altså vil også dertil sige ...når nu jeg læser nærmere, at havde nogen i mit hjem sagt direkte til mig at min mand ikke var fin nok fordi han ikke stod i pingvinsæt og havde fløjlsbløde hænder, så havde de bestemt ikke nået at sige den sætning færdig...er du sindssyg jeg var blevet rasende - usikkerhed eller ej...men det er jo møgsvært når man ikke har siddet der selv....i hvert fald held og lykke med det, og som du selv skriver kunne det bl.a. være at der var andre herinde man kunne mødes med. synes jeg er super ide....
og så vel jeg sige at jeg da synes det er lidt uheldigt at to af dem er veninder ??? håber sådan du finder en god mødregruppe eller andet, det er sååå hyggeligt med babylortebræk og bæ snak ....hi hi
sad en dag i svømmehallen med min datter for et halvt år siden...der sad to fra en mødregruppe og snakkede om de andre fra deres mødregruppe...snakke var så meget sagt..de svinede nogle af de andre til med de mest latterlige og ligegyldige ting, så jeg (og det sker sjældent ) blev mundlam og sad og GLOEDE på min søster der også var med hendes bebs i svømmeren...indrømmet ja jeg LYTTEDE
kunne ikke undgåes...og JESUS F...... CHRIST! tænk at de gad spilde deres tid på at være så øv fordømmende og blev sgu nød til at vende mig om, og der sad de to med de dejligste unger, som de overhovedet ikke så fordi de havde travlt med at vende "hende der bare ikke kunne finde ud at varme mælken til sit barn ordentligt, sådan en sæk osv
og den ene sluttede af med at sige hen over hovedet på sin søn..."ja var det ikke for ham her så gad jeg fandme ikke komme her i svømmehallen..jeg HADER det og det kun for hans skyld!"
hmmm babyer kropssprog!? men what do i know. sagde til min søster at hvis en mødregruppe var sådan var de ikke kommet en cm inden for min matrikel...men hun var super glad for sin og kunne ikke nikke genkendende til den opførsel...
hilsen en trold der var hoppet op af æsken
Anmeld