åhh ha, den mødregruppe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Ja jeg er så startede i mødregruppe med malou, og helt ærligt, det er jo bare en konkurrence, hvem der har det fedeste tøj, til sit barn og hvem der har den lækreste mand, og lejlighed .. ihh.. altså går da op i malou ser fin ud, men alt behøver ikke hedde noget, bare jeg kan lide det, og ja syntes da mathias er lækker, og jo det syntes de da også, men han gik jo ikke jakkesæt.. ARH MEN COME ON!!! men det var ligesom de skulle godkende min lejlighed.. hold da op, vidste ikke det var sådan at gå i mødre gruppe??!!

Er jeg bare uheldig er det virkelig sådan at være i mødregruppe?? blev bare helt paf, her forleden dag...

ring til din SP og hør om du kan skifte! det er da en grim oplevelse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

BOBS

altså vil også dertil sige ...når nu jeg læser nærmere, at havde nogen i mit hjem sagt direkte til mig at min mand ikke var fin nok fordi han ikke stod i pingvinsæt og havde fløjlsbløde hænder, så havde de bestemt ikke nået at sige den sætning færdig...er du sindssyg jeg var blevet rasende - usikkerhed eller ej...men det er jo møgsvært når man ikke har siddet der selv....i hvert fald held og lykke med det, og som du selv skriver kunne det bl.a. være at der var andre herinde man kunne mødes med. synes jeg er super ide.... og så vel jeg sige at jeg da synes det er lidt uheldigt at to af dem er veninder ??? håber sådan du finder en god mødregruppe eller andet, det er sååå hyggeligt med babylortebræk og bæ snak ....hi hi

sad en dag i svømmehallen med min datter for et halvt år siden...der sad to fra en mødregruppe og snakkede om de andre fra deres mødregruppe...snakke var så meget sagt..de svinede nogle af de andre til med de mest latterlige og ligegyldige ting, så jeg (og det sker sjældent ) blev mundlam og sad og GLOEDE på min søster der også var med hendes bebs i svømmeren...indrømmet ja jeg LYTTEDE kunne ikke undgåes...og JESUS F...... CHRIST! tænk at de gad spilde deres tid på at være så øv fordømmende og blev sgu nød til at vende mig om, og der sad de to med de dejligste unger, som de overhovedet ikke så fordi de havde travlt med at vende "hende der bare ikke kunne finde ud at varme mælken til sit barn ordentligt, sådan en sæk osv og den ene sluttede af med at sige hen over hovedet på sin søn..."ja var det ikke for ham her så gad jeg fandme ikke komme her i svømmehallen..jeg HADER det og det kun for hans skyld!"

hmmm babyer kropssprog!? men what do i know. sagde til min søster at hvis en mødregruppe var sådan var de ikke kommet en cm inden for min matrikel...men hun var super glad for sin og kunne ikke nikke genkendende til den opførsel...

hilsen en trold der var hoppet op af æsken

Anmeld

13. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ka-ri-na skriver:

ring til din SP og hør om du kan skifte! det er da en grim oplevelse!

ja ringer i næste uge, skal til næste mødregruppe ting på mandag, ser der om det har ændret sig eller hvad man siger, og så ringer jeg til min sp ja det var ikke vildt behagligt

Anmeld

13. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

BOBS skriver:

altså vil også dertil sige ...når nu jeg læser nærmere, at havde nogen i mit hjem sagt direkte til mig at min mand ikke var fin nok fordi han ikke stod i pingvinsæt og havde fløjlsbløde hænder, så havde de bestemt ikke nået at sige den sætning færdig...er du sindssyg jeg var blevet rasende - usikkerhed eller ej...men det er jo møgsvært når man ikke har siddet der selv....i hvert fald held og lykke med det, og som du selv skriver kunne det bl.a. være at der var andre herinde man kunne mødes med. synes jeg er super ide.... og så vel jeg sige at jeg da synes det er lidt uheldigt at to af dem er veninder ??? håber sådan du finder en god mødregruppe eller andet, det er sååå hyggeligt med babylortebræk og bæ snak ....hi hi

sad en dag i svømmehallen med min datter for et halvt år siden...der sad to fra en mødregruppe og snakkede om de andre fra deres mødregruppe...snakke var så meget sagt..de svinede nogle af de andre til med de mest latterlige og ligegyldige ting, så jeg (og det sker sjældent ) blev mundlam og sad og GLOEDE på min søster der også var med hendes bebs i svømmeren...indrømmet ja jeg LYTTEDE kunne ikke undgåes...og JESUS F...... CHRIST! tænk at de gad spilde deres tid på at være så øv fordømmende og blev sgu nød til at vende mig om, og der sad de to med de dejligste unger, som de overhovedet ikke så fordi de havde travlt med at vende "hende der bare ikke kunne finde ud at varme mælken til sit barn ordentligt, sådan en sæk osv og den ene sluttede af med at sige hen over hovedet på sin søn..."ja var det ikke for ham her så gad jeg fandme ikke komme her i svømmehallen..jeg HADER det og det kun for hans skyld!"

hmmm babyer kropssprog!? men what do i know. sagde til min søster at hvis en mødregruppe var sådan var de ikke kommet en cm inden for min matrikel...men hun var super glad for sin og kunne ikke nikke genkendende til den opførsel...

hilsen en trold der var hoppet op af æsken

ja blev også rasende, men måtte beherske mig, da jeg havde malou der, og hun kan jo mærke sådan noget ... men blev da stik hamrende tossede.. mange tak, ja må lige se, det kunne være hygge, da der jo er et frit valg af søde piger her inde INGEN SNOBBERI, AF HAVD JEG HAR OPLEVET

hold da op, det lyder da også voldsomt , kan sgu godt forstå du lyttede det havde jeg nok også gjort.. hihi ... hvor forfærdeligt de ikke så deres børn på den måde, da de var vildt optaget af alt andet øvøv...

mange tak for svar

mange knus cille

Anmeld

14. januar 2010

Pige2009

Hvor er det bare uheldigt for dig, at du er kommet i sådan en mødregruppe, for sådan er det slet ikke i min. Vi har ind til nu mødtes 3 gange, og vi svinger bare utrolig godt sammen og roser hinandens børn for de fremskridt de nu engang gør

Der er god stemning og vi får kaffe/the, juice og sodavand, franskbrød eller boller enten fra bageren eller hjemmebag, og så lidt ost eller pålæg til. Meget enkelt og på et niveau, hvor alle kan være med.

Ingen spørgsmål er for dumme, så der bliver snakket om stort set alt. SÅ hyggeligt.

Anmeld

14. januar 2010

Pige2009

Astrids-mor skriver:

At putte sin baby/ små børn i mærkevare tøj fra top til tå, er da en måde at vise man har dårlig samvittighed på..
Det kan også kaldes, At købe sit barn.

Hilsen en mor der elsker Føtex, Bilka og H&M tøj til datteren

Her er jeg så ikke lige enig. Min datter har meget mærketøj, men jeg har næsten intet købt selv. Det er noget hun har fået foræret eller arvet fra andre, og jeg føler absolut ingen dårlig samvittighed, nærmere et stort overskud

Jeg er ligeglad med, hvad der står på tøjet, og køber hvad der er sødt og lækkert for hende at have på, så jeg har både mærketøj og tøj fra Bilka og H&M, men jeg synes ofte godt man kan mærke forskel i kvaliteten på det dyre og det billige tøj...

Hilsen Linda, som er både til det ene og det andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.