Hold da op en masse beskeder jeg loggede ind til 
Nu prøver jeg at skrive en samlet, da det er lidt nemmere hehe..
Ja troede også at det var et sted, hvor man hyggede og folk var ret ligeglade med om ens kæreste var lækker eller om man havde en designer lejlighed!!! så blev da vildt skuffet... men vil da lige give det en chance til.. tak, jeg er glad for at i syntes det ikke er mig der er noget galt med, for blev da en lille smule i tvivl, da de nærmest ikke tænkte på andet en designer tøj til baby...
altså til dem der syntes jeg dømmer, det syntes jeg ikke, men syntes da de er nogle knolder, når de siger at han er jo ikke såen helt okey, fordi han ikke går i jakkesæt til hverdag, det betyder jo så at han ikke arbejde inde for noget vigtigt så!!! der blev jeg sgu sur, og ang tøj, syntes jeg det er noget fis, at hvis jeg ikke køber burberry eller lign. så er malou ikke fin nok, hvis man kan sige det såen.. altså de var jo nærmest ved at dø, da jeg sagde malou ikke ejede en burberry ting, og syntes da jeg bruger rigeligt med penge på tøj, da jeg elsker de danske tøjmærke, men nej nej,... og har det såen lidt man tager sgu ikke en burberry bluse på, hvis man ikke kan tåle man der kommer gylp på, det gør små baby'er altså.. men men, vil lige give det en chance til, og hvis det ikke fungere, så må jeg hører min sp omkring skiftning af gruppe, som i siger..
men mange tak piger for ALLE svarende 
knus cille og malou
Anmeld