Vi hyggede os også rigtig meget i min mødregruppe! Det tog naturligvis lige en gang eller to før alle rigtig slappede af, men jeg glædede mig altid til jeg skulle afsted. Vi snakkede SÅ meget baby! Altså jeg tror at mødregrupper er det eneste forum hvor man for alvor kan tale om gylp i 2 timer, og ALLE stadig er interesserede, he he....
Prøv da og giv din mødregruppe en chance mere. Måske har de bare mange penge og dyrt tøj, men det bliver de jo ikke nødvendigvis dårligere mennesker af... Hvis jeg havde masser af penge og ikke var på SU, så ville jeg da også købe det aller lækreste tøj jeg kunne finde til Kirstine. Men det betyder da ikke at jeg ville blive et overfladisk menneske lige pludseligt. Rige mennesker kan virke skræmmende på os "almindelige" men prøv at læg mærke til næste gang, om de bare har tingene, eller om de gerne vil vise at de har det. Der er nemlig stor forskel.
Vi kvinder er altså ret ens. Uanset hvor mange penge vi har. Inden i bekymrer vi os alle om, hvorvidt vi er gode nok mødre for vores børn, elskerinder for vores mand, og ansatte for vores chef.
Det kan jo også være at de bare er rigtig trælse, og ikke gider komme for at snakke, men kun for at udspionere naboen, og vise 2500 kr. pusletasken frem. Så er jeg HELT sikker på at du sagtens kan få en ny mødregruppe. Altså det er jo ikke en lukket klub, du beder bare om en ny hos din sundhedsplejerske! Men giv dem da lige en chance til, det er svært at lære nye folk at kende!!
Knus
Anmeld