Enayia skriver:
Jeg har personligt ikke været i en mødregruppe. Men jeg ved at mødregruppe er en hyggetng/støtte hvor man kan være sammen med andre med barn og tale om situationer eller bare have det hyggeligt.
De mennesker lyder godt nok som om de har lort i hovedet, ja undskyld mig. Hvis jeg kom i sådan en gruppe ville jeg melde mig ud hurtigere end jeg kom ind. Det er da direkte nedværdigende, og status og mærketøj er da noget ugyldigt lort at tage hensyn til. Sådan en omgang gylle! Nej vær du glad for du er som du er og stå ved dine holdninger.
Mærkevare og status der skal ophøje er at leve sit liv i en løgn, og det er ikke det livet handler om, og det gør dem ikke til bedre mødre, mennesker eller individer at de vælger at leve sådan!
Kan udemærket følge dig! Personligt ville jeg ikke spilde tid på sådanne mennesker!
ja troede også det var hvor man kunne snakke om alt, og ville få hjælp, men hvis man sagde der var noegt man var i tvvl om, så var man da bare helt, kuk kuk.. de havde den der fantastiske facade, puha blev rundtosset.. men ja vil gerne ud, men vil jo gerne havde en mødre gruppe, tror du man evt kan skifte elelr noget??
nej, mærkevare osv er ikke det der gør en lykkelig, men det kunne man tydeligvis se de troede, åh jesus crist tænkte jeg bare, og hende den ene, var ved at dø, fordi hendes lille dreng gylpede på hende, "ej nej, hvordan kunne han gøre det, jeg havde jo lige købt denne i burberry" .. DET GØR BABY'ER !!!! de var også ved at dø, da jeg sagde jeg ingen barnepige havde, puha.. ej må se om jeg kan komme ind i en anden mødregruppe..
Anmeld