Ja jeg har en bedste veninde.... Jeg har ikke så mang veninder, og har aldrig haft det egentlig. Men min nuværende bedste veninde, bliver forhåbentlig ved at være det for mig.
JA jeg kan helt ærligt sige at jeg elsker min bedste veninde virkelig højt. Så højt faktisk, at det nogen gange kan gøre lidt ondt

i virkeligheden er jeg vel en slags forelsket i hende, eller det ER jeg, på en lidt særlig måde (og nej det ved hun vidst ikke).
Jeg var for nyligt tæt på at miste hende, sådan for alvor, og den slog mig godt nok lidt ud synes jeg, en kort stund.
Vi kan ses 1 gang hver 3. måned, og bare starte hvor vi sluttede, eller bare sidde i hvert vores hjørne af sofaen, med en kop kaffe, og stene tv, helt uden at snakke, og vi HYGGER os alligevel. Vi er der ligesom bare for hinanden. Nogen gange er de fysisk, men lige så ofte bare i tankerne, og det er helt nok for os.
Ingen af os føler behov for at slæbe den anden med rundt i 1000 tøjbutikker, eller skælde ud over at hver vores familie tager for meget af vores tid, så vi ikke kan sidde lårene af hinanden dag ud og dag ind.
Men nogen gange ses vi da også hver dag, og vi bliver ikke trætte af hinanden.
Vi mødtes i min første mødregruppe for 2½ år siden, og det føles som et helt livs bekendtskab....
Min Ditte er den bedste i verden

og jeg elsker hende utroligt højt.