Har i en "bedste veninde"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

Barbamama

wamse skriver:

Er så heldig at have 2 af slagsen, men den ene er dog mere end det også, hun er helt Soul mate

Har været venner i 21 år, og selvom vi bor 100 km fra hinanden, så  køber vi fx fuldstændig ens tøj i hver vores by, uden på nogen måde at snakkke sammen om det først. Var fx sammen med hende nytårsaften, og vi begyndte at snakke om parfume, og vi var begge skiftet til et andet mærke, ja fuldstændig samme mærke, det er altså lidt vildt sammentræf.

Jeg fortæller hende ALT og hun har støttet rigtig meget op omkring alt dette skilsmisse og alt andet jeg har stået og står i lige nu.

Lige noget helt ude af sammenhæng med den her tråd. Bliver da lige nødt til at sige at du ser skide smart ud med dit nye hår!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

wamse

michella80 skriver:

Lige noget helt ude af sammenhæng med den her tråd. Bliver da lige nødt til at sige at du ser skide smart ud med dit nye hår!!!!

Mange tak skal du have

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

wamse skriver:

Mange tak skal du have

Det var så lidt

Anmeld

11. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg har 3 som jeg vil kalde mine veninder, og en søster som jeg fortæller alt til.

min mand er min mest fortrolige.....men der er bare ting man har brug for en kvindes synspunkt på...og skal jeg sladre om manden...ja så er det rart at ha andre kvinder at sludre med.

Anmeld

11. januar 2010

Isabeau

Hej!

Jeg havde også en masse venner engang, men da jeg blev mor, forsvandt de...? 

Der er et par enkelte som hænger ved endnu. Hende som jeg betragter som min bedste veninde, er fadder til min datter, min søster Ses nok ikke hver dag, men ringer tit sammen.

Jeg havde en anden bedste veninde, men da jeg fortalte, at jeg var gravid, sås vi ikke så tit som før. Hende og hendes kæreste har selv forsøgt at blive forældre i flere år, uden held, og nogle gange føler jeg de er misundelse... Førhen sås vi min. én gang om ugen, nu er jeg heldig, hvis vi ses én gang om måneden.

Jeg savner virkelig vennerne! Har faktisk siddet og grædt over det op til flere gange, følt mig så ensom...

Nu prøver jeg at få min tid til at gå med min datter istedet for, min mand og vores hus, og hunde. Så må jeg se de venner som er tilbage, og glæde mig over dem. De andre var vel egentlig ikke rigtige venner?

Anmeld

11. januar 2010

mariamiss6

Ja jeg har en bedste veninde.... Jeg har ikke så mang veninder, og har aldrig haft det egentlig. Men min nuværende bedste veninde, bliver forhåbentlig ved at være det for mig.

JA jeg kan helt ærligt sige at jeg elsker min bedste veninde virkelig højt. Så højt faktisk, at det nogen gange kan gøre lidt ondt i virkeligheden er jeg vel en slags forelsket i hende, eller det ER jeg, på en lidt særlig måde (og nej det ved hun vidst ikke).

Jeg var for nyligt tæt på at miste hende, sådan for alvor, og den slog mig godt nok lidt ud synes jeg, en kort stund.

Vi kan ses 1 gang hver 3. måned, og bare starte hvor vi sluttede, eller bare sidde i hvert vores hjørne af sofaen, med en kop kaffe, og stene tv, helt uden at snakke, og vi HYGGER os alligevel. Vi er der ligesom bare for hinanden. Nogen gange er de fysisk, men lige så ofte bare i tankerne, og det er helt nok for os.

Ingen af os føler behov for at slæbe den anden med rundt i 1000 tøjbutikker, eller skælde ud over at hver vores familie tager for meget af vores tid, så vi ikke kan sidde lårene af hinanden dag ud og dag ind.

Men nogen gange ses vi da også hver dag, og vi bliver ikke trætte af hinanden.

Vi mødtes i min første mødregruppe for 2½ år siden, og det føles som et helt livs bekendtskab....

Min Ditte er den bedste i verden og jeg elsker hende utroligt højt.

Anmeld

11. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Jeps det har jeg, meeen har nu altid været den pige, der havde flest drengevenner, og da jeg blev gravid mistede jeg mange af dem jeg troede var min veninder, mens næsten alle mine drenge venner blev, men har en bedste veninde, og hun er den mest fantastiske i hele verden..  hun er der altid når man har brug for det, tager da også gerne med på hospitalet når malou og jeg skal det , så hun er der både i medgang og i modgang .. har også en mor, der bare er den bedste i verden, hende fortæller jeg også næsten alt til, men dog er der noget der udebliver

nej, gider altså ikke dele alt med min kæreste, da det ikke er alt han gider hører på hehe..

knus cille , der har verdens bedste veninde <3

Anmeld

12. januar 2010

Mathilde

Nej det har jeg ikke, men jeg ville ønske at jeg havde... en man ser ofte, kan sige alt til osv men det har jeg ikke

Anmeld

12. januar 2010

Koen.

Mathilde skriver:

Nej det har jeg ikke, men jeg ville ønske at jeg havde... en man ser ofte, kan sige alt til osv men det har jeg ikke

lige præcis sådan har jeg det også

Anmeld

12. januar 2010

baby2010

Bavianis skriver:

Jeg synes denne tråd er helt genial!

Når jeg tænker over det, så har jeg bare så mange gode, søde og dejlige veninder at jeg faktisk bliver helt rørt over at tænke på det! Jeg har altid haft det svært med veninder, da jeg har det dårligt med pigefnidder. Men som jeg er blevet ældre har jeg fundet de veninder der passer lige til mig, og som ikke bliver sure over at jeg altid glemmer at ringe på deres fødselsdag og sådan noget. Piger der ikke bruger energi på at dømme, men på at støtte.

Der kan også gå utrolig lang tid mellem at vi ses, men når vi så er sammen, så er det ligeosm vi aldrig har været væk fra hinanden.

Jeg er endvidere typen der deler ALT med mine nære veninder. Lige fra knopper mærkelige steder på kroppen til knas med kæresten, mærkelige drømme og bizarre fantasier. Jeg synes, i modsætning til mange herinde, ikke at det er alt jeg har lyst til at dele med min kæreste (og der er heller ikke alt han gider at høre på!) - der ligger veninder i nogle situationer mere til højrebenet:-)

TAK til alle mine dejlige veninder - I ved hvem I er!

jeg føler mig helt klart ramt her  Tak for dig også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.