Har i en "bedste veninde"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

lollandpigen

Jeps har helt sikkert en bedste veninde.... je ghar faktisk kun kendt hende vi 5 år men vi snakker med hinanden om alt og ved slet ikke hvad ejg skulle gøre uden hende.....

Det skal siges jeg også har mange andre rigtigt gode veninde men lige en af dem er der lidt mere bedste veninde end der er med de andre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Bavianis

Jeg synes denne tråd er helt genial!

Når jeg tænker over det, så har jeg bare så mange gode, søde og dejlige veninder at jeg faktisk bliver helt rørt over at tænke på det! Jeg har altid haft det svært med veninder, da jeg har det dårligt med pigefnidder. Men som jeg er blevet ældre har jeg fundet de veninder der passer lige til mig, og som ikke bliver sure over at jeg altid glemmer at ringe på deres fødselsdag og sådan noget. Piger der ikke bruger energi på at dømme, men på at støtte.

Der kan også gå utrolig lang tid mellem at vi ses, men når vi så er sammen, så er det ligeosm vi aldrig har været væk fra hinanden.

Jeg er endvidere typen der deler ALT med mine nære veninder. Lige fra knopper mærkelige steder på kroppen til knas med kæresten, mærkelige drømme og bizarre fantasier. Jeg synes, i modsætning til mange herinde, ikke at det er alt jeg har lyst til at dele med min kæreste (og der er heller ikke alt han gider at høre på!) - der ligger veninder i nogle situationer mere til højrebenet:-)

TAK til alle mine dejlige veninder - I ved hvem I er!

Anmeld

11. januar 2010

Sofia

Jeg har tre bedste venner, som har fuldt mig lige så længe jeg kan huske. Mødte de 2 af dem i legestuen og den 3. i børnehaveklassen da jeg kom i skolen. Vi har holdt sammen i tykt og tyndt, og selvom vi har valgt meget forskellige retninger her i livet, er jeg sikker på vi altid vil holde sammen. Jeg har mange andre venner også, men er ikke i tvivl om hvem der er mine "bedste venner". De er nærmest som søskende, og kan ikke forestille mig at få et ligeså tæt forhold med andre venner. Men man ved selvfølgelig aldrig:-)

Anmeld

11. januar 2010

Sesse89

Jeg ved det faktisk ikk rigtig mere

Men nok mere fordi jeg ikk har lyst til at blive ved med at kæmpe for diverse venskaber selv kun også er det falden lidt hen.

Det er trist men desværre er det bare sådan.

Anmeld

11. januar 2010

Honningblomst

Ja da...jeg har tre stks...følles for dem alle er at de er mere end venner og tættere på mig og den jeg er end familie. Elsker dem alle tre rigtig højt, selvom vi også har måtte kæmpe og arbejde for venskabet.

Den ene har jeg haft en 25 år i næste måned....den anden i 8 år til august og den sidste i 2½ år...den første mødte jeg i min barndom, den anden midt i mit liv da jeg fik børn og den sidste mødte jeg på mit studie som er mit nye liv.

Knus Eva

Anmeld

11. januar 2010

wamse

Er så heldig at have 2 af slagsen, men den ene er dog mere end det også, hun er helt Soul mate

Har været venner i 21 år, og selvom vi bor 100 km fra hinanden, så  køber vi fx fuldstændig ens tøj i hver vores by, uden på nogen måde at snakkke sammen om det først. Var fx sammen med hende nytårsaften, og vi begyndte at snakke om parfume, og vi var begge skiftet til et andet mærke, ja fuldstændig samme mærke, det er altså lidt vildt sammentræf.

Jeg fortæller hende ALT og hun har støttet rigtig meget op omkring alt dette skilsmisse og alt andet jeg har stået og står i lige nu.

Anmeld

11. januar 2010

..

Jeps.. Jeg har en bedste veninde

Vi har været veninder siden 10 klasse, gået i gymnasiet sammen, derefter skiltes vores veje i nogen år men vi har altid haft kontakt vi var bare forskellige steder i vores liv, jeg i forhold med hund og hus hvor hun var single og boede 100 km væk. Vi har altid vidst hvor vi har hinanden og støtter hinanden 100%

Elsker hende og elsker at have en bedste veninde som jeg kan fortælle ALT. Vi ved ALT om hinanden og det er fantastisk at have en som kender hele ens familie og som har mange af de samme minder..

Nu bor vi 20 km fra hinanden og har børn med ½ år imellem og sjovt nok er min søn født d. 3 ligesom hun er og hendes søn d. 17 ligesom mig

Anmeld

11. januar 2010

lion

Jeg havde et kort øjeblik i folkeskole en bedste veninde, men hun "droppede" mig fordi jeg ikke snakkede med HENDE først hver dag og jeg snakkede med andre af min veninder. Så ville hun ikk evære min bedste veninde mere, men bare min veninde.

Da jeg var 21 år og flyttede fra min plejefamilie, var mit liv et stortrod, og da jeg var færdig med at rydde op fandt jeg 2 veninder der havde holdt i gennem alt rodet. Den ene gik jeg i folkeskole med, og har kendt hende siden jeg var 12 snart i 16 år, og hun er den eneste jeg snakker med fra min folkeskole og jeg var inviteret til hendes børns barnedåb. Hun skal også være gudmor til min søn. 

Den anden har jeg kendt fra jeg var 15 år og selvom vi ikk ses så tit er vi gode veninder.

Jeg er så heldg at jeg "mødte" en skøn kvinde i 2008 som er en god veninde hun bor bare deres i Randers.

Men jeg har ikk behov for mange veninder, måske fordi jeg har en mega store familie.

Anmeld

11. januar 2010

Livas mor

Ja det vil jeg mene jeg har Selv om jeg dog også ser min kæreste som min aller bedste ven, og min mor som et meget vigtigt menneske i mit liv.. Men det er altså ikke alt man vil dele med sn mor

Min bedste veninde har jeg egentlig kun kendt i 4 år, men det har været 4 år hvor der er sket kolosale forandringer i begge vores liv, i mit bl.a. mødet med min kæreste, fødslen af Liva, utrolig meget ballade i familien og sygdom. Og i hendes: Tabet af to familiemedlemmer og en masse svære beslutinger. I alle disse siruationer har vi bare støttet hinanden fuldstændig.

Det er hende jeg skriver til når mit hoved skal tømmes for tanker, men også hende jeg bare kan sidde med i stilhed uden at det bliver pinligt. Jeg har selv bl.a. i forbindelsen med at Liva kom til verden mistet et par veninder, da vores liv blev for forskellige osv, men det er faktisk i orden, da det jo så bare ikke er veninder der er holdbare.

Knus Rikke..

Anmeld

11. januar 2010

Becks

Jep det har jeg.. Har kendt hende i 8 år snart og hun er dejligste veninde..
Da jeg blev smidt ud af min mor, tilbød hun mig hendes
soveværelse og hun flyttede ind i stuen, jeg boede der i 1½ år  

Jeg er gudmor til hendes søn og når jeg får børn, skal hun være gudmor for mine.. Hun er den jeg fortæller ALT til, hun er den der kan bede mig om og tage mig sammen når jeg føler alt er ligegyldigt, hun er den der støtter mig, vi er der bare for hinanden.. Elsker hende sgu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.