Altså - jeg har ikke én bedsteveninde, som man havde da man var børn...
Jeg vil sige at jeg har nogen stykker... Jeg har en 3 stykker, som dækker hver deres behov i mig
Jeg er super fortrolige med alle tre, men jeg laver forskellige ting med dem, hver især. mmm. Måske svært at forklare 
Men altså - jeg havde én bedste veninde som ung. Da hun så flyttede til grønland, blev jeg så ked af det. Altså sådan virkelig dybfølt ked af det. Sorgfyld, svigtet... Mmm. Da hun havde været der i 1½ års tid, så blev jeg nødt til at opgive hende. Tage hende ud af mit hjerte. Jeg skrev simpelthen et brev til mig, at det gjorde for ondt at have hende på den plads. Jeg havde ligesom ikke plads til andre i den periode og jeg følte mig sindsygt ensom.
Da jeg ligesom så åbnede mit hjerte for andre tætte venskaber, uden at føle mig utro, så fik jeg det bedre. Da hun flyttede hjem fra grønland, var jeg spændt på, hvordan det så skulle gå, men vi har genoptaget vores venskab, tæt men dog alligevel på et andet niveau, da vi begge nu havde fået børn og alt muligt andet. Vores liv var på et andet sted.
Så det var der det skilte for mig. Fra én bedste veninde til en lille håndfuld bedste veninder. Derudover har jeg rigtig MANGE gode venner, som jeg værdsætter, holder af og ikke vil undvære 
Så jeg føler mig meget priviligeret som menneske i den forstand...
Anmeld