Har i en "bedste veninde"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.660 visninger
40 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

TbCp

Så lige en af mine venner på facebook havde meldt sig ind i en gruppe der hed noget i stil med "for alle os der elsker vores bedste-veninde".

Så kom jeg til at tænke lidt over det og jeg tror egentlig ikke at jeg har nogen "Bedste-veninde". Jeg har da veninder, men ikke nogen der får alt at vide. Der bruger jeg min mand. 

Tror min kusine er det der kommer nærmest på en bedste-veninde. Hun er 3 år yngre end mig og som børn var vi evig og altid sammen. Så blev vi ældre og vi sås ikke så tit, men nu har vi børn på samme alder og bor ikke ret langt fra hinanden og har startet madklub sammen, så nu ses vi tit igen.

Er det "brok" over min mand så snakker jeg med min svigerinde som er gift med min mands storebror. De to mænd er SÅ ens, at hun altid forstår hvad jeg mener

Men en veninde jeg deler alt med... nej det har jeg ikke

Har i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Ja, absolut! Min BV - som vi kalder hinanden.

Jeg har faktisk 3 "bedste veninder" men ovenstående er nr. 1! De andre to er henholdsvis min aller ældste veninde - har kendt hende altid og så en gammel gymnasieveninde som jeg har boet sammen med de første år vi var studerende.

Hilsen Line.

Anmeld

11. januar 2010

Koen.

Jeg havde en bedsteveninde, men da jeg så blev gravid har hun taget helt afstand til mig..

Så nej har jeg faktisk ikke

Anmeld

11. januar 2010

LotteGabriella

Ja jeg har en BV og hun hedder Charlie (Charlotte)

Vi har kendt hinanden siden 3. klasse...var bange for da jeg fik barn og jeg flyttede herover på Mors at det ville ryge i vasken, men det gjorde det ikke, jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

hun ved alt og det er også hende jeg ringer til, hvis jeg synes at manden har været en idiot og har brug for luft

Elsker hende sgu

Anmeld

11. januar 2010

Diana...

TbCp skriver:

Så lige en af mine venner på facebook havde meldt sig ind i en gruppe der hed noget i stil med "for alle os der elsker vores bedste-veninde".

Så kom jeg til at tænke lidt over det og jeg tror egentlig ikke at jeg har nogen "Bedste-veninde". Jeg har da veninder, men ikke nogen der får alt at vide. Der bruger jeg min mand. 

Tror min kusine er det der kommer nærmest på en bedste-veninde. Hun er 3 år yngre end mig og som børn var vi evig og altid sammen. Så blev vi ældre og vi sås ikke så tit, men nu har vi børn på samme alder og bor ikke ret langt fra hinanden og har startet madklub sammen, så nu ses vi tit igen.

Er det "brok" over min mand så snakker jeg med min svigerinde som er gift med min mands storebror. De to mænd er SÅ ens, at hun altid forstår hvad jeg mener

Men en veninde jeg deler alt med... nej det har jeg ikke

Har i?

Præcis det samme her. jeg har veninder men vil ikke kalde dem bedste veninder men jeg har faktisk aldrig brugt det ord heller ikke da jeg var yngre selv om jeg havet et par veninder der var virkelig tæt var det bare veninder og sådan tror jeg altid det vil være uanset hvor god en veninde jeg har vil der ikke komme bedste veninde på 

Anmeld

11. januar 2010

Risen

Jeg har mange gode veninder, men en af dem er min bedste uden tvivl. Vi har været veninder siden vi var 10 år, og det holder bare stadig super godt. Desuden skal hun være gudmor til min lille prins/prinsesse , kunne ikke forstille mig andet..

Anmeld

11. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

min bedste veninde er min svigerinde, hun er 1 år ældre end mig...

Vi er som ærtehalm - vi kender hinanden 120%. Hun er den eneste der kender til min fortid med plejefamilier, incest, spiseforstyrelse mm. Hun er den der giver mig  et los bagi og jeg hende..

Vi støtter og hjælper hinanden, uanset tid på døgnet. Hun har også selv børn, så der udveksler vi også guld korn mm.

Min bedste veninde i folkeskolen, forsvandt i 8. klasse - hun 'vandt' vores kamp om at tabe mest.

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

Ja det har jeg. Føler faktisk vi er soulmates. Vi sms'er ofte samtidig til hinanden og den ene nat havde vi begge drømt om hinanden. Jeg tror vi kan mærke når vi tænker på hinanden. Kan slet ikke undvære hende i mit liv. Hun er den der er bedst til at trøste mig, få mig tilat grine, lytte og bare være der. Hun er dejlig og hun hedder Annette

Anmeld

11. januar 2010

Tjuls

Jeg vil sige ja, men det er bare ikke en pige, men en gut!

Han er min bedste ven og det har han været mange år, og vi kan sige alt til hinanden.. Han er der altid

Anmeld

11. januar 2010

oo

michella80 skriver:

Ja det har jeg. Føler faktisk vi er soulmates. Vi sms'er ofte samtidig til hinanden og den ene nat havde vi begge drømt om hinanden. Jeg tror vi kan mærke når vi tænker på hinanden. Kan slet ikke undvære hende i mit liv. Hun er den der er bedst til at trøste mig, få mig tilat grine, lytte og bare være der. Hun er dejlig og hun hedder Annette

yak, det minder mig om at mig og min "bedste veninde" en dag skulle mødes og til en fødselsdag hos en anden veninde. Jeg havde om natten drømt at vi havde haft sex sammen  og var helt vildt flov og kunne slet ikke finde ud af at være naturlig overfor hende. Så sad vi i tavshed på et pizzaria og ventede på mad og så sagde hun pludselig "du må undskylde jeg er så mærkelig, men jeg drømte altså vi havde sex i nat" så kunne jeg jo godt indrømme, at jeg havde drømt det samme og så kunne vi grine af det, men det var stadig TOTAL mærkeligt! ingen af os har "den slags lyster", det er nok bare noget med at man føler at det menneske kender en virkelig virkelig godt. Da vi kom op til f'ødselsdagen grinede vi meget af det og fortalte den anden veninde om det, som spurgte "Slikkede I så fisse på hinanden?"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.