Hjemsøgt barneseng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Barbamama

Enayia skriver:

Okay jeg gider ikke være anonym selvom det her lyder helt hen i vejret. Men nu må jeg altså lige høre andres meninger eller om det er mig der er ved at blive bindegal.

Vi fik i julegave en barne seng af min familie, den er brugt, designet i england og blevet brugt på en herregård her I Danmark siden først i 80,erne mener jeg det er. Men lige meget med det.

Det underlige ved det er at den aften vi samlede den herhjemme havde jeg en forfæredelig drøm om spøgelser. Jeg vågnede (ikke sikker på om jeg måske halvsov) og så en skikkelse i døren til vores soveværelse. Indtil videre havde vi sat sengen tæt op af det ene børneværelse, og vi opdagede dagen efter lyset derinde var tændt (det bliver kun brugt hver 2 weekend, og vi har altså ikke været derinde)

Så flyttede vi sengen midlertidigt ud i gangen foran kontoret. Samme dag ville jeg ringe til min familie fra vores fastnet (i kontoret), som aldrig har fejlet noget. Jeg talte med min mor, den virker fint, derefter ringer jeg til min mormor, jeg høre hun tager røret og pludselig kan hun ikke høre mig og det eneste jeg hører og nogle ret bizarre lyde, knasen og lignene. Jeg ringer igen op til min mor og nu dur den ikke. Derefter går den igen fint igennem. Så går den helt død og senere ringer den præcis 3 gange. Jeg tager den og igen nogle ret skumle lyde, piben, knasen, stønnen, vil ejg beskrive det. Jeg ligger efterfølgene røret på efter 3 gang og siden har den været helt død. (det skal siges mobilerne også gik amok samme aften.) Pudsigt med 2 forskellige udbydere og fasnet en helt trejde)

Så er der siden hen sket det at enten er jeg blevet yderst glemsom, ellers skifter ting plads. De er aldrig der hvor jeg mener jeg efterlod dem. Det er ting som, mobil telefon, nøgler, glas, alt småt.

Hver gang jeg skal på toilettet løber det mig simpelhen koldt ned af ryggen, kan ikke helt forklare det. Ret "kold" fornemmelse.

I nat blafrede rullegardinet i soveværelset, selvom vinduet var lukket. Jeg tænkte vinduet må være utæt, men jeg kunne ikke mærke nogen vind.

Min kæreste som ikke er bange for noget som helst har hørt lyde. Men han vil ikke beskrive dem for mig. Han kan vågne om natten efter at høre noget, som jeg pudsigt nok ikke har hørt.

Dog syntes jeg selv jeg har hørt lyde som mumlen, f.eks fra tv der kører og lignene om natten.

Jeg er ved at blive bims i hovedet. Hvad tror i? Kan en seng virkelig være hjemsøgt, eller mon det bare er tilfældigheder blandet med en livlig fantasi? Jeg er selv meget i tvivl og aner ikke hvad jeg skal tro. Jeg er udemærket klar over min angst muligvis kan få mig til at tro det er mere end hvad det er?

Hilsen en forvirret og stadig skeptisk Enayia

er der sket noget nyt?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Enayia

michella80 skriver:

er der sket noget nyt?????

Der er ikke sket det mindste siden jeg skrev indlægget, eller jeg har ihvertfald ikke lagt mærke til noget. Min kæreste og familien har konkluderet det nok er mig der er hoppet på en bølge af hysteri  Selv er jeg stadig meget i tvivl. Prøvede det med at tænde lys og åbne vinduer og siden er sengen blevet sat ind i børneværelset som vi har fået ordnet nu. Så jeg går og venter i spænding om der sker mere !

Anmeld

14. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Enayia skriver:

Der er ikke sket det mindste siden jeg skrev indlægget, eller jeg har ihvertfald ikke lagt mærke til noget. Min kæreste og familien har konkluderet det nok er mig der er hoppet på en bølge af hysteri  Selv er jeg stadig meget i tvivl. Prøvede det med at tænde lys og åbne vinduer og siden er sengen blevet sat ind i børneværelset som vi har fået ordnet nu. Så jeg går og venter i spænding om der sker mere !

Urk Så lige indlægget... Og tænkte: Nøøøj er der en update?... elsker spøgelseshistorier

Men altså - du må endelig skrive, hvsi der sker noget.

Anmeld

14. februar 2010

Enayia

Zafir skriver:

Urk Så lige indlægget... Og tænkte: Nøøøj er der en update?... elsker spøgelseshistorier

Men altså - du må endelig skrive, hvsi der sker noget.

Uhh ja det gør jeg også, elsker alt overnaturligt mellem himmel og jord, samt alt der er TABU Skal nok skrive hvis der sker mere.

(men jeg er overbevist om jeg ikke er den eneste der hører uhyggelige lyde engang i mellem om natten )

Anmeld

14. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Enayia skriver:

Uhh ja det gør jeg også, elsker alt overnaturligt mellem himmel og jord, samt alt der er TABU Skal nok skrive hvis der sker mere.

(men jeg er overbevist om jeg ikke er den eneste der hører uhyggelige lyde engang i mellem om natten )

Aj det har jeg også prøvet :-S Gyyys.

Anmeld

15. februar 2010

Barbamama

Enayia skriver:

okay. Det er da dejligt hvis det har hjulpet med at tænde lys og åbne vinduerne. Håber det var det sidste du mærkede til det.

Anmeld

15. februar 2010

ekzunz

Og jeg vil så gerne have lov til at  sige tak!! Dum som jeg er - og imod bedre vidende - læste jeg tråden i går aftes, og lå så vågen den halve nat stiv af skræk over om der mon kom et spøgelse..

Men på den anden side, så vågnede jeg og kom i tanke om at jeg helt havde glemt at være bange for hjemmerøvere fordi jeg havde så travlt med at være bange for spøgelser, og det er vel en god ting.....

Anmeld

15. februar 2010

NynneKlink

hvis det er noget der kommer tilbage så kan en sort kat hjælpe med at optage den negative energi. Jeg har prøvet det selv i en lejlighed hvor vi(jeg) blev forfuldt af en mand. (jeg kan se og kommunikere med dem, og har kunnet siden jeg var 16-17 år) han brød sig ikke om kvinder, og gjorde alt hvad han kunde for at få mig til at føle mig uvelkommen -i mit eget hjem! vi hentede en lille sort killing på dyrenesværn, og derefter blev det meget mindre. men må dog sige at den mand var MEGET stærkere end det gennemsnitelige 'spøgelse'.

han kom fra en sindsygeanstalt der lå i udandten af byen, og var sprunget ud fra vores etage (den 13.) før der kom lås og dørmand ved indgangen.

hvis det er en venligere en, som bare skal falde til, så kan det hjælpe at tale nogle fornuftige ord med dem, fortel at det er et børneværelse som snart kommer i brug, fortel at de skræmmer jer/gør jeg urolige. og evt. at det ike er et godt tidspunkt nu..(regne med møde igen senere)

der er jo også en chance at det er nogen som gerne vil møde jeres barn? har i overvejet/valgt et vist familienavn?

Hilsen Nynne

Anmeld

15. februar 2010

Trolde_mor

Hej igen

Nævnte det for min mor her forleden, for at hører om du måske havde kontaktet hende.

Hun sagde at du var velkommen til at ringe. Men at hun ikke tænkte det er børnesengen. Nærmere nogle energier, der er placeret. Ikke nødvendigvis dig selvfølgelig.

Når man bor et sted, bliver der konstant placeret energier. Hvis et ægtepar f.eks. skændes meget, og siden hen skilles.  Vil dem der så kommer og ser på huset kunne mærke at der er en "dårlig stemning" det er de negative energier mellem ægteparret der stadig befinder sig der..

Ellers kan du jo blot tænde nogle lys og bede dine hjælpere om at hjælpe dig af med det der skræmmer dig.

Håber det hjalp lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.