Hjemsøgt barneseng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

LRJ

Enayia skriver:

Uhh sikke nogle spændende beretninger i kommer med =)

Ja faktisk har jeg ikke opdaget noget i nat efter jeg skrev indlægget, men nu må vi se om der sker mere.

Nej der sover ikke noget barn i sengen endnu, har først termin d 25 marts, hvis det fortsætter tror jeg helleri ikke jeg har lyst til barnet skal sove i den.

Jeg har overvejet at kontakte en eller anden der har med paranormale ting at gøre, men så skal der virkelig ske noget ekstremt, da jeg selv prøver at finde alle de logiske forklaringer, man kan jo så nemt piske en stemning op selv. Så nu tager vi lige en dag af gangen og ser hvad der sker =)

hvis der er andre der har oplevet lignene ting vil jeg da meget gerne høre mere, det er jo ret spændende egentlig, og også lidt uhyggeligt =)

Tak for alle jeres svar og mystiske historier =)

Jeg tror os meget på sådan noget, og altid haft de samme fornemmelse og følelse som clairvoyanter har, helt fra barns ben  

prøv at tænd nogle sterin lys rundt omkring i huset og åbne vinduerne, Og fortæl "personen" at den ikk er velkommen, da den gør jer bange, og der er et meget meget bedre sted for den at være og hvis det ikk hjælper så ring til en Clairvoyant, og få han/hende til at komme ud til en husrensning som Michella80 skriver  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

CarinaSB

Puha det minder mig om vores gamle hus .. Per arbejede i vejle fra onsdag til torsdag .. så han sov hjemme ved hans mor .. En nat jeg sov vågnede jeg med et set ved at jeg følte at der var en som nussede mig i håret .. Men jeg sov alene .. så dagen efter da jeg vågnede lå pers dyne lagt sammen i sengen .. lige som når man reder seng .. Men det havde jeg ikk selv gjort .. for om natten havde jeg lagt krøllet ind i den .. og vi plejer ikk at redde seng .. 

Anmeld

11. januar 2010

siouxiee

Hold op det lyder uhyggeligt!! Jeg tror på den slags ting, og har også selv i årenes løb oplevet en del mystiske hændelser i flere forbindelser.. Bla. I forb. med min afdøde storebror.. Jeg er IKKE i tvivl om  at der er mere imellem himmel og jord.

Men jeg synes der er stor forskel på, om de ting man oplever føles som om at ånderne/spøgelserne er venligt sindede eller kommer med dårlige ting.. Og jeg synes at det lyder ubehageligt hos jer..

Jeg ville aldrig lade mit barn sove i en sådan seng.. Og nu er jeg nok noget ekstrem.. Men tænk hvis det bliver besat!?

Jeg ville sende den retur og købe en ny.. Som jeg ved den lille ville sove godt og trygt i og uden at jeg selv ville behøve bekymre mig..

Stort knus herfra

Anmeld

11. januar 2010

Michael healer

Hej i tråden

Jeg syntes du har fået så mange beviser på, at der er en ånd til stede omkring den seng

Lys der er tændt uden i har tændt det, vind der er der uden det trækker, og lyde

Så jeg er ret sikker på, at der er en ånd til stede, hvem det så er ved jeg jo ikke, men det kan jo meget vel være som en anden skriver, en sjæl fra et barn der på et tidspunkt er sovet ind i sengen, og som ikke har fundet over i åndeverden af den ene eller anden årsag, dette sker faktisk ret tit.

Disse sjæle kan tit hjælpes over i åndeverden på forskellige måder, så jeg ville hvis det var mig, henvende mig til en clairvoyant eller spørge her , om de kender en der har mulighed for at de kan hjælpe denne sjæl over i åndeverden

Hvis du ønsker dette, kan jeg da godt forhøre mig , og se om jeg kan få en jeg kender til hjælpe denne sjæl ?

Michael

Anmeld

11. januar 2010

Trolde_mor

Enayia skriver:

Okay jeg gider ikke være anonym selvom det her lyder helt hen i vejret. Men nu må jeg altså lige høre andres meninger eller om det er mig der er ved at blive bindegal.

Vi fik i julegave en barne seng af min familie, den er brugt, designet i england og blevet brugt på en herregård her I Danmark siden først i 80,erne mener jeg det er. Men lige meget med det.

Det underlige ved det er at den aften vi samlede den herhjemme havde jeg en forfæredelig drøm om spøgelser. Jeg vågnede (ikke sikker på om jeg måske halvsov) og så en skikkelse i døren til vores soveværelse. Indtil videre havde vi sat sengen tæt op af det ene børneværelse, og vi opdagede dagen efter lyset derinde var tændt (det bliver kun brugt hver 2 weekend, og vi har altså ikke været derinde)

Så flyttede vi sengen midlertidigt ud i gangen foran kontoret. Samme dag ville jeg ringe til min familie fra vores fastnet (i kontoret), som aldrig har fejlet noget. Jeg talte med min mor, den virker fint, derefter ringer jeg til min mormor, jeg høre hun tager røret og pludselig kan hun ikke høre mig og det eneste jeg hører og nogle ret bizarre lyde, knasen og lignene. Jeg ringer igen op til min mor og nu dur den ikke. Derefter går den igen fint igennem. Så går den helt død og senere ringer den præcis 3 gange. Jeg tager den og igen nogle ret skumle lyde, piben, knasen, stønnen, vil ejg beskrive det. Jeg ligger efterfølgene røret på efter 3 gang og siden har den været helt død. (det skal siges mobilerne også gik amok samme aften.) Pudsigt med 2 forskellige udbydere og fasnet en helt trejde)

Så er der siden hen sket det at enten er jeg blevet yderst glemsom, ellers skifter ting plads. De er aldrig der hvor jeg mener jeg efterlod dem. Det er ting som, mobil telefon, nøgler, glas, alt småt.

Hver gang jeg skal på toilettet løber det mig simpelhen koldt ned af ryggen, kan ikke helt forklare det. Ret "kold" fornemmelse.

I nat blafrede rullegardinet i soveværelset, selvom vinduet var lukket. Jeg tænkte vinduet må være utæt, men jeg kunne ikke mærke nogen vind.

Min kæreste som ikke er bange for noget som helst har hørt lyde. Men han vil ikke beskrive dem for mig. Han kan vågne om natten efter at høre noget, som jeg pudsigt nok ikke har hørt.

Dog syntes jeg selv jeg har hørt lyde som mumlen, f.eks fra tv der kører og lignene om natten.

Jeg er ved at blive bims i hovedet. Hvad tror i? Kan en seng virkelig være hjemsøgt, eller mon det bare er tilfældigheder blandet med en livlig fantasi? Jeg er selv meget i tvivl og aner ikke hvad jeg skal tro. Jeg er udemærket klar over min angst muligvis kan få mig til at tro det er mere end hvad det er?

Hilsen en forvirret og stadig skeptisk Enayia

Den skikkelse du så i døren halvvågen, kan sagtens være rigtigt. Jeg ser og oplever dem bl.a. sådan.

Hende der er med / ved sengen, vil måske beskytte fordi hun selv har mistet sit barn, og vil dermes beskytte jeres.

Det er tydeligt at hun ikke vil noget ondt ( ellers havde tegnene været voldsommere) Så hun vil måske bare gerne have lov at være der.

Jeg ville hvis jeg var dig, gøre flg. når du mærker denne kolde rislen (hvor hun er der og iagtager dig) Så stop op og fortæl hvordan du har det.

Eks. at hun gerne må være der, men at du bliver bange når hun pludselig står i døren, eller at du ikke kan li' hun rykker rundt på dine ting.

De fleste har forståelse for det - tro mig.

Bliver hun ved, syntes jeg du skal fortælle hende at du føler du har givet hende en chance, og at det måske er det bedste at hun kommer videre. Og så kontakte en clairvoyant, der kan sende hende videre.

Håber på det bedste for dig / jer

Anmeld

11. januar 2010

Enayia

Først tak igen for alle de søde svar, og tak fordi ingen skriver jeg er total skør hehe.

Jeg er stadig meget skeptisk over for såkaldte clairvoyante. Syntes der er SÅ mange fupmagere der bare vil tjene penge. Som sagt skal det virkelig være ekstremt før jeg vil drage personer med evner ind i det.

Til det sidste svar kan jeg sige at jeg er ret sikker på hvad jeg så den nat ikke var en kvinde, men en mand, men man kan vel aldrig vide sig helt sikker da det ikke var krystal klar. Der har ikke været noget her i dag (hvad jeg lige har lagt mærke til)

Men venter i spænding/frygt og ser om der bliver fler hændelser

Anmeld

11. januar 2010

Trolde_mor

Og lige lidt mere.. smiler..

Husk at du har din(e) vejleder(e) og skytsengel (engle) omkring dig, der fortæller dig hvad du skal gøre (du skal blot lytte til dig selv - det er dem der fortæller dig det )

Tro på hvad du føler, og oplever. Vi har det (desværre) sådan at vi ofte prøver at bortforklare og lade være med at lytte til os selv / (Og ermed) vores hjælpere

Mange små børn har en åndelig hos sig. Og det er de glade for. Griner, pjatter og føler sig trygge hos dem. De har jo ikke lært andet - det er noget vi tillærer os fra hinanden, når vi bliver ældre..

til dig, kan godt forstå du er bange. Men hun vil intet ondt, bare være lidt med og gøre opmærksom på sig selv

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - jeg vil sige, at jeg da helt sikkert syntes det lyder som om der er kommet noget med sengen.

I første omgang kan I prøve at rense den selv. Åbne alle vinduer i det rum den står i og tænde lys. Sige: Tak fordi du har passet på sengen, det er vores seng nu og vores barn skal bruge den. Du må gerne tage afsted.

Nogengange så virker den slags.

Vi har selv prøvet det herhjemme. Vi havde et spøgelse i starten da vi boede her. Han bor ude i værkstedet nu. Men han slukkede for støvsugeren når jeg støvsugede og lukkede døre osv. Så til sidst så gik vi rundt i alle rum og sagde: Du må godt være her, men VI bor her, det er vores hus nu. Så du må være her, men IKKE drille.

Siden slap vi for problemer

Så altså - prøv selv i første omgang, så kan I se bagefter om I har brug for hjælp. Jeg ville ALDRIG ligge et barn i den seng, før den er renset.

Anmeld

11. januar 2010

Trolde_mor

Enayia skriver:

Først tak igen for alle de søde svar, og tak fordi ingen skriver jeg er total skør hehe.

Jeg er stadig meget skeptisk over for såkaldte clairvoyante. Syntes der er SÅ mange fupmagere der bare vil tjene penge. Som sagt skal det virkelig være ekstremt før jeg vil drage personer med evner ind i det.

Til det sidste svar kan jeg sige at jeg er ret sikker på hvad jeg så den nat ikke var en kvinde, men en mand, men man kan vel aldrig vide sig helt sikker da det ikke var krystal klar. Der har ikke været noget her i dag (hvad jeg lige har lagt mærke til)

Men venter i spænding/frygt og ser om der bliver fler hændelser

Mig der læste forkert så.. men uanset om det er en mand eller dame, barn eller ung.

Så fortæl hvordan du har det - de lytter til dig

Anmeld

11. januar 2010

Enayia

Tusind tak for de gode tips. Det vil vi ihvertfald prøve hvis der sker mere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.