Hjemsøgt barneseng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Enayia skriver:

Først tak igen for alle de søde svar, og tak fordi ingen skriver jeg er total skør hehe.

Jeg er stadig meget skeptisk over for såkaldte clairvoyante. Syntes der er SÅ mange fupmagere der bare vil tjene penge. Som sagt skal det virkelig være ekstremt før jeg vil drage personer med evner ind i det.

Til det sidste svar kan jeg sige at jeg er ret sikker på hvad jeg så den nat ikke var en kvinde, men en mand, men man kan vel aldrig vide sig helt sikker da det ikke var krystal klar. Der har ikke været noget her i dag (hvad jeg lige har lagt mærke til)

Men venter i spænding/frygt og ser om der bliver fler hændelser

Det er derfor man ALTID skal få¨sådan nogen anbefalet af folk der har prøvet dem, fordi der ER mange fupmagere i den verden.

Jeg håber I finder ud af det. For man kan da ikke leve med de ting I beskriver der Så bliver man da gak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Enayia

Zafir skriver:

Det er derfor man ALTID skal få¨sådan nogen anbefalet af folk der har prøvet dem, fordi der ER mange fupmagere i den verden.

Jeg håber I finder ud af det. For man kan da ikke leve med de ting I beskriver der Så bliver man da gak!

Det er jeg helt enig med dig i!!!!

Anmeld

11. januar 2010

Trolde_mor

Hvor bor du henne?

Anmeld

11. januar 2010

Enayia

Senia skriver:

Hvor bor du henne?

Uhh jeg ville gerne svare dig, så længe det ikke er offenligt, er en smule paranoid med at skrive for meget om mig selv da jeg har oplevet at blive "googlet" med min gamle profil

Anmeld

11. januar 2010

mariamiss6

Enayia skriver:

Uhh jeg ville gerne svare dig, så længe det ikke er offenligt, er en smule paranoid med at skrive for meget om mig selv da jeg har oplevet at blive "googlet" med min gamle profil

Hvad så med at skrive det i en privat post til senia???? du kunne evt. nøjes med at skrive dit postnummer til at starte med.... jeg tror nemlig senia spørger fordi hun måske kender en der ville kunne hjælpe hvis du ikke bor for langt væk

Anmeld

11. januar 2010

Enayia

mariamiss6 skriver:

Hvad så med at skrive det i en privat post til senia???? du kunne evt. nøjes med at skrive dit postnummer til at starte med.... jeg tror nemlig senia spørger fordi hun måske kender en der ville kunne hjælpe hvis du ikke bor for langt væk

det har jeg gjort, men tror hun loggede af

Anmeld

11. januar 2010

mariamiss6

Enayia skriver:

Okay hun kommer jo nok på igen, før eller siden hun får jo en mail om at du har skrevet også....

Anmeld

11. januar 2010

Iliasmor

tror også på der er mere mellem himmel og jord.. og jeg tror på at vi mennesker lever i en paralel verden med ånder.. udfra ting jeg har oplevet i mit liv, vil jeg sige jeg tror ik på der sker nogen ændring ved at du skiller dig af med sengen, nu er de jo hjemme hos dig.. det siges at de elsker at opholde sig forladte steder, toileter og mørke steder og de ik alle onde det ligesom mennesker der både gode og dårlige ånder.. hmm ja du ku evt. få nogt hjælp til udryddelse af en art.. jamen det går jo også an på hvad du tror på hehe.. ihvertfald så held og lykke ´med det!!

Anmeld

12. januar 2010

Trolde_mor

Enayia skriver:

Hej smiler..

Ja, måtte hoppe i seng, da jeg skulle op lidt i 6.

Men ja, har en mor der er clairvoyant og kender nogle der tager steder hen i landet. Og jeg ved at erfaring at de kan finde ud af det..

Anmeld

21. januar 2010

siouxiee

Er der noget nyt med spøgelses sengen??

Har tænkt på det siden.. Synes det er både spændende og skræmmende på samme tid..

Mvh, Susie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.