Okay jeg gider ikke være anonym selvom det her lyder helt hen i vejret. Men nu må jeg altså lige høre andres meninger eller om det er mig der er ved at blive bindegal.
Vi fik i julegave en barne seng af min familie, den er brugt, designet i england og blevet brugt på en herregård her I Danmark siden først i 80,erne mener jeg det er. Men lige meget med det.
Det underlige ved det er at den aften vi samlede den herhjemme havde jeg en forfæredelig drøm om spøgelser. Jeg vågnede (ikke sikker på om jeg måske halvsov) og så en skikkelse i døren til vores soveværelse. Indtil videre havde vi sat sengen tæt op af det ene børneværelse, og vi opdagede dagen efter lyset derinde var tændt (det bliver kun brugt hver 2 weekend, og vi har altså ikke været derinde)
Så flyttede vi sengen midlertidigt ud i gangen foran kontoret. Samme dag ville jeg ringe til min familie fra vores fastnet (i kontoret), som aldrig har fejlet noget. Jeg talte med min mor, den virker fint, derefter ringer jeg til min mormor, jeg høre hun tager røret og pludselig kan hun ikke høre mig og det eneste jeg hører og nogle ret bizarre lyde, knasen og lignene. Jeg ringer igen op til min mor og nu dur den ikke. Derefter går den igen fint igennem. Så går den helt død og senere ringer den præcis 3 gange. Jeg tager den og igen nogle ret skumle lyde, piben, knasen, stønnen, vil ejg beskrive det. Jeg ligger efterfølgene røret på efter 3 gang og siden har den været helt død. (det skal siges mobilerne også gik amok samme aften.) Pudsigt med 2 forskellige udbydere og fasnet en helt trejde)
Så er der siden hen sket det at enten er jeg blevet yderst glemsom, ellers skifter ting plads. De er aldrig der hvor jeg mener jeg efterlod dem. Det er ting som, mobil telefon, nøgler, glas, alt småt.
Hver gang jeg skal på toilettet løber det mig simpelhen koldt ned af ryggen, kan ikke helt forklare det. Ret "kold" fornemmelse.
I nat blafrede rullegardinet i soveværelset, selvom vinduet var lukket. Jeg tænkte vinduet må være utæt, men jeg kunne ikke mærke nogen vind.
Min kæreste som ikke er bange for noget som helst har hørt lyde. Men han vil ikke beskrive dem for mig. Han kan vågne om natten efter at høre noget, som jeg pudsigt nok ikke har hørt.
Dog syntes jeg selv jeg har hørt lyde som mumlen, f.eks fra tv der kører og lignene om natten.
Jeg er ved at blive bims i hovedet. Hvad tror i? Kan en seng virkelig være hjemsøgt, eller mon det bare er tilfældigheder blandet med en livlig fantasi? Jeg er selv meget i tvivl og aner ikke hvad jeg skal tro. Jeg er udemærket klar over min angst muligvis kan få mig til at tro det er mere end hvad det er?
Hilsen en forvirret og stadig skeptisk Enayia