Hjemsøgt barneseng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.648 visninger
38 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Enayia

Okay jeg gider ikke være anonym selvom det her lyder helt hen i vejret. Men nu må jeg altså lige høre andres meninger eller om det er mig der er ved at blive bindegal.

Vi fik i julegave en barne seng af min familie, den er brugt, designet i england og blevet brugt på en herregård her I Danmark siden først i 80,erne mener jeg det er. Men lige meget med det.

Det underlige ved det er at den aften vi samlede den herhjemme havde jeg en forfæredelig drøm om spøgelser. Jeg vågnede (ikke sikker på om jeg måske halvsov) og så en skikkelse i døren til vores soveværelse. Indtil videre havde vi sat sengen tæt op af det ene børneværelse, og vi opdagede dagen efter lyset derinde var tændt (det bliver kun brugt hver 2 weekend, og vi har altså ikke været derinde)

Så flyttede vi sengen midlertidigt ud i gangen foran kontoret. Samme dag ville jeg ringe til min familie fra vores fastnet (i kontoret), som aldrig har fejlet noget. Jeg talte med min mor, den virker fint, derefter ringer jeg til min mormor, jeg høre hun tager røret og pludselig kan hun ikke høre mig og det eneste jeg hører og nogle ret bizarre lyde, knasen og lignene. Jeg ringer igen op til min mor og nu dur den ikke. Derefter går den igen fint igennem. Så går den helt død og senere ringer den præcis 3 gange. Jeg tager den og igen nogle ret skumle lyde, piben, knasen, stønnen, vil ejg beskrive det. Jeg ligger efterfølgene røret på efter 3 gang og siden har den været helt død. (det skal siges mobilerne også gik amok samme aften.) Pudsigt med 2 forskellige udbydere og fasnet en helt trejde)

Så er der siden hen sket det at enten er jeg blevet yderst glemsom, ellers skifter ting plads. De er aldrig der hvor jeg mener jeg efterlod dem. Det er ting som, mobil telefon, nøgler, glas, alt småt.

Hver gang jeg skal på toilettet løber det mig simpelhen koldt ned af ryggen, kan ikke helt forklare det. Ret "kold" fornemmelse.

I nat blafrede rullegardinet i soveværelset, selvom vinduet var lukket. Jeg tænkte vinduet må være utæt, men jeg kunne ikke mærke nogen vind.

Min kæreste som ikke er bange for noget som helst har hørt lyde. Men han vil ikke beskrive dem for mig. Han kan vågne om natten efter at høre noget, som jeg pudsigt nok ikke har hørt.

Dog syntes jeg selv jeg har hørt lyde som mumlen, f.eks fra tv der kører og lignene om natten.

Jeg er ved at blive bims i hovedet. Hvad tror i? Kan en seng virkelig være hjemsøgt, eller mon det bare er tilfældigheder blandet med en livlig fantasi? Jeg er selv meget i tvivl og aner ikke hvad jeg skal tro. Jeg er udemærket klar over min angst muligvis kan få mig til at tro det er mere end hvad det er?

Hilsen en forvirret og stadig skeptisk Enayia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Sulajma

Sikke en historie her midt om natten ..

- men jeg vil mene det sagtens kan være en sjæl, som aldrig er kommet afsted endnu.
Et barn, som måske er død i sengen ? bare en tanke.

Anmeld

11. januar 2010

Enayia

Tanken har godt nok strejfet mig, men det tror jeg aldrig jeg finder ud af. Prøver mest at undgå tanken da jeg sikkert vil freake mere ud. Det er træls, har jo ikke lyst til at skille mig af med sengen når det er en gave. Men på den anden side, hvis utrygheden forsvinder vil jeg nok hellere skille mig af med den og få en ny. Så tænker jeg bare igen, det er jo helt tåbeligt. Det er en seng.

Ja noget af en natte historie.. Jeg kan ikke sove.. det irratere mig vældigt

Anmeld

11. januar 2010

lillemunk

Ja sikke en historie............. nu tror jeg jo på sådan noget.
har selv haft en åndemager i mit hjem, for at fjerne en sur mekaniker.

Så det er da muligt at i har "slæbt" en med hjem, eller den er kommet med sengen.

Men er de for det meste harmløse, og skal bare vende sig til det nye sted de er kommet der for laver de meget "ballade" til at starte med.

Anmeld

11. januar 2010

Diana...

Ihh hvor spændende. Jeg tror jo så meget på sådan noget  Har selv haft en lille gæst i huset ved siden af som vi lejet mens vi bygget vores eget færdigt 

Der ikke noget barn der sove i den seng endnu el? For min siger jo at børn kan "se" dem. Lucas plejet at sove i det rum hvor vi mente det stod på gangen og værelset men pludselig kunne han ikke sove der mere og skreg 20 gange om natten og skulle vugges i søvn så tog vi sengen op i soveværelset og så han kunne sove der og så stoppet han med at være hys om natten. Derefter brugte vi ikke værelset men når vi en sjælden gang gik der ned var der IS kold selv om det kun var efterår og og der var varme på der nede. Min navn blev os sagt 2 gang om natten når jeg var oppe. 

Knus Diana 

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

Jeg vil råde dig til at kontakte en clairvoyant og få en husrensning. Så kan I komme af med den ubudne gæst og beholde sengen. Vi har også haft ubudte gæster her. Den ene var dog min farfar og han fik lov til at blive men den anden blev smidt ud.

Du kan evt sige højt: Du skal gå væk eller du er ikke velkommen her, du skal gå...

Jeg er slet ikke i tvivl om at der er noget hjemme hos jer sådan som du beskriver det. Og der er jo helt klart sket en kæmpe ændring i jeres hjem. Stol på dine instinkter uanset hvor mærkeligt det er at tænke på der er noget i jeres hjem

Anmeld

11. januar 2010

SaNiNa

Tror jeg var løbet skrigende bort. og hvis jeg endenlig var blevet var sengen blevet smdt for døren med det sammen...

Jeg tror helt sikker på sådan noget og det gør mig hunderad

Anmeld

11. januar 2010

Risen

Det lyder godt nok uhyggeligt.. Pyhaa havde også løbet skrigende bort.. Mén tror ikke på sådan noget, mener at der er en naturlig forklaring på alt.. .. Måske føler du den der kolde fornemmelse fordi du tænker på at der evt kan være en ånd eller spøgelse?... Man kommer tit til at hidse sig selv op i sådanne situationer..

Knus

Anmeld

11. januar 2010

Corn

Hverken min mand eller jeg tror på den slags, men en dag hvor vi sidder og snakker kommer vi ind på at der til tider har lugtet af en bestemt aftershave... Og det er helt klart ikke nogen min mand bruger. Den er sådan lidt gammel mandsagtig.

Og min mand har flere gange oplevet lugten ovenpå i gangen og jeg oplever det tit i vores sofa-stue. Både når vi er sammen og jeg er helt alene hjemme...

Så vi er nok også ved at tro på mere mellem himmel om jord. Vi er dog overbeviste om at det er en okay fyr, da det eneste der sker er lugten af aftershave. Vores ene søn har snakket med en usynlig mand i en situation hvor vi lige havde snakket om, at lugten var der igen. Men sønnike var ikke urolig eller bange.

Anmeld

11. januar 2010

Enayia

Uhh sikke nogle spændende beretninger i kommer med =)

Ja faktisk har jeg ikke opdaget noget i nat efter jeg skrev indlægget, men nu må vi se om der sker mere.

Nej der sover ikke noget barn i sengen endnu, har først termin d 25 marts, hvis det fortsætter tror jeg helleri ikke jeg har lyst til barnet skal sove i den.

Jeg har overvejet at kontakte en eller anden der har med paranormale ting at gøre, men så skal der virkelig ske noget ekstremt, da jeg selv prøver at finde alle de logiske forklaringer, man kan jo så nemt piske en stemning op selv. Så nu tager vi lige en dag af gangen og ser hvad der sker =)

hvis der er andre der har oplevet lignene ting vil jeg da meget gerne høre mere, det er jo ret spændende egentlig, og også lidt uhyggeligt =)

Tak for alle jeres svar og mystiske historier =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.