Winnie skriver:
ANASMOR>>>Så brug min opskrift Maria...den har endnu ikke svigtet mig, og jeg har lavet en del kager efterhånden 
15 skumfiduser fra Haribo ( købes i Netto eller tyskland)
2 spsk vand
1 spsk smagsneutral olie
Alt kommes i en skål og smeltes over vandbad/ i microovn... og bland så flormelis i til den ikke kan tage mere.. ælt mindst 3-4 minutter i HÅNDEN, og den skal stadig lige nappe i hånden men ikke klistre.. Lad ligge et par timer eller til dagen efter i to plasticposer med knude på hver...
Hvis den klistrer lidt når du så skal bruge den, så ælter du bare en lille smule mere flormelis i..
Og så allervigtigst.. rul ALDRIG ud før at MMF´en er æltet helt blød... Du kan teste det ved at tage en klump på størrelse med en golf bold.. rulle den til en pølse mellem hænderne, folde den sammen, og hvis den krakelerer på sammenføjningen, så holder den ikke til at blive rullet ud... så er det bare at få MMF´en varmet op enten mellem hænderne eller få sekunder i mikroovnen... den må ikke blive varmt, men den skal blive blød.. så ikke noget med at smide det ind for fuld styrke... ca 30 % af microovnens max er passende...
Håber denne måde fungerer for dig..
Knus Stinna