At bestemme over sin partner...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.318 visninger
42 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

Honningblomst

eller kræve....jeg synes tit jeg læser indlæg herinde om kvinder der bestemmer og kræver at nu skal deres mænd det, det og det...og sådan skal det bare være!! Jeg må indrømme at jeg slet ikke kan følge den måde og tænker at det da kun på et tidspunkt kan ende helt galt eller hvad mener I og hvad og hvordan gør I?

Jeg synes selv jeg prøver at respektere det min partner ønsker også selvom det måske ikke lige er det jeg gerne vil....men jeg har da ingen ret til at bestemme hvad han skal og vil...

Knus Eva..som egentlig både undres over de kvinder der på den måde kræver og ikke mindst at mændene som bare finder sig i det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Sisley

Det synes jeg ikke jeg er stødt på... Kan du give nogle eksempler på hvad det er du mener nogle kvinder bestemmer?

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

Sisley skriver:

Det synes jeg ikke jeg er stødt på... Kan du give nogle eksempler på hvad det er du mener nogle kvinder bestemmer?

Jamen, dejligt I ikke har det sådan.. nej, det har jeg egentlig ikke lyst til, for det skal ikke referere til nogen bestemt.

Men både her og i den virkelige verden har jeg oplevet kvinder som tror at de skal bestemme hvad manden må og hvornår, hvordan tingene skal gøres og hvorfor og hvor tit osv osv..

Anmeld

10. januar 2010

Bubbi

Eva skriver:

eller kræve....jeg synes tit jeg læser indlæg herinde om kvinder der bestemmer og kræver at nu skal deres mænd det, det og det...og sådan skal det bare være!! Jeg må indrømme at jeg slet ikke kan følge den måde og tænker at det da kun på et tidspunkt kan ende helt galt eller hvad mener I og hvad og hvordan gør I?

Jeg synes selv jeg prøver at respektere det min partner ønsker også selvom det måske ikke lige er det jeg gerne vil....men jeg har da ingen ret til at bestemme hvad han skal og vil...

Knus Eva..som egentlig både undres over de kvinder der på den måde kræver og ikke mindst at mændene som bare finder sig i det..

Jamen så slipper jeg for at oprette det indlæg for jeg har gået og tænkt på det hele morgen..

Kan ikke forstå, hvorfor (ja nu skære jeg det virkelig ud) nogle vil leve i et forhold men en hund i snor. Det må da ikke være godt for nogle..

Mit forhold er langt fra perfekt, men jeg er lykkelig hvor jeg er, og gør alt hvad jeg kan for at give plads.

Jeg vidste jo hvem han var der jeg gik ind i et forhold og valgte at blive gravid med ham, så hvorfor skal jeg ændre alt dette nu??

Anmeld

10. januar 2010

Sisley

Hvad er det vi er ude i - hvad og hvor meget han skal hjælpe med derhjemme eller om han må gå i byen, se sin ex osv.?

Anmeld

10. januar 2010

Kvindemin

Eva skriver:

Har heller ikk lagt mærke til det. Men jeg har en del at skulle have sagt herhjemme, ikke på en dårlig måde. Sådan er det bare. Og ved at det falder os begge meget naturligt, at jeg ligesom er 'overhovedet'.

Men selvfølgelig respektere jeg stadig de ting Henrik gerne vil, og er det noget jeg syntes er 'dumt eller tarveligt'. Så siger jeg det, og så finder vi en løsning på det.

Jeg kan så derimod ikke forstå kvinder, der bare lader sig kører rundt med, af deres mænd. Dem der ikke må gå i bio med veninderne, shoppe, sove længe engang imellem og lign

Men helt og aldeles kommer det an på hvor meget man har været sammen, og hvad man har sammen - syntes jeg.

Går efter ordsproget 'en hver kvinde, har det sidste ord'

Knus

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

Bubbi skriver:

Jamen så slipper jeg for at oprette det indlæg for jeg har gået og tænkt på det hele morgen..

Kan ikke forstå, hvorfor (ja nu skære jeg det virkelig ud) nogle vil leve i et forhold men en hund i snor. Det må da ikke være godt for nogle..

Mit forhold er langt fra perfekt, men jeg er lykkelig hvor jeg er, og gør alt hvad jeg kan for at give plads.

Jeg vidste jo hvem han var der jeg gik ind i et forhold og valgte at blive gravid med ham, så hvorfor skal jeg ændre alt dette nu??

Dejligt jeg ikke er den eneste der har tænkt det... jeg tror nemlig kun på en udgang af et forhold hvis man bestemmer eller prøver at bestemme over hinanden...

Knus Eva

Anmeld

10. januar 2010

Honningblomst

Chritinap skriver:

Har heller ikk lagt mærke til det. Men jeg har en del at skulle have sagt herhjemme, ikke på en dårlig måde. Sådan er det bare. Og ved at det falder os begge meget naturligt, at jeg ligesom er 'overhovedet'.

Men selvfølgelig respektere jeg stadig de ting Henrik gerne vil, og er det noget jeg syntes er 'dumt eller tarveligt'. Så siger jeg det, og så finder vi en løsning på det.

Jeg kan så derimod ikke forstå kvinder, der bare lader sig kører rundt med, af deres mænd. Dem der ikke må gå i bio med veninderne, shoppe, sove længe engang imellem og lign

Men helt og aldeles kommer det an på hvor meget man har været sammen, og hvad man har sammen - syntes jeg.

Går efter ordsproget 'en hver kvinde, har det sidste ord'

Knus

Det er jo lige skidt om det er den ene eller anden part der styrer eller lader sig styre,....tror også på at nogle mennesker har det bedst med at slippe ansvar og lade den ene styre og det er jo fint nok.

Men at bestemme hvad manden må og hvor meget, det er da ikke kærlighed og respekt..men bare magt og kontrol...er det en hund eller mand man vil have..

Anmeld

10. januar 2010

Kvindemin

Eva skriver:

Det er jo lige skidt om det er den ene eller anden part der styrer eller lader sig styre,....tror også på at nogle mennesker har det bedst med at slippe ansvar og lade den ene styre og det er jo fint nok.

Men at bestemme hvad manden må og hvor meget, det er da ikke kærlighed og respekt..men bare magt og kontrol...er det en hund eller mand man vil have..

Ja helt sikkert, men der er jo også forskellige måder at have 'kontrol' på, som du siger det.

Vi har en god kontrol herhjemme

Hvis han ikke syntes jeg skal i byen eller omvendt, så gør vi det ikke.

Det er jo hvordan man vælger at leve..

Anmeld

10. januar 2010

LilyMarleen

Jeg har også godt tænkt på det, her igår da jeg læste en tråd. Måske at dette skulle holdes inden for den tråd i stedet for at "bagtale den tråd nogle af jer snakker om" ?? Bare en idé?? Men nej, man skal ikke bestemme over sin partner. I kendte personen da i blev gravide med ham! Og hvis i tænker jer om, var i godt klar over hvordan det hele ville komme til at se ud på længere sigt!

Mvh Marlene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.