Eva skriver:
eller kræve....jeg synes tit jeg læser indlæg herinde om kvinder der bestemmer og kræver at nu skal deres mænd det, det og det...og sådan skal det bare være!! Jeg må indrømme at jeg slet ikke kan følge den måde og tænker at det da kun på et tidspunkt kan ende helt galt eller hvad mener I og hvad og hvordan gør I?
Jeg synes selv jeg prøver at respektere det min partner ønsker også selvom det måske ikke lige er det jeg gerne vil....men jeg har da ingen ret til at bestemme hvad han skal og vil...
Knus Eva..som egentlig både undres over de kvinder der på den måde kræver og ikke mindst at mændene som bare finder sig i det..
Har heller ikk lagt mærke til det. Men jeg har en del at skulle have sagt herhjemme, ikke på en dårlig måde. Sådan er det bare. Og ved at det falder os begge meget naturligt, at jeg ligesom er 'overhovedet'.
Men selvfølgelig respektere jeg stadig de ting Henrik gerne vil, og er det noget jeg syntes er 'dumt eller tarveligt'. Så siger jeg det, og så finder vi en løsning på det.
Jeg kan så derimod ikke forstå kvinder, der bare lader sig kører rundt med, af deres mænd. Dem der ikke må gå i bio med veninderne, shoppe, sove længe engang imellem og lign 
Men helt og aldeles kommer det an på hvor meget man har været sammen, og hvad man har sammen - syntes jeg.
Går efter ordsproget 'en hver kvinde, har det sidste ord' 
Knus
Anmeld