Egentlig har vi ikke særlig meget hængende, da vi ved vi ikke vil blive boende her... Så vi har hylder hvor på de billeder står...
Vi fik i dåbs gave lavet et billed i blåt, hvor der svagt er malet en kirke med sølv farve og hans dåbs dag står der også. Han har også sit 1 diplom hængende, fra baby salme sang. Og så lige 10 store plakat'er med scania lastbiler
Vi har også hans fod og hånd aftryk fra hver 3. mdr - til han blev et år.
1 billed: vores bryllups billede, ved siden af frederic's fod og et billed fra da vi var ude at spise på hans 1 fødselsdag.
2 billed: 3 billeder vi bla. fik taget i sep '09 og ved siden af dem, er den kallender farmand fik til jul for nogle år siden.
3 billed: Se lige bort fra bandit'en i sofaen og fokusere på de to billeder i baggrunden. Det er malet af samme kunstner som har lavet det med kirken til frederic. Hans er også i de farver.
4 billed: billedet er et gammel gammel arvestykke, som jeg fik da min mormor døde. Det har fulgt mig i alle de år, en engel der passer på de 2 små børn - der er på vej over en hullet bro.
5 billed: ja sådan ser det ud når vi hænger en spot lampe op ved knægtens puslebord. Man hiver og hiver i ledningen til lampen flyver ud af væggen...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld