Hvad har du hængende derhjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Egentlig har vi ikke særlig meget hængende, da vi ved vi ikke vil blive boende her... Så vi har hylder hvor på de billeder står...

Vi fik i dåbs gave lavet et billed i blåt, hvor der svagt er malet en kirke med sølv farve og hans dåbs dag står der også. Han har også sit 1 diplom hængende, fra baby salme sang. Og så lige 10 store plakat'er med scania lastbiler

Vi har også hans fod og hånd aftryk fra hver 3. mdr - til han blev et år.

1 billed: vores bryllups billede, ved siden af frederic's fod og et billed fra da vi var ude at spise på hans 1 fødselsdag.

2 billed: 3 billeder vi bla. fik taget i sep '09 og ved siden af dem, er den kallender farmand fik til jul for nogle år siden.

3 billed: Se lige bort fra bandit'en i sofaen og fokusere på de to billeder i baggrunden. Det er malet af samme kunstner som har lavet det med kirken til frederic. Hans er også i de farver.

4 billed: billedet er et gammel gammel arvestykke, som jeg fik da min mormor døde. Det har fulgt mig i alle de år, en engel der passer på de 2 små børn - der er på vej over en hullet bro.

5 billed: ja sådan ser det ud når vi hænger en spot lampe op ved knægtens puslebord. Man hiver og hiver i ledningen til lampen flyver ud af væggen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

TbCp

Senia skriver:

Har du billeder af dine malerier? Bliver så nysgerrig når jeg hører man selv har lavet malerier..

Ville gerne selv springe ud i det, men tror ikke det bliver specielt pænt hehe

Tog lige et par stykker....
Det er ikke ligefrem store kunstværker men her er de...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2010

grinbidderen

vi har ikke så meget på vores vægge her hjemme, men ude i gangen der har vi et stort foto af vores famile fra julen i 08 og så fik manden en billede ramme med 3 billeder af mig og knægten sammen som osse er i gangen også er der et maleri med no smooking og inden i stuen et 40 gange 50 billede af vores søn og så et 30 gange 40 billede osse af ham som baby begge 2 og så over sofaen et kæmpe kæmpe maleri som manden havde da jeg flyttet ind med nogen mænd som sidder og det er for stort syntes jeg så det skal væk også skal vi have flere billeder af vores familie op og nogen malerier vores søn skal male og jeg skal osse prøve lykken med at male igen..

Anmeld

9. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Ikke ret meget. I gangen har vi en kæmpe stor ramme med billeder af venner og famlie. Ellers er det billeder af sønnen, fotorammer med billeder fra New York og San Fransisco (vi selv har taget) og soveværelset er fuld af tegninger fra Jesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.