Hvad har du hængende derhjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2010

Diana...

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Trolde_mor

Ja meget, det er faktisk en en bekend har malet og jeg har set det for længe siden og havet fået det langt til side men så vi kommet ind i lidt penge problemer her hjemme så jeg måtte sige nej tak øv øv men så var hun ude og købe julegaver sammen med min søster og min søster viste ikke lige hvad hun skulle købe til os og så kom hun jo i tanke om det billed jeg så gerne ville have. og det købte min søster så af hende til os WEE. Jamen vi har en stor tom væk i stuen ved sofaen så der skal det hænge. jeg kan lige prøve at finde billed på hendes side. 

Ej hvor godt!! Og sikke en overraskelse, nu du troede det var gået tabt

Har også set et billede af en kvinde, syntes det er enomrt smukt. Men tror desværre at det måske for nogle ville være.. for meget? Har en MEGET sippet familie hehe

Men wow, det giver i hvert fald noget til stuen..

Anmeld

9. januar 2010

Diana...

Senia skriver:

EJ hvor godt!!

Uh ja, det må du rigtig gerne

Det er lige op over.

Anmeld

9. januar 2010

Diana...

og så har hun lavet dette og det skal jeg os bare eje 

Anmeld

9. januar 2010

Diana...

Senia skriver:

Ej hvor godt!! Og sikke en overraskelse, nu du troede det var gået tabt

Har også set et billede af en kvinde, syntes det er enomrt smukt. Men tror desværre at det måske for nogle ville være.. for meget? Har en MEGET sippet familie hehe

Men wow, det giver i hvert fald noget til stuen..

Ha ha ja dem har vi os nogen af og så piller vi det bare ned når de kommer. Du skulle se min gamle morfars ansigt da vi pakket det op ha ha NEJ NEJ NEJ SÅ HAR VI VIST SET NOK PÅ DET griner.

Anmeld

9. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nu er jeg lige for doven til at tage billeder af det hele. Men vi har kunst fra KENDTE kunstnere - Altså kunstnere som vi SELV kender

Vi vil kun have billeder der er malet til OS, og hylde alle de kreative mennesker vi har i vores omgangskreds og familie.

Det er fantastisk og smukt!!!

Anmeld

9. januar 2010

vatten

Jeg kom lige i tanke om, at alle køkkenskabene er klistret til med tegninger som Mathias har lavet.

Jeg kan huske, at vi også havde tegninger på alle køkkenskabe, da mine forældre boede sammen, og det var bare så hyggeligt. Så det har vi herhjemme også

Anmeld

9. januar 2010

Diana...

Zafir skriver:

Nu er jeg lige for doven til at tage billeder af det hele. Men vi har kunst fra KENDTE kunstnere - Altså kunstnere som vi SELV kender

Vi vil kun have billeder der er malet til OS, og hylde alle de kreative mennesker vi har i vores omgangskreds og familie.

Det er fantastisk og smukt!!!

Kan du så få taget nogen billeder dem vil vi se 

Anmeld

9. januar 2010

Lone Jakobsen

vi har et par enkelte billeder hængende af børnene sammen....dog er der endnu ikke nogen med Rasmus på. men derudover så har vi et par disney billeder i børnegangen....og så har min datter malet et meget smukt billede som vi har fået lov til at hænge op.

jeg har ikke et stort behov for billeder på væggen....og hænger jeg noget op skal det virkelig være noget der har betydning for mig. eller noget som jeg føler passer rigtigt godt ind. og da jeg er en skovl til indretning.....ja så er der ikke meget at se på

Anmeld

9. januar 2010

Trolde_mor

DianaMoar skriver:

Kan du så få taget nogen billeder dem vil vi se 

Nemmerlig... vi VIL se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.