Tjuhl skriver:
Søren har lige spurgt "hvad fanden laver du?"
men her er et udvalg af vores vægdeko
1: Plakat fra vikingemuseet i Ladby
2: Plakat fra Jelling Museum
3: Min svoger malede disse billeder til Søren til hans fødselsdag i sommers 
4: ugle vækklisterting fra Søstrene Grene
5: en plate fra Sørens barndomshjem, en engel fra England, en maleri af en solsikke fra Sørens barndomshjem (min yndlingsblomst er solsikke) og et lille billede af et skib.
6: Sørens lille barnehånd i ler, mit billede med Rolf Lidberg trolde, badehusene på Ærø, et billede jeg købte i genbrugeren fordi det mindede mig om færgehavnen i Ærø, foto af kvindelige russiske soldater fra revolutionen, to postkort fra vores kommu-venner, et tegning af Søren og hans bedste ven tegnet af hans bedste ven.
7: et billede jeg fik min malerveninde til at male til Søren da han fyldte 30. Der er et citat fra Karl Marxs "Det Kommunistiske Manifest" skrevet henover en krakeleret baggrund hvoraf nogle af bogstaverne er fremhlvet med rød og hvis man sætter dem sammen står der "jeg elsker Trine", så står der et citat fra Guns n roses "Sweet child of mine" i hovedet på manden...det skulle være et maleri over hvem Søren er 
8: ure fra Sørens barndomshjem og postkort af Sherlock Holmes og Watson fra Sherlock Holmes museet.
9: Sørens forældres sølvbryllupsgave fra Søren og hans søskende som vi har arvet.
10: Plakat fra Arbejdermuseet
11: tegning af "Svinedrengen" som jeg gav Søren fordi jeg altid sagde "Ti kys til Svinedrengen" lige da vi blev kærester.
12: Plakat af Palmehuset i Botanisk Have, København
13: Ama'rhylde jeg har fået i julegave af Søren
14: indrammede tørrede blomster
15: Plakat fra Zoologisk Museum, Kbh
16: Broderet tidsel som jeg har købt i genbrugeren
17: I køkkenet et billede af Pedersen og Findus der bager pandekagekage 
Jae...du spurgte, så her har du et meget bredt udvalg af vægdeko...mit forslag er, at dekorere jeres hjem med ting der har betydning og historie og som fortæller en hel masse om hvem I er 
Men det bliver det vel også lidt, når nu vi har egne billeder hængt op, vil få børnebilleder når den tid kommer, og så er de billeder vi føler noget for, vel også en speciel betydning?