Hvad har du hængende derhjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2010

oo

Zafir skriver:

Nu er jeg lige for doven til at tage billeder af det hele. Men vi har kunst fra KENDTE kunstnere - Altså kunstnere som vi SELV kender

Vi vil kun have billeder der er malet til OS, og hylde alle de kreative mennesker vi har i vores omgangskreds og familie.

Det er fantastisk og smukt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

anna-jonas

Senia skriver:

Kunne godt forestille mig at børnene er glade for det Vi har desværre slet ikke små børn i familien endnu, men når det kommer, skal de helt klart have en plads i vores hjem

Hvilke slags aktioner er det du tager til? Bliver lidt nysgerrig Eller er det mere over nettet, så som QXL?

Har købt alt vores gennem lauritz.com...................der er et showroom i Egå, og der kan man besigtige noget af det, man fatter interresse for. Hov har også købt noget der hang udstillet på mit job............i personaleafdelingen. Tit er der kunstnere der får lov a udstille på cafe'er, sportshaller og offentlige institutioner. Så kan man få malerierne med hjem på prøve, for at se om de passer ind i ens hjem.

Anmeld

9. januar 2010

Risen

Senia skriver:

Så hun fotografere og ændre billeder med farver osv?

Billeder af dig, lyder da spændende, og hvor viser det bare hvor meget hun elsker dig

Ja det er meget "tryk" fotografier hun laver.. Altså sådan lag på lag..

Hvor er det sødt sagt! Det har jeg egentlig ikke tænkt så meget over

Anmeld

9. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DianaMoar skriver:

Kan du så få taget nogen billeder dem vil vi se 

Mmm... i morgen Så må jeg få fingeren ud af måsen...

Anmeld

9. januar 2010

Muffinmus

Hmm, jamen vi har vores egne billder fra dyr :-)

Vi har sort/hvide billeder af en ulv, bjørn, løve, påfulg og gepard...super flotte billeder vi selv har taget og fået forstørret op:-)

Anmeld

9. januar 2010

Diana...

Zafir skriver:

Mmm... i morgen Så må jeg få fingeren ud af måsen...

Dem glæder jeg mig til at se.

Anmeld

9. januar 2010

LauraLW

Det er hvad vi har "hængende" - De står godt nok alle, men på et tidspunkt kommer nogle af dem nok rigtig op :-)

Billede 1: Hjemmelavet billede i rammen (tæt på lampen), maleri lavet af min veninde som jeg gav min kæreste (det er en engelsk telefonboks - bare i anden farve), 3 små billeder foran: Orange cherrytomater fra min mors drivhus på pink skærebræt, Thomas og jeg, min niece Anna.

Billede 2: Poul Kjærholm plakat fra Louisianna

Billede 3: Et billede min veninde har lavet til mig på et grafisk værksted

Billede 4: Hjemmelavet maleri af vasketøj på snor.

- Måske man snart skulle købe sig et eller andet....

Laura

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2010

Trolde_mor

MariaE skriver:

Hmm, jamen vi har vores egne billder fra dyr :-)

Vi har sort/hvide billeder af en ulv, bjørn, løve, påfulg og gepard...super flotte billeder vi selv har taget og fået forstørret op:-)

EJ hvor fedt Det er noget man sjældent ser / hører om

Anmeld

9. januar 2010

TbCp

Vi har ikke så forfærdeligt meget på væggene.

I opholdstuen 2 stk malerier jeg har lavet + 1 billede af vores lille familie +  Et salvador Dali billede

I spisestuen en plakat fra en kunstudstilling med surrealisme og så en rigtig fin plakat fra en teaterforestilling... Bjørn Wiinblad har malet. Vi fik den af mine svigerforældre i gave et år. Min svigermor havde købt den på en auktion over nettet, fra sverige tror jeg det var, og skulle være en original fra selve forestillingen.

I vores gang i stueetagen et maleri mere som jeg har lavet.

Og i gangen ovenpå en ramme med billeder af Liva fra nyfødt til 1 år.

Har så endnu et billede af Liva der skal hænges op + jeg snart får et billede på lærred, også af Liva, som jeg skal have fundet plads til

Anmeld

9. januar 2010

Trolde_mor

TbCp skriver:

Vi har ikke så forfærdeligt meget på væggene.

I opholdstuen 2 stk malerier jeg har lavet + 1 billede af vores lille familie +  Et salvador Dali billede

I spisestuen en plakat fra en kunstudstilling med surrealisme og så en rigtig fin plakat fra en teaterforestilling... Bjørn Wiinblad har malet. Vi fik den af mine svigerforældre i gave et år. Min svigermor havde købt den på en auktion over nettet, fra sverige tror jeg det var, og skulle være en original fra selve forestillingen.

I vores gang i stueetagen et maleri mere som jeg har lavet.

Og i gangen ovenpå en ramme med billeder af Liva fra nyfødt til 1 år.

Har så endnu et billede af Liva der skal hænges op + jeg snart får et billede på lærred, også af Liva, som jeg skal have fundet plads til

Har du billeder af dine malerier? Bliver så nysgerrig når jeg hører man selv har lavet malerier..

Ville gerne selv springe ud i det, men tror ikke det bliver specielt pænt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.