jeg har mødt en mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

wamse

Anna-jonas skriver:

Jeg er så nysgerrig.....................men hvordan gik din date, søde??

Knus MEtte

Øhhh, tror lige jeg holder mig fra det dating Altså aftenen/natten gik fint, det var aftalt at jeg skulle blive fra fredag og så ville vi lørdag finde ud af, hvad vi så ville. Havde sagt til ham, at han skulle bare sige til, hvis han havde en anden aftale, men det havde han ikke.

Lørdag morgen vågner vi så kl 9, og han siger så der at han har en aftale med en ven kl. 11, om han ikke havde fortalt det? Øhh nej det havde du da ikke lige. 

Jeg sagde så at han kunne sige til senere om jeg skulle kigge over igen eller ej, og det ville han. Kl. 22 havde jeg stadig intet hørt fra ham, så jeg tog i byen med min lillebror. Jeg sendte en sms hvor jeg skrev at han kunne kigge der ned, ellers tak for sidste aften. Han skrev at han ville gå i seng og selvtak, så det var det.

Har det nu helt ok med det, tror jeg skal have mig selv med nu. Har for mange ting, jeg skal have styr på, så lige pt er det helt ok at være single

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Anonym trådstarter

er ked at at høre det gik som det nu engang fik men når det så er sagt forstår jeg ikke at du laver en overnatningsdate med ham første gang. Det gør det jo alt for nemt for ham for så er der lige som lagt op til lir. jeg synes du skal respektere dig selv som en kvinde og lade være med at lade dem slippe til så let. gå på en date i nogle timer og så tag hver til sit, derved finder du ud af om de er noget for dig og mændene lærer også at respektere dig på en anden måde.

Anmeld

13. januar 2010

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Øhhh, tror lige jeg holder mig fra det dating Altså aftenen/natten gik fint, det var aftalt at jeg skulle blive fra fredag og så ville vi lørdag finde ud af, hvad vi så ville. Havde sagt til ham, at han skulle bare sige til, hvis han havde en anden aftale, men det havde han ikke.

Lørdag morgen vågner vi så kl 9, og han siger så der at han har en aftale med en ven kl. 11, om han ikke havde fortalt det? Øhh nej det havde du da ikke lige. 

Jeg sagde så at han kunne sige til senere om jeg skulle kigge over igen eller ej, og det ville han. Kl. 22 havde jeg stadig intet hørt fra ham, så jeg tog i byen med min lillebror. Jeg sendte en sms hvor jeg skrev at han kunne kigge der ned, ellers tak for sidste aften. Han skrev at han ville gå i seng og selvtak, så det var det.

Har det nu helt ok med det, tror jeg skal have mig selv med nu. Har for mange ting, jeg skal have styr på, så lige pt er det helt ok at være single

citere

Anmeld

13. januar 2010

Honningblomst

Hmm...altså som de fleste andre synes jeg da bare du skal gøre det...men jeg ved også hvis det var mig så ville jeg vente til jeg havde det fint med mig selv og mit ydre...ja, mænd er nok ligeglade eller nogle mænd er, andre er ikke...kommer jo også an på hvad I skal bruge hinanden til.

Men altså...lige meget hvor meget positivt fedterøvs agtigt mænd har sagt til mig, så har det ikke virket før jeg selv har følt at jeg var som jeg ville være.

Knus Eva...som lige nu er for stor og det pisser mig af, så nu gør jeg noget og så ved jeg at jeg er nemmere at omgåes og nemmere at elske..

Anmeld

13. januar 2010

wamse

Anonym skriver:

er ked at at høre det gik som det nu engang fik men når det så er sagt forstår jeg ikke at du laver en overnatningsdate med ham første gang. Det gør det jo alt for nemt for ham for så er der lige som lagt op til lir. jeg synes du skal respektere dig selv som en kvinde og lade være med at lade dem slippe til så let. gå på en date i nogle timer og så tag hver til sit, derved finder du ud af om de er noget for dig og mændene lærer også at respektere dig på en anden måde.

Det var sørme da et helt bevidst valg fra min side, da det da i mine øjne ikke kun er mænd der har behov og lyster. Der var da ingen tvivl om at jeg tændte på manden, og jeg efterlyser altså heller ikke et forhold til ham, men at man er ærlig og giver lyd som aftalt. Jeg går da helt ind for one night stands, så længe jeg bruger beskyttelse.

Anmeld

13. januar 2010

Honningblomst

wamse skriver:

Det var sørme da et helt bevidst valg fra min side, da det da i mine øjne ikke kun er mænd der har behov og lyster. Der var da ingen tvivl om at jeg tændte på manden, og jeg efterlyser altså heller ikke et forhold til ham, men at man er ærlig og giver lyd som aftalt. Jeg går da helt ind for one night stands, så længe jeg bruger beskyttelse.

Er helt enig...det andet lyder jo som om kvinderne skal sidde som små uskyldige uopnåelige dukker...kvinder vil have sex og mænd vil have det, hvorfor skal det gøres til noget kunstigt og besværligt.

Jeg har også haft flere knaldedates og da også oplevet kærlighed ved første knald...det er da fantastisk og har man ikke god sex, så er der da heller ikke grobund for et forhold.

Nå, men ville bare sige.,...kan du SÅ knalde afsted...

Knus Eva

Anmeld

13. januar 2010

Mca<3

wamse skriver:

Sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.