jeg har mødt en mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.660 visninger
36 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Anonym trådstarter

jeg har mødt denne fyr på nettet som nu gerne vil mødes med mig irl. jeg er helt væk i ham og synes han kunne være noget for mig men jeg har det bare ikke ret godt med mig selv for tiden og synes jeg vejer for meget og føler mig ikke særlig tiltrækkende. jeg vil gerne tabe mig 10 kg på 2 mdr og det er et mål jeg har sat mig. synes i jeg skal holde ham hen indtil da og så møde ham eller hvad ville i gøre? jeg tror nemlig ikke at han ved at jeg er overvægtig og er sikker på at det ikke er noget for ham da han ellers har ret mange andre interesserede som er meget pænere end mig. jeg blev både glad og ked af det da han foreslog at mødes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Vial

En ting er sikkert: Hvis du ikke er tilfreds med dig selv, så er det svært at få andre til at være det!

Jeg tror, at vægten er ret sekundær. Det vigtigste er, at du synes du er dejlig. Hvis du først synes det om 10 kg, så bør du vente.

Det bedste ville dog være, at du ret hurtigt lærte at sætte pris på de kvaliteter, du har nu. Derved er det også lettere at tabe sig. Det er lettere at gøre noget godt for en selv, hvis man føler, at man er det værd.

Håber, at det gav mening

Knus fra en tidligere hardcore net-dater, som ved, hvad der tæller og ikke tæller..  

Anmeld

7. januar 2010

mama10

Hvis jeg var dig ville jeg bare springe ud i det, det kan være at du mister lysten til at møde ham om 2 måneder! Jeg tror på at alle mænd godt kan lide overvægtige piger HVIS du selv er glad for det og har selvtilliden. Det vil være ærgeligt at miste ham fyren bare fordi du skal tabe dig! Så glem alt om din vægt og være glad for alt andet du har og VIS det! Så glemmer han alt om din overvægt og fokusere på andre værdigere :-)

Anmeld

7. januar 2010

LauraLW

Jeg tror jeg ville skrive "sandheden" til ham, at du pt snes du vejer 10 kg for meget, så det er et vigtigt projekt for dig, alt andet holder ikke i længden. - Men du skal da helt sikkert springe ud i det! For hvis I har en gnist, hvad betyder de 10 kg så? Har han set billeder af dig?

Laura

Anmeld

7. januar 2010

LotteGabriella

jeg har mødt denne fyr på nettet som nu gerne vil mødes med mig irl. jeg er helt væk i ham og synes han kunne være noget for mig men jeg har det bare ikke ret godt med mig selv for tiden og synes jeg vejer for meget og føler mig ikke særlig tiltrækkende. jeg vil gerne tabe mig 10 kg på 2 mdr og det er et mål jeg har sat mig. synes i jeg skal holde ham hen indtil da og så møde ham eller hvad ville i gøre? jeg tror nemlig ikke at han ved at jeg er overvægtig og er sikker på at det ikke er noget for ham da han ellers har ret mange andre interesserede som er meget pænere end mig. jeg blev både glad og ked af det da han foreslog at mødes.

Da jeg var på dating.dk for over 3 år siden, der var jeg også overvægtig som jeg er i dag, og det var 20 kg over min ideal-vægt...men jeg havde det rigtig godt med mig selv, da jeg trods alt lige havde tabt næsten 15 kg og jeg var på rigtig mange go'e dates med lækre fyrer, dog kun til fis og ballade, men det lykkedes mig da at få nogle kanon oplevelser og efter 2 års tid at møde min dejlige mand 

Det skal så siges at jeg i min profil havde skrevet at jeg var overvægtig, så det ikke kom bag på nogen

Så jeg tror i bund og grund at det kommer an på hvordan du ser dig selv, for det er som regel også sådan folk ser dig.....altså hvis du sselv synes at du er lækker, ja så udstråler du det....håber at det gav mening?!

Anmeld

7. januar 2010

LotteGabriella

mama10 skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg bare springe ud i det, det kan være at du mister lysten til at møde ham om 2 måneder! Jeg tror på at alle mænd godt kan lide overvægtige piger HVIS du selv er glad for det og har selvtilliden. Det vil være ærgeligt at miste ham fyren bare fordi du skal tabe dig! Så glem alt om din vægt og være glad for alt andet du har og VIS det! Så glemmer han alt om din overvægt og fokusere på andre værdigere :-)

Lige præcis....fremhæv dine go'e sider og former

Anmeld

7. januar 2010

Sofiedk

Jeg synes helt sikkert du skal springe ud i det og du skal være glad og stolt over den person du er. Du kan jo bare fortælle stille og roligt at du er igang med diæt (hvis du er det) og at du rigtig gerne vil af med de her kilo og hvad dit mål er.

Det kan nogle gange godt være en ulempe at snakke alt for lang tid sammen på nettet inden man mødes, for man vil ofte have uddebateret mange af de der normale small-talk emner sammen, så når man endelig mødes er det ikke så nemt at finde ud af hvad man skal sige

Anmeld

7. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg synes....som flere vist skriver...at du skal springe ud i det.

da jeg datede på nettet var der en rubrik hvor man ku skrive vægt, for jeg oplevede at det var noget som mange (kvinder) gik meget op i.

da jeg mødte min mand var jeg meget usikker på mig selv, jeg havde født 3 børn....og min krop bar tydeligt præg af det....så det fortalte jeg ham. jeg ville nemlig ikke ha at han sku stå med følelsen af at jeg havde naret ham. ved godt det lyder en smule overfladisk, men vi havde mange virkelig lange samtaler inden vi mødtes, så der var ikke noget unaturligt i at vægt og kropsbygning også blev nævnt.

det sagt så lyder du meget usikker på dig selv, og jeg tror at det kan være en større hemsko for dig, end din vægt.

Anmeld

7. januar 2010

Pia.

Jeg kan bestemt godt følge din tanke gang - men tro mig når jeg siger at det er virkelig ikke det de "rigtige" mænd går efter... - Jeg har mødt en del mænd også nu hvor jeg selv syntes jeg vejer for meget. Men ideres øjne er jeg dejlig, skøn, smilende, fræk og lækker - jeg selv mener måske det modsatte, men de får mig alligevel på en eller anden måde til at tro på det de siger.

Jeg syntes du skal møde ham. Gør som du altid ville gøre hvis du skulle møde en sød mand - vær dig selv, smil og vær som du også vil være efter de kilo er tabt. Det han falder for er jo dig, som person, og er det ikke tilfælde, så kan de 10 kilo være underordnet, så kan du alligevel ikke bruge det til noget.

Mænd elsker kvinder, der elsker og tror på sig selv, de er lige glade med om vi har lidt for meget hist og her. - Det har jeg i hvert fald fundet ud af  - Og det er super skønt...

Rigtig god fornøjelse.

Knus Pia.

Anmeld

7. januar 2010

LotteGabriella

Pia. skriver:

Jeg kan bestemt godt følge din tanke gang - men tro mig når jeg siger at det er virkelig ikke det de "rigtige" mænd går efter... - Jeg har mødt en del mænd også nu hvor jeg selv syntes jeg vejer for meget. Men ideres øjne er jeg dejlig, skøn, smilende, fræk og lækker - jeg selv mener måske det modsatte, men de får mig alligevel på en eller anden måde til at tro på det de siger.

Jeg syntes du skal møde ham. Gør som du altid ville gøre hvis du skulle møde en sød mand - vær dig selv, smil og vær som du også vil være efter de kilo er tabt. Det han falder for er jo dig, som person, og er det ikke tilfælde, så kan de 10 kilo være underordnet, så kan du alligevel ikke bruge det til noget.

Mænd elsker kvinder, der elsker og tror på sig selv, de er lige glade med om vi har lidt for meget hist og her. - Det har jeg i hvert fald fundet ud af  - Og det er super skønt...

Rigtig god fornøjelse.

Knus Pia.

Lige præcis det jeg mente idét jeg skrev tidligere, men dit lyder bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.