jeg har mødt en mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

Pia.

LotteGabriella skriver:

Lige præcis det jeg mente idét jeg skrev tidligere, men dit lyder bedre

- Kender godt det med man ikke kan få skrevet det rigtigt, men dit lød altså også rigtig fint - jeg forstod i hvert fald godt hvad du mente.

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Diana...

Pia. skriver:

Jeg kan bestemt godt følge din tanke gang - men tro mig når jeg siger at det er virkelig ikke det de "rigtige" mænd går efter... - Jeg har mødt en del mænd også nu hvor jeg selv syntes jeg vejer for meget. Men ideres øjne er jeg dejlig, skøn, smilende, fræk og lækker - jeg selv mener måske det modsatte, men de får mig alligevel på en eller anden måde til at tro på det de siger.

Jeg syntes du skal møde ham. Gør som du altid ville gøre hvis du skulle møde en sød mand - vær dig selv, smil og vær som du også vil være efter de kilo er tabt. Det han falder for er jo dig, som person, og er det ikke tilfælde, så kan de 10 kilo være underordnet, så kan du alligevel ikke bruge det til noget.

Mænd elsker kvinder, der elsker og tror på sig selv, de er lige glade med om vi har lidt for meget hist og her. - Det har jeg i hvert fald fundet ud af  - Og det er super skønt...

Rigtig god fornøjelse.

Knus Pia.

Så enig og igen hvis de 10 kg vil genere ham jamen så er han jo ikke den rigtige.

Anmeld

7. januar 2010

LotteGabriella

Pia. skriver:

- Kender godt det med man ikke kan få skrevet det rigtigt, men dit lød altså også rigtig fint - jeg forstod i hvert fald godt hvad du mente.

Knus Pia.

hihi thanks

Ja jeg kan huske den første gang der var en kollega der sagde til mig at han synes at jeg havde de frækkeste øjne og en fed måde at være på......EEEEEEH WHAT????? og når man har hørt tingene mange gange, ja så bliver man sgu overbevist til sidst, som du også skriver....det havde jeg aldrig troet for 10 år siden

Anmeld

7. januar 2010

Pia.

LotteGabriella skriver:

hihi thanks

Ja jeg kan huske den første gang der var en kollega der sagde til mig at han synes at jeg havde de frækkeste øjne og en fed måde at være på......EEEEEEH WHAT????? og når man har hørt tingene mange gange, ja så bliver man sgu overbevist til sidst, som du også skriver....det havde jeg aldrig troet for 10 år siden

Ja det er nemlig lidt sjovt... jeg har også tit tænkt mit, når søde mænd er kommet til mig og sagt du har det dejligste humør, man bliver så glad i sit selskab og dine øjne kan da vælte alle omkuld....  - Miiig... Nu mere man høre det nu mere turde man jo tro på det ... - og især hvis man hørte det flere gange... Så nu tror jeg sgu på dem og nyder det

Så det jeg ønsker at tabe mig er pludselig blevet for min egen skyld men ikke for hvad andre tænker om mig...

Anmeld

7. januar 2010

LotteGabriella

Pia. skriver:

Ja det er nemlig lidt sjovt... jeg har også tit tænkt mit, når søde mænd er kommet til mig og sagt du har det dejligste humør, man bliver så glad i sit selskab og dine øjne kan da vælte alle omkuld....  - Miiig... Nu mere man høre det nu mere turde man jo tro på det ... - og især hvis man hørte det flere gange... Så nu tror jeg sgu på dem og nyder det

Så det jeg ønsker at tabe mig er pludselig blevet for min egen skyld men ikke for hvad andre tænker om mig...

Lige præcis

Anmeld

7. januar 2010

netdaddy

Vil da lige skrive en kommentar som værende af det køn der lidt er emnet her.

Jeg taler på mange mænds vegne når jeg siger at vi altså langt hellere vil have 5 kilo for meget på sidebenene end 5 kilo for lidt!

En anden ting er, at hvis han også gerne vil have dig, så må han jo tage dig for den du er og hvad du er - alt inklusive - ellers er han jo temmelig overfladisk som person.

Som en eller anden engang sagde: beauty is only skin deep!

Og min egen fortolkning af det: Real beauty is the force from within!

Anmeld

7. januar 2010

LotteGabriella

netdaddy skriver:

Vil da lige skrive en kommentar som værende af det køn der lidt er emnet her.

Jeg taler på mange mænds vegne når jeg siger at vi altså langt hellere vil have 5 kilo for meget på sidebenene end 5 kilo for lidt!

En anden ting er, at hvis han også gerne vil have dig, så må han jo tage dig for den du er og hvad du er - alt inklusive - ellers er han jo temmelig overfladisk som person.

Som en eller anden engang sagde: beauty is only skin deep!

Og min egen fortolkning af det: Real beauty is the force from within!

sådan dér

Anmeld

7. januar 2010

Tina2

Synes bestemt også du sku ses med ham:-) Mænd er som regel slet ikke så slemme på det punkt, kvinder er deres egne værste kritikere

Vær åben og smilende og snak og lyt:-) Det skal nok gå!

Anmeld

7. januar 2010

wamse

Jeg står faktisk i lidt samme situation som dig. Jeg vejer dog noget mere end 10 kg for meget. Jeg har dog valgt at sige ja til en date, og skal på date i morgen aften 

Altså hvis han ikke kan lide mig, som jeg ser ud nu, så er han sgu ikke noget for mig alligevel. For mit væsen og personlighed ville jo være den samme uanset min vægt. Jeg ved han siger han er vild med min personlighed, så burde min vægt ikke være problemet for ham.  Men hvis ikke andet så håber jeg da på en hot date i morgen, for jeg synes han er vildt lækker

Kast dig ud i det

Anmeld

7. januar 2010

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg står faktisk i lidt samme situation som dig. Jeg vejer dog noget mere end 10 kg for meget. Jeg har dog valgt at sige ja til en date, og skal på date i morgen aften 

Altså hvis han ikke kan lide mig, som jeg ser ud nu, så er han sgu ikke noget for mig alligevel. For mit væsen og personlighed ville jo være den samme uanset min vægt. Jeg ved han siger han er vild med min personlighed, så burde min vægt ikke være problemet for ham.  Men hvis ikke andet så håber jeg da på en hot date i morgen, for jeg synes han er vildt lækker

Kast dig ud i det

Du er modig og jeg syns det er en god holdning du har. Har du fortalt ham du er overvægtig eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.