jeg har mødt en mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

wamse

Anonym skriver:

Du er modig og jeg syns det er en god holdning du har. Har du fortalt ham du er overvægtig eller?

altså vi har mødtes kort før, men seriøst han var fuld, og jeg har som dig virkelig tænkt om jeg skulle lige sende en sms for at spørge om han kunne huske det, men vil altså ikke sætte mig selv så lavt. Jeg tror virkelig på at han ser min total dejlige (host host) personlighed og ikke min polstring. 

Jeg ville da blive så såret hvis jeg blev fravalgt pga det, men så ville han heller ikke være en person for mig, for hans værdier ville være langt fra mine.

Men puha jeg er sørme også nervøs, for synes jo han er vildt dejlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Anonym trådstarter

wamse skriver:

altså vi har mødtes kort før, men seriøst han var fuld, og jeg har som dig virkelig tænkt om jeg skulle lige sende en sms for at spørge om han kunne huske det, men vil altså ikke sætte mig selv så lavt. Jeg tror virkelig på at han ser min total dejlige (host host) personlighed og ikke min polstring. 

Jeg ville da blive så såret hvis jeg blev fravalgt pga det, men så ville han heller ikke være en person for mig, for hans værdier ville være langt fra mine.

Men puha jeg er sørme også nervøs, for synes jo han er vildt dejlig

Nej det kan jeg godt se. Jeg synes bare selv at hvis jeg skulle på date med en fyr som jeg kun havde set ansigtsbillede på og ik vidste målene på og han også så alm ud vægsmæssigt så ville jeg nok tænke hvad sker der lige her hvis der kom en fed fyr ind ad døren. Det her handler om mig og min usikkerhed og ik så meget om ham. Jeg håber det går godt for dig i morgen *SS*

Anmeld

7. januar 2010

wamse

Anonym skriver:

Nej det kan jeg godt se. Jeg synes bare selv at hvis jeg skulle på date med en fyr som jeg kun havde set ansigtsbillede på og ik vidste målene på og han også så alm ud vægsmæssigt så ville jeg nok tænke hvad sker der lige her hvis der kom en fed fyr ind ad døren. Det her handler om mig og min usikkerhed og ik så meget om ham. Jeg håber det går godt for dig i morgen *SS*

Kan sagtens følge dig, og det ville godt nok også såre mig, hvis jeg blev afvist pga kroppen. 

Altså jeg ville nok skrive det til ham, hvis man ikke på nogen måde havde set hindanden før.

Anmeld

8. januar 2010

anna-jonas

wamse skriver:

Jeg står faktisk i lidt samme situation som dig. Jeg vejer dog noget mere end 10 kg for meget. Jeg har dog valgt at sige ja til en date, og skal på date i morgen aften 

Altså hvis han ikke kan lide mig, som jeg ser ud nu, så er han sgu ikke noget for mig alligevel. For mit væsen og personlighed ville jo være den samme uanset min vægt. Jeg ved han siger han er vild med min personlighed, så burde min vægt ikke være problemet for ham.  Men hvis ikke andet så håber jeg da på en hot date i morgen, for jeg synes han er vildt lækker

Kast dig ud i det

Whhhheeeeeeee...........................så kører det for dig. Blev så glad over at læse det du skrev, for du fortjener sgu' lidt medvind, søde. Selvfølgelig bli'r han vild med dig.....................du ser jo knald godt ud.

Kh Mette

Anmeld

8. januar 2010

anna-jonas

Anonym skriver:

Se at få det overstået....................dul dig op, ta' dit bedste sæt tøj på, og "off you go". Om 2 mdr. er manden på date med en anden, hvis du venter.

Carpe diem.............

Anmeld

8. januar 2010

wamse

Anna-jonas skriver:

Whhhheeeeeeee...........................så kører det for dig. Blev så glad over at læse det du skrev, for du fortjener sgu' lidt medvind, søde. Selvfølgelig bli'r han vild med dig.....................du ser jo knald godt ud.

Kh Mette

Ej hvor fik jeg røde kinder (er total genert)

Tusind tak skal du have for dine søde og rare ord, bliver helt vildt rørt

Ja jeg håber sørme han bare synes jeg er vildt sød og dejlig, han er bare så meget anderledes end min eks

Vil rigtig gerne have en, der lærer mig at jeg ikke er alt det negative min eks forsøgte at lære mig. At jeg også fortjener et godt liv. Men puha en gang nerver jeg sidder med i dag

Anmeld

8. januar 2010

anna-jonas

wamse skriver:

Ej hvor fik jeg røde kinder (er total genert)

Tusind tak skal du have for dine søde og rare ord, bliver helt vildt rørt

Ja jeg håber sørme han bare synes jeg er vildt sød og dejlig, han er bare så meget anderledes end min eks

Vil rigtig gerne have en, der lærer mig at jeg ikke er alt det negative min eks forsøgte at lære mig. At jeg også fortjener et godt liv. Men puha en gang nerver jeg sidder med i dag

Rolig nu...........start med at sige at du er nervøs, så han ved det. Og så bare vær dig selv.................... så kan det ikke gå helt galt.

Hvordan er han forskellig fra din eks???

Mette (som mødte sin dejlige mand på nettet, og han er min sjæleven)

Anmeld

8. januar 2010

wamse

Anna-jonas skriver:

Rolig nu...........start med at sige at du er nervøs, så han ved det. Og så bare vær dig selv.................... så kan det ikke gå helt galt.

Hvordan er han forskellig fra din eks???

Mette (som mødte sin dejlige mand på nettet, og han er min sjæleven)

Han er helt nede på jorden og kommer ud af stor familie. Han virker rigtig rolig og afbalanceret, og spørger ind til mig. Han har ikke haft et misbrug og har nogle gode sunde værdier

Han ved godt jeg er nervøs, vi har skrevet sammen siden d. 18 december Selvom det ikke skulle blive til noget fast mellem os, så samler jeg alt det positive jeg kan få ud af det

Anmeld

8. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

jeg har mødt denne fyr på nettet som nu gerne vil mødes med mig irl. jeg er helt væk i ham og synes han kunne være noget for mig men jeg har det bare ikke ret godt med mig selv for tiden og synes jeg vejer for meget og føler mig ikke særlig tiltrækkende. jeg vil gerne tabe mig 10 kg på 2 mdr og det er et mål jeg har sat mig. synes i jeg skal holde ham hen indtil da og så møde ham eller hvad ville i gøre? jeg tror nemlig ikke at han ved at jeg er overvægtig og er sikker på at det ikke er noget for ham da han ellers har ret mange andre interesserede som er meget pænere end mig. jeg blev både glad og ked af det da han foreslog at mødes.

Synes du skal tage chancen og springe ud i det, kærlighed har jo ikk noget emd udseendet.

Men hvis man ikke kan li sig selv kan det være svært at li andre. :s

Men synes du skal mødes med ham, det kan jo ske i er noget for hinanden, men kan også ske i ikke er. Jo før man finder ud af det, jo bedre;b

Held og lykke

Anmeld

13. januar 2010

anna-jonas

wamse skriver:

Han er helt nede på jorden og kommer ud af stor familie. Han virker rigtig rolig og afbalanceret, og spørger ind til mig. Han har ikke haft et misbrug og har nogle gode sunde værdier

Han ved godt jeg er nervøs, vi har skrevet sammen siden d. 18 december Selvom det ikke skulle blive til noget fast mellem os, så samler jeg alt det positive jeg kan få ud af det

Jeg er så nysgerrig.....................men hvordan gik din date, søde??

Knus MEtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.