I maven gemmer sig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

dorthemus

M_Schwartz skriver:

Jeg skal føde på Herlev..

Ja, det kan man vidst..

Jeg har hørt meget godt om Herlev, kender to der skal føde der i foråret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

dorthemus

Lone H. skriver:

Jeg sys Runa er sødt Men ja dejligt du ikk skal igennem "diskussionen" om navnet

jeg forsøgte med IVY men det ville han slet ikk hører tale om hehe

Mange tak

Ihh de er da også så konservative, de mænd

Anmeld

6. januar 2010

dorthemus

Sabrina17 skriver:

Hehe, nej det er rigtigt Heldige dig!

Men jeg har nu heller ikke haft problemer med at finde navn med min kæreste til vores dreng, vi var bare enige! Men hvis det var blevet en pige til gengæld, så havde vi nok fået en slåskamp ud af det. Hehe

Held og lykke med det hele og ønsker dig en god gravilitet

Knus

Tak igen og i lige måde

Anmeld

6. januar 2010

LRJ

dorthemus skriver:

Ihh de er da også så konservative, de mænd

hehe ja   men kan os godt li julie

Anmeld

6. januar 2010

oo

iiiih iiiih iiihh! en piiiiige???? det er første gang jeg har taget fejl, men det gør jo ingenting så længe hun er sund og rask og frejdig - og frejdig det er man når man er sådan en overskudsbaby, at man lige vinker til sin mor når man har sine 15 minutes of fame

TILLYKKEEEEEE!!! og Runa er megalækkert, I love it

Anmeld

6. januar 2010

LISBETH:-)

Ihhh har været så mega spændt på dit indlæg.

Ja, jeg kan jo kun sige "hvad sage jeg" hi hi sage jo at din mave på billederne ligner min da jeg ventede Amalie.

Det er bare så fantastisk når man ved hvad maven gemmer på, man bliver meget mere knyttet, og især når man også kan sætte navn på. Dejligt navn du har valgt!!!!

Jeg glæder mig over mega meget til det bliver min tur d. 14. Jan. Jeg tror selv på en dreng, men det er kun ud fra at graviditeten har været helt forskellig fra den sidste, så spændende. Men det vil nu være billigere hvis det var endnu en pige  Ellers har jeg jo en masse pige tøj i overskud som du gerne må arve hvis du er interesseret

Lisbeth med listen over drenge navne og pige navne klar, skal så bare vide kønnet så manden kan vælge en af dem

Anmeld

6. januar 2010

dorthemus

Lone H. skriver:

hehe ja   men kan os godt li julie

Det er også et fint navn

Anmeld

6. januar 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

iiiih iiiih iiihh! en piiiiige???? det er første gang jeg har taget fejl, men det gør jo ingenting så længe hun er sund og rask og frejdig - og frejdig det er man når man er sådan en overskudsbaby, at man lige vinker til sin mor når man har sine 15 minutes of fame

TILLYKKEEEEEE!!! og Runa er megalækkert, I love it

He he sorry... jeg er selv vildt overrasket men nu hvor det hele lige har nået at bundfælde sig så er jeg så MEGA VILD af glæde over at det er en lille pige.

Det var SÅÅÅ sødt, at hun vinkede...og det var et rigtigt vink, så både min mor og jeg hylede op

Og TAK..elsker også bare det navn...et stærkt navn til en stærk pige

Anmeld

6. januar 2010

Diana...

Ihh hvor dejligt stort tillykke og super flot navn.

Anmeld

6. januar 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Ihhh har været så mega spændt på dit indlæg.

Ja, jeg kan jo kun sige "hvad sage jeg" hi hi sage jo at din mave på billederne ligner min da jeg ventede Amalie.

Det er bare så fantastisk når man ved hvad maven gemmer på, man bliver meget mere knyttet, og især når man også kan sætte navn på. Dejligt navn du har valgt!!!!

Jeg glæder mig over mega meget til det bliver min tur d. 14. Jan. Jeg tror selv på en dreng, men det er kun ud fra at graviditeten har været helt forskellig fra den sidste, så spændende. Men det vil nu være billigere hvis det var endnu en pige  Ellers har jeg jo en masse pige tøj i overskud som du gerne må arve hvis du er interesseret

Lisbeth med listen over drenge navne og pige navne klar, skal så bare vide kønnet så manden kan vælge en af dem

Tak Lisbeth  Ja kan godt huske at du skrev det tidligere

Det er rigtig dejligt at kunne sige HUN i stedet for DEN, føler mig nemlig meget mere knyttet og går og forestiller mig hvordan hun kommer til at se ud i kjole og med rottehaler..hihi.

Det blir spændende med den 14. Glæder mig til at høre hvad maven gemmer på og håber ikke den er lige så "genert" som Amalie

Jeg vil meget gerne arve hvis I ikke selv skal bruge det...tak!

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.