I maven gemmer sig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

LRJ

dorthemus skriver:

Tak  Det er sjovt med de navne...pigenavnet har i mange år ligget helt fast for jeg ELSKER bare det navn, men drengenavnene har jeg haft sværere ved...hver uge har jeg fundet et nyt godt navn. Og nu blir det ikke aktuelt

Hehe ja ved mig var det hver dag jeg fandt et nyt drengenavn

Pigenavnet var så tilgengæld meget svært at finde for det jeg kunne li, kunne kæresten ikk li ( han kan KUN li "Danske navne")

Så det bliver en Julie

Men kan os rigtigt godt li det navn du har fundet til hende !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

dorthemus

silden85 skriver:

stort tillykke

Tak

Anmeld

6. januar 2010

dorthemus

Lone H. skriver:

Hehe ja ved mig var det hver dag jeg fandt et nyt drengenavn

Pigenavnet var så tilgengæld meget svært at finde for det jeg kunne li, kunne kæresten ikk li ( han kan KUN li "Danske navne")

Så det bliver en Julie

Men kan os rigtigt godt li det navn du har fundet til hende !

Ja altså de mænd!!! Jeg har heller aldrig kunnet "sælge" Runa til nogen kæreste, men nu hvor jeg er alene så slipper jeg for diskussionen....hehe.

Jeg synes Julie er smukt

Anmeld

6. januar 2010

MM1987

Tillykke...

Så skal der shoppes prinsessetøj m.m. - dejligt...

Anmeld

6. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Tak  Jeg har faktisk tænkt en del på dig idag..hehe, lige præcis af den grund! Altså scanningssygeplejersken var ikke 100 % sikker, men heller ikke usikker...hun kiggede to gange og hver gang sagde hun at det lignede en pige. Jeg kunne heller ikke se nogen tap

Men jeg er superglad

de er dejlige, de små prinsesser!!

Anmeld

6. januar 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Tak Maria  Og sjovt at vi er lige langt..jeg skal føde på Riget. Hvad med dig?

Nej de fornemmelser skal man vist glemme lidt...hehe...eller også skal man sige det modsatte af hvad man tror, så kommer det til at passe

Knus Dorthe

Jeg skal føde på Herlev..

Ja, det kan man vidst..

Anmeld

6. januar 2010

LRJ

dorthemus skriver:

Ja altså de mænd!!! Jeg har heller aldrig kunnet "sælge" Runa til nogen kæreste, men nu hvor jeg er alene så slipper jeg for diskussionen....hehe.

Jeg synes Julie er smukt

Jeg sys Runa er sødt Men ja dejligt du ikk skal igennem "diskussionen" om navnet

jeg forsøgte med IVY men det ville han slet ikk hører tale om hehe

Mange tak

Anmeld

6. januar 2010

dorthemus

mek-83 skriver:

Rigtig mange gange tillykke med din lille prinsesse Runa

Det er sjovt du hele tiden har troede det var en dreng, og at det så var en pige, jeg har haft det på samme måde bare at jeg var sikker på det var en pige, men nej en lille dreng venter vi os

Endnu en gang tillykke, det er så prakfuldt at kunne sige ham eller hende om den lille purk

Knus Maria 23+0

Tak Jeg synes også det er rigtig dejligt endelig at kunne sige HUN og ikke DEN...det er så upersonligt.

Tillykke med jeres lille dreng

Anmeld

6. januar 2010

dorthemus

Zafir skriver:

HAHA!!! Jeg sagde det også så længe jeg ved af det, har vi jo kun lavet piger. Oldemor fik mormor, mormor fik dig og mor og mor fik mig og du får Runa og jeg har fået Idun

Så er det GODTNOK spændende om jeg skal bryde traditionen med Fnugget

En familie af STÆRKE KVINDER...YES!!!

Jeg er helt vildt glad lige nu

Ja det blir spændende om Fnugget er en lille purk

Anmeld

6. januar 2010

MorTilSnartFire <3

dorthemus skriver:

Tak igen..det er jeg glad for at du synes  Og ja når man er alene skal man heldigvis ikke diskutere navne..jeg har ALDRIG kunnet sælge det navn til en mand/kæreste, men det problem har jeg heldigvis ikke nu 

Knus Dorthe

Hehe, nej det er rigtigt Heldige dig!

Men jeg har nu heller ikke haft problemer med at finde navn med min kæreste til vores dreng, vi var bare enige! Men hvis det var blevet en pige til gengæld, så havde vi nok fået en slåskamp ud af det. Hehe

Held og lykke med det hele og ønsker dig en god gravilitet

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.