I maven gemmer sig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

dorthemus

nutche skriver:

nej hvor skønt det bliver bare så personligt når man kender kønnet

Ja det er vildt dejligt...håber ikke scanningsdamen tog fejl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

Lone Jakobsen

dorthemus skriver:

Ja det er vildt dejligt...håber ikke scanningsdamen tog fejl

jeg fik fortalt at de kun udtaler sig hvis de er meget sikre..... meeen vi kan jo se på rosa at der kan ske smuttere

Anmeld

7. januar 2010

dorthemus

nutche skriver:

jeg fik fortalt at de kun udtaler sig hvis de er meget sikre..... meeen vi kan jo se på rosa at der kan ske smuttere

Lige præcis  Hun tjekkede to gange og begge gange sagde hun, at det lignede en pige...jeg ku heller ikke se nogen tap, kun to "streger"...men gud hvor var det svært at se noget fordi hun lå og baskede med arme og ben  

Anmeld

7. januar 2010

Lone Jakobsen

dorthemus skriver:

Lige præcis  Hun tjekkede to gange og begge gange sagde hun, at det lignede en pige...jeg ku heller ikke se nogen tap, kun to "streger"...men gud hvor var det svært at se noget fordi hun lå og baskede med arme og ben  

he he...jamen hvor er det dejligt at hun er så aktiv derinde.

Anmeld

7. januar 2010

dorthemus

nutche skriver:

he he...jamen hvor er det dejligt at hun er så aktiv derinde.

Det tror jeg nok hun er!...garanteret derfor jeg stadig har kvalme og kaster op..en værre lille loppe

Anmeld

7. januar 2010

LotteGabriella

dorthemus skriver:

Tak  Jeg har også ventet i 14 år på at kunne kalde mit barn det. Mødte engang en pige på højskolen med det navn og blev bare helt vild med det og svor at fik jeg nogensinde en datter så skulle hun hedde det

eiiij hvor super fedt

Jeg er sjovt nok opkaldt efter en lille pige som min mor havde i børnehaven, da hun var helt ung øøh ikke at Lotte er et anderledes fantastisk navn, men hun faldt pladask for hendes personlighed

Anmeld

7. januar 2010

dorthemus

LotteGabriella skriver:

eiiij hvor super fedt

Jeg er sjovt nok opkaldt efter en lille pige som min mor havde i børnehaven, da hun var helt ung øøh ikke at Lotte er et anderledes fantastisk navn, men hun faldt pladask for hendes personlighed

Elsker sådan nogen historier  Det var også hendes personlighed jeg var meget tiltrukket af...syntes hun var stærk og sej (og smuk) så jeg forbinder navnet med en stærk personlighed jeg håber min datter også får...tænker også, at min Runa kommer til verden med en speciel forhistorie og p.g.a. nogle lidt anderledes omstændigheder, så navnet kommer til at passe til hende

Anmeld

7. januar 2010

LotteGabriella

dorthemus skriver:

Elsker sådan nogen historier  Det var også hendes personlighed jeg var meget tiltrukket af...syntes hun var stærk og sej (og smuk) så jeg forbinder navnet med en stærk personlighed jeg håber min datter også får...tænker også, at min Runa kommer til verden med en speciel forhistorie og p.g.a. nogle lidt anderledes omstændigheder, så navnet kommer til at passe til hende

uuh nu kender jeg jo ikke rigtig til omstændighederne, men jeg er ret sikker på at hun bliver en sej tøs, ment på den GODE måde

Anmeld

7. januar 2010

dorthemus

LotteGabriella skriver:

uuh nu kender jeg jo ikke rigtig til omstændighederne, men jeg er ret sikker på at hun bliver en sej tøs, ment på den GODE måde

Tak hvor er du sød Mit barn er resultatet af insimination med åben donorsæd

Anmeld

7. januar 2010

LotteGabriella

dorthemus skriver:

Tak hvor er du sød Mit barn er resultatet af insimination med åben donorsæd

nej hvor er du sej Det ta'r jeg sgu hatten af for

Det bliver da godt nok spændend, glæder mig helt vildt på dine vegne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.