I maven gemmer sig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.771 visninger
76 svar
0 synes godt om
6. januar 2010

dorthemus

En lille PIGE ......sgu!!

Jeg er helt rundt på gulvet af overraskelse og ikke mindst glæde over, at der nu er sat køn på krabaten dernede.

Men overrasket er jeg altså også for jeg har hele tiden haft fornemmelsen af, at det blev en dreng.

Min mor var den første til at lykønske med et "Hvad sagde jeg!", for "...vi laver kun piger i denne familie"....hehe

Alt er som det skal være og lige inden vi var færdige vinkede hun til mig og jeg begyndte bare at tude (igen igen).

Hun skal hedde Runa

Dorthe

20 + 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

MorTilSnartFire <3

STORT tillykke med jeres lille pige

Ihhh, hvor er det spændende

Og sikke et fint navn

Anmeld

6. januar 2010

Vial

Er du klar over hvor spændt jeg har været på det indlæg i dag? Stort tillykke med at du venter en lille prinsesse. Et sødt navn du har fundet til hende. Knus fra mig

Anmeld

6. januar 2010

CS

Tillykke med den at det er en pige  - Det må være så fantastisk at få sat ord på det lille væsen!?!

-hilsen

Christina 11+ 3  

Anmeld

6. januar 2010

Winnie

Tillykke med at det bliver en pige  Og hvor skønt at du allerede har fundet et dejligt navn til hende

Anmeld

6. januar 2010

LRJ

dorthemus skriver:

En lille PIGE ......sgu!!

Jeg er helt rundt på gulvet af overraskelse og ikke mindst glæde over, at der nu er sat køn på krabaten dernede.

Men overrasket er jeg altså også for jeg har hele tiden haft fornemmelsen af, at det blev en dreng.

Min mor var den første til at lykønske med et "Hvad sagde jeg!", for "...vi laver kun piger i denne familie"....hehe

Alt er som det skal være og lige inden vi var færdige vinkede hun til mig og jeg begyndte bare at tude (igen igen).

Hun skal hedde Runa

Dorthe

20 + 3

Tillykke med Prinsessen i maven  

Men Jeg havde os haft fornemmelsen af det var en dreng jeg ventede, og kunne KUN komme i tanke om drengenavne Og min svigerinde og svigermor havde sagt hele tiden fra den dag jeg begyndte med drengenavne at det blev en pige og de fik ret :b

Lone 26 +1 ( os med en prinsesse i maven )  

Anmeld

6. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ej, det kan vist ikke passe!? SÅ har jeg jo gættet forkert for første gang!!! hæhæ!

STORT tillykke med hende smukke!

Anmeld

6. januar 2010

dorthemus

Sabrina17 skriver:

STORT tillykke med jeres lille pige

Ihhh, hvor er det spændende

Og sikke et fint navn

TAK Der er bare mig (ingen farmand)  

Jeg har altid ønsket mig en datter med det navn og nu får jeg det...vildt

Anmeld

6. januar 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

ej, det kan vist ikke passe!? SÅ har jeg jo gættet forkert for første gang!!! hæhæ!

STORT tillykke med hende smukke!

Tak  Jeg har faktisk tænkt en del på dig idag..hehe, lige præcis af den grund! Altså scanningssygeplejersken var ikke 100 % sikker, men heller ikke usikker...hun kiggede to gange og hver gang sagde hun at det lignede en pige. Jeg kunne heller ikke se nogen tap

Men jeg er superglad

Anmeld

6. januar 2010

Maria.

Halløjsa..

Tusind gange tillykke med den lille prinsesse..

Da jeg ventede mig første gang var jeg sikker på at det var en lille pige, men ud kom en dreng.. Nu her 2. gang var jeg sikker på en dreng mere, men nu kommer der sørme en lille pige..  Skal vidst ikke stole på mine egne fornemmelser..

Hvor skal du føde?

Knus fra Maria -med termin dagen før dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.