Jeres bedste snap-shot of the year (2oo9)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

smokin

Pernilleh skriver:

Hvor er han smuk!

Tusind tak, han er også verden dejligste hund af sind. Skør og kæk.

Og bliver helt sikkert meget forelsket i de små hundebasser han nu har lavet på hunhunden, som kommer om to måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

-Milla-

Billedet er fra juledagene hos svigerfamilien. De tre skønne børn er vores dejlige niece og nevøer.

Både kæresten og jeg er helt vilde med billedet, så måtte lige dele det med Jer.

Anmeld

7. januar 2010

-Milla-

Prøver igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2010

baby2010

Barbados, maj 2009 - lige om lidt frier min mand til mig med den smukkeste brilliantring fra Tiffany's  

Et af de lykkeligste øjeblikke i mit liv... Måneden efter bliver jeg gravid med vores søn - så føler man sig helt velsignet  2009 har indtil videre været det bedste år i mit liv 

Anmeld

7. januar 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

Ja, det her billede ser ikke ud af noget særligt, men jeg har valgt det fordi det er taget på en aften hvor jeg tænkte, at jeg vidste hvad jeg havde og det nægtede jeg at give slip på.

Billedet er taget i foråret hvor jeg bare var helt nede i kulkælderen. eller i kulkælderen UNDER kulkælderen, fordi vi har mistet vores drømmebarn og jeg er blevet opereret og jeg syntes bare at det hele er noget værre lort og jeg kunne ikke komme udover den enorme sorg jeg følte hele tiden. og Søren var så helt igennem fantastisk...nu begynder jeg at tude! ... men han læste fx eventyr for mig hver eneste aften i et halvt år fordi jeg ikke kunne falde i søvn af mig selv fordi jeg bare begyndte at græde hver gang jeg havde et øjeblik uden "støj".

en aften hvor jeg bare sidder som en zombie og skiftesvis græder og forsøger at holde op med at eksistere, tager han mig med ud i bilen og kører ned igennem skoven og ud til et vildnis, midt om natten vel at mærke, for at jeg skal høre nattergalen synge. og det gør vi så, og Søren er jo fritidsornitolog, så han kan fortælle alt muligt og i en times tid føles det som om mit hjerte flyver rundt ude i det vildnis hver gang nattergalen synger og jeg ved at han forstår helt præcist hvor ondt det gør det hele og jeg ved at jeg bare elsker ham

åh Trine altså.... Du har virkelig fundet den bedste mand for dig. HVor er han bare god og sød altså....!!!

Anmeld

7. januar 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

jeg har valgt dette billede, pigerne er 5-6 dage gamle på dette billede, de ligger bare der og holder i hård og nyder hiannens selskab

Ej det er da bare så sødt som det overhovedet kan blive!!!!

Anmeld

7. januar 2010

Barbamama

Her er det bedste i mit liv lige kommet til verden 25/6-09. Jeg elsker min lille Carla højere end noget andet

Anmeld

7. januar 2010

Ansemusen

Tjuhl skriver:

Ja, det her billede ser ikke ud af noget særligt, men jeg har valgt det fordi det er taget på en aften hvor jeg tænkte, at jeg vidste hvad jeg havde og det nægtede jeg at give slip på.

Billedet er taget i foråret hvor jeg bare var helt nede i kulkælderen. eller i kulkælderen UNDER kulkælderen, fordi vi har mistet vores drømmebarn og jeg er blevet opereret og jeg syntes bare at det hele er noget værre lort og jeg kunne ikke komme udover den enorme sorg jeg følte hele tiden. og Søren var så helt igennem fantastisk...nu begynder jeg at tude! ... men han læste fx eventyr for mig hver eneste aften i et halvt år fordi jeg ikke kunne falde i søvn af mig selv fordi jeg bare begyndte at græde hver gang jeg havde et øjeblik uden "støj".

en aften hvor jeg bare sidder som en zombie og skiftesvis græder og forsøger at holde op med at eksistere, tager han mig med ud i bilen og kører ned igennem skoven og ud til et vildnis, midt om natten vel at mærke, for at jeg skal høre nattergalen synge. og det gør vi så, og Søren er jo fritidsornitolog, så han kan fortælle alt muligt og i en times tid føles det som om mit hjerte flyver rundt ude i det vildnis hver gang nattergalen synger og jeg ved at han forstår helt præcist hvor ondt det gør det hele og jeg ved at jeg bare elsker ham

Det dér er simpelthen noget af det smukkeste jeg har læst

Anmeld

7. januar 2010

oo

michella80 skriver:

Her er det bedste i mit liv lige kommet til verden 25/6-09. Jeg elsker min lille Carla højere end noget andet

åh jeg kan godt forstå du har valgt det billede  det er så rørende at se de her billeder af en helt nybagt mor hvis øjne bare er helt helt blide af kærlighed på trods af det smertehelvede hun lige har været igennem.

Anmeld

7. januar 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

åh jeg kan godt forstå du har valgt det billede  det er så rørende at se de her billeder af en helt nybagt mor hvis øjne bare er helt helt blide af kærlighed på trods af det smertehelvede hun lige har været igennem.

Ja jeg elsker bare det billede. ENDELIG kom hun ud og hun var bare så smuk og jeg var så lykkelig  Glemmer aldrig den følelse af den varme lille klump jeg fik op til mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.