Jeres bedste snap-shot of the year (2oo9)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.260 visninger
105 svar
0 synes godt om
5. januar 2010

Sulajma

Find jeres allerbedste billede frem og hvis os det. Det er ligemeget om det er børn, familie, hunde eller natur osv ..
Men husk kun 1 billede ! Det gør det nemlig lidt sværere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

kiroo

her er et af min datter nr. 2 Keira hun er også det største der skete i 2009 for mig og min mand...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der er mange fine af Niklas og jeg, men det her af vores lille guldfisk må være det største

Rosa

Anmeld

5. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det må nok blive dette her. Det er af min elskede farmor på 83 som vi besøgte i efteråret og hendes eneste oldebarn. De har ikke set hinanden siden han var 8 mdr, da hun ikke har energien til at rejse fra Kbh til Jylland eller have gæster så længe ad gangen Men vi havde en dejlig weekend og vi har aftalt at vi prøver nogle dage i juni igen.

Anmeld

5. januar 2010

Vingummien

Uh den er svær.

Tror jeg satser på det første billed af Emil og hans søster da de mødte hinanden for første gang i april

Anmeld

5. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Det må helt være dette fra august, hvor vi alle tre var nede og hygge ved stranden...

Anmeld

5. januar 2010

Findusinde

Jeg ELSKER simpelthen dette billede...

Anmeld

5. januar 2010

Livas mor

Det må være dette billede.. Her er Liva kun et par timer gammel og hende og hendes far var meget trætte efter fødslen

Anmeld

5. januar 2010

LinLin

Uh det er svært kun at vælge et billede! Men dette minder mig om den helt fantastiske dag i maj, hvor David mødte sin store helt: Thomas Tog! Han blev så glad og stolt over at have fået en tur lige netop dette tog! Vil aldrig glemme hans udtryk, da han udbryder: "Se, Mor! Det er Thomas!!!"

Anmeld

5. januar 2010

mama09

Da vores drømme pige/prinsesse Latifa kom til verden d. 9 marts 09 - her et et billede - det bedste, synes jeg - få minutter gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.