Jeres bedste snap-shot of the year (2oo9)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2010

Ansemusen

Pernilleh skriver:

Uha,det er svært,men det må være det her

Måtte lige vise min kæreste det her billede, og sige, at SÅDAN kunne jeg godt forestille mig, at vores dreng kommer til at se ud! Sådan har jeg ikke tænkt før, men han ser bare så sød ud og så er der noget ved ham der minder om mig som lille og om min kærestes niece på 2,5. Ikke dårligt hvis vores unge bliver lige så lækker som din

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

4kløver

Linda2009 skriver:

Her er et af min 2 mdr. gamle datter Laura og jeg. Taget nytårsaften 2009

Hvor er hun bare dejlig dejlig når de er begyndt at smile og især når de har lyd på

Anmeld

7. januar 2010

Sees

Nu har jeg, flere gange i løbet af dagen, kigget mine billeder igennem, for at finde et til denne tråd, og nu tror jeg det lykkes mig, at beslutte mig

Min nevø, og min søn til min søns barnedåb.
Min nevø er gudfar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2010

netdaddy

Her mit bedste snapshot - taget i sommers i stuen om eftermiddagen mens solen skinnede ind gennem persiennerne.

Jeg kalder det for et "lucky shot"

Anmeld

7. januar 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

Her er det bedste i mit liv lige kommet til verden 25/6-09. Jeg elsker min lille Carla højere end noget andet

Man kan bare se kærligheden stråler ud af dine øjne og siger jeg er bare en super stolt mor til min dejlige datter

Anmeld

8. januar 2010

Munder

Det er da super svært at vælge blandt maaaaange billeder, men dette billede af mit guld betyder rigtig meget for mig

Anmeld

8. januar 2010

Risen

TbCp skriver:

Virkeligt smukt billede!!!

Tusinde tak.. Synes også det er helt vildt at der kan være så flot i europa.. Var meget overrasket..

Anmeld

8. januar 2010

Munder

Linda2009 skriver:

Her er et af min 2 mdr. gamle datter Laura og jeg. Taget nytårsaften 2009

Super godt billede, hvor er Laura kær

Anmeld

8. januar 2010

stine_olesen

Det bliver helt sikkert det her af Lucas og sin far taget i Knuthenborg Synes simpelthen det er så godt af far og søn et andet er af far søn og farfar som jeg lige tillod mig og lægge ind også for de ligner hinanden så meget alle tre grin

Anmeld

8. januar 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Man kan bare se kærligheden stråler ud af dine øjne og siger jeg er bare en super stolt mor til min dejlige datter

nårh det var sødt sagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.