Jeres bedste snap-shot of the year (2oo9)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

JustAnotherName

Findusinde skriver:

Ihhh hvor har du dog nogle helt vidunderlige smukke børn!

Det var da et sødt kompliment, som jeg med glæde og varme tager imod  Mange tak skal du have 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

brumbasse

Den var SVÆR.. Lykkedes at indsnævre til scanningsbillede, et billede af mor, mand, barn og hund på ferie og så det valgte.. 

Det må nu være dette her fra vores dejlige sommerferie i lejet sommerhus midt i juli. Det stod ned i stænger 6 ud af 7 dage, den ene dag hvor det ikke gjorde, kom drengen stolt og bekendtgjorde at "mig taget sandaler på"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. januar 2010

oo

Englebisse skriver:

Hold op du fik mig til at Du har jo en helt fantastisk mand, og han er bare for dig helt vejen igennem. Så ved man at man har fundet den rette

ja, sådan har jeg haft det efter alt det møg vi var igennem - at i det mindste vidste jeg at jeg var sammen med den eneste ene

Anmeld

6. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
gabriellasmor skriver:

det må være den af mit føl Flying Dancer  undskyld hvis den fylder. plejer at blive ret stor

Nøjj hvor er den lækker

Rosa - skabshestepige...

Anmeld

6. januar 2010

Diana...

brumbasse skriver:

Den var SVÆR.. Lykkedes at indsnævre til scanningsbillede, et billede af mor, mand, barn og hund på ferie og så det valgte.. 

Det må nu være dette her fra vores dejlige sommerferie i lejet sommerhus midt i juli. Det stod ned i stænger 6 ud af 7 dage, den ene dag hvor det ikke gjorde, kom drengen stolt og bekendtgjorde at "mig taget sandaler på"

Anmeld

6. januar 2010

Risen

Det må være dette fra det smukkeste sted i Italien! Vi tog derhen lige efter min sidste eksame i sjovt nok Italiensk.. hehe.. Så romantisk!

Anmeld

6. januar 2010

malou

Åhhhh svært kun at vælge ET.... men et billede af mor og søn må være klart en favorit ud af de næsten 5000 billeder jeg har taget af mit barn...

knus malou

Anmeld

7. januar 2010

TbCp

Risen skriver:

Det må være dette fra det smukkeste sted i Italien! Vi tog derhen lige efter min sidste eksame i sjovt nok Italiensk.. hehe.. Så romantisk!

Virkeligt smukt billede!!!

Anmeld

7. januar 2010

smokin

Af mit lækreste kæledyr i hele verden

(som iøvrigt har parret vores hunhund i sidste uge, så nu er der også babieees i tævens mave)

Anmeld

7. januar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Zette skriver:

Af mit lækreste kæledyr i hele verden

(som iøvrigt har parret vores hunhund i sidste uge, så nu er der også babieees i tævens mave)

Hvor er han smuk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.