hvornår faldt jeres mave ned (sank)??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

hehe gør jeg oss selv
jeg ruller altid ud for andet er umuligt uden hofterne går a led eller andet
og jeg har endda ikk bækkenløsning eller noget hmm

Ups, har du ikke? Det har jeg til gengæld, derfor jeg ikke kan komme ordentligt ud af sengen længere og jeg er også begyndt at valtre, har jeg fået mig fortalt Hihi...

Håber det bliver bedre med dig, søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Ups, har du ikke? Det har jeg til gengæld, derfor jeg ikke kan komme ordentligt ud af sengen længere og jeg er også begyndt at valtre, har jeg fået mig fortalt Hihi...

Håber det bliver bedre med dig, søde

nej har jeg ikk,, jeg har bar så ondt i bækken og hofter så jeg har problemer med det hehe,, vralter oss og jeg blir da oss drillet med det og med a jeg ikk kan komme op a sofa og stol uden hjælp

tak håber oss det blir bedre for dig

Anmeld

5. januar 2010

luckas-mor

Malle skriver:

Da jeg ventede min søn sagde vægten +25 kg i uge 32... men da jeg fødte i uge 39 hed den stadigvæk +25...

De første 16,2 kg røg i løbet af de 12 dage vi var indlagt efter fødslen...

øjs det lyder bar som drømmen håber oss min begyndet a stå stille nu

Anmeld

5. januar 2010

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

nej har jeg ikk,, jeg har bar så ondt i bækken og hofter så jeg har problemer med det hehe,, vralter oss og jeg blir da oss drillet med det og med a jeg ikk kan komme op a sofa og stol uden hjælp

tak håber oss det blir bedre for dig

Hihi, der er også OK med små drillerier Min kæreste driller også, men det er bare i orden, for han er så god til at hjælpe

Han massere også mine ben og fødder hver aften efter arbejde, da jeg har SÅ utroligt meget vand at det helt er ulækkert!!!

Anmeld

5. januar 2010

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Hihi, der er også OK med små drillerier Min kæreste driller også, men det er bare i orden, for han er så god til at hjælpe

Han massere også mine ben og fødder hver aften efter arbejde, da jeg har SÅ utroligt meget vand at det helt er ulækkert!!!

er oss begyndt a få vand i mine ben det er bar ikk sjovt jeg har tilgengæld længe haft et tykt ansigt hehe flovt

mine kinder er bare store

Anmeld

5. januar 2010

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

er oss begyndt a få vand i mine ben det er bar ikk sjovt jeg har tilgengæld længe haft et tykt ansigt hehe flovt

mine kinder er bare store

Hihihi, sådan er det jo... Det går nok altsammen

Anmeld

5. januar 2010

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Hihihi, sådan er det jo... Det går nok altsammen

jahh hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.