Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sabrina17 skriver: Haha, det samme her.. Det eneste kæresten laver herhjemme mht. børneklar, er at slæbe de større ting for mig Hihi... Er det den høje ende? Min blev skønnet til 1,5 kilo i uge 31 (30+5) og fik at vide det var helt perfekt, men måske lidt i den lave ende.. Så er det vel heller ikke perfekt
Haha, det samme her.. Det eneste kæresten laver herhjemme mht. børneklar, er at slæbe de større ting for mig Hihi...
Er det den høje ende? Min blev skønnet til 1,5 kilo i uge 31 (30+5) og fik at vide det var helt perfekt, men måske lidt i den lave ende.. Så er det vel heller ikke perfekt
i 28+ blev han skønnet 1200gr og i 29+0 1400gr til scanning
da jeg var til jdm i 32+0 blev han skønnet 2.2kgvi må så se om lægen skønner ham i næste ugeellers ska først til jdm igen her d. 20 og så må vi se hehemartin slæber også for mig og så klare jeg selv resten, men puslebordet tog jeg selv ind,, det har hjul på hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tasse skriver: i 28+ blev han skønnet 1200gr og i 29+0 1400gr til scanning da jeg var til jdm i 32+0 blev han skønnet 2.2kgvi må så se om lægen skønner ham i næste ugeellers ska først til jdm igen her d. 20 og så må vi se hehemartin slæber også for mig og så klare jeg selv resten, men puslebordet tog jeg selv ind,, det har hjul på hehe
så alligevel 800 gram på 3 uger? Glæder mig til at høre hvad lægen/jordmoder skønner din bettemand til at være
Jeg skal til læge d. 22 (Uge 35) og så må vi se hvad hun skønner ham til der, ellers skal jeg først til jordmoder igen i uge 37
så alligevel 800 gram på 3 uger? Glæder mig til at høre hvad lægen/jordmoder skønner din bettemand til at være Jeg skal til læge d. 22 (Uge 35) og så må vi se hvad hun skønner ham til der, ellers skal jeg først til jordmoder igen i uge 37
jah han vokser flot :p håber lægen vil prøve a lave et skøn plejer han nemlig ikke:p
tasse skriver: jah han vokser flot :p håber lægen vil prøve a lave et skøn plejer han nemlig ikke:p
du kan altid spørge ham om han kan/vil skønne
Sabrina17 skriver: du kan altid spørge ham om han kan/vil skønne
vil jeg oss gøre for sys han er vokset meget
tasse skriver: vil jeg oss gøre for sys han er vokset meget
Nu må vi se, kan jo være det bare er noget du tror Troede også min var en lille rund en Men han lå jo så lidt i den lave ende, såh Grunden til jeg troede han var lidt stor var fordi han konstant sparkede mig i venstre ribben og når jeg havde ligget ned og skulle op at sidde, havde han fødderne helt oppe under brysterne på mig
Fik at vide ved jordmoder han har lagt sig klar med hovedet ned og hans ben/fod er i venstre side Og det andet svingende fra højre side til under brysterne.. Så det er lidt sjovt, synes jeg
Hvad med din, ligger han med hovedet ned og er klar til afgang?
Sabrina17 skriver: Nu må vi se, kan jo være det bare er noget du tror Troede også min var en lille rund en Men han lå jo så lidt i den lave ende, såh Grunden til jeg troede han var lidt stor var fordi han konstant sparkede mig i venstre ribben og når jeg havde ligget ned og skulle op at sidde, havde han fødderne helt oppe under brysterne på mig Fik at vide ved jordmoder han har lagt sig klar med hovedet ned og hans ben/fod er i venstre side Og det andet svingende fra højre side til under brysterne.. Så det er lidt sjovt, synes jeg Hvad med din, ligger han med hovedet ned og er klar til afgang?
jeps han har ligget klar siden uge 29,, ja jeg er blevet helt gul lii ved højre ribben ved ikk lige hvorfor hans ben ligger mest deroppe men kan godt kilde mig lidt i siden, han sparker også godt til det gør nas da vi så ham på 3d fik vi a vide han allerede der var en lille tykkindet en hehe så hvis han stadig er det når han kommer ud har det efter sin mor men glæder mig til a høre hvor stor hanv er blevet, og glæder mig i nu mer til han kommer ud for mit bækken er ved a slå mig halvt ihjel fordi han ligger og bore rigtig godt og grundigt og så fordi a jeg glæder mig til a se ham,, det er det jeg glæder mig mest til
han ska bar vente 3 uger så er han mer end velkommen
tasse skriver: jeps han har ligget klar siden uge 29,, ja jeg er blevet helt gul lii ved højre ribben ved ikk lige hvorfor hans ben ligger mest deroppe men kan godt kilde mig lidt i siden, han sparker også godt til det gør nas da vi så ham på 3d fik vi a vide han allerede der var en lille tykkindet en hehe så hvis han stadig er det når han kommer ud har det efter sin mor men glæder mig til a høre hvor stor hanv er blevet, og glæder mig i nu mer til han kommer ud for mit bækken er ved a slå mig halvt ihjel fordi han ligger og bore rigtig godt og grundigt og så fordi a jeg glæder mig til a se ham,, det er det jeg glæder mig mest til han ska bar vente 3 uger så er han mer end velkommen
For han kommer en smule før tid så
Hihi, ja kender det godt med bækkenet.. Jeg har virkeligt svært ved at gå ud af sengen om morgenen, jeg er begyndt at RULLE ud af sengen, for jeg kan simpelthen ikke anderledes
Sabrina17 skriver: For han kommer en smule før tid så Hihi, ja kender det godt med bækkenet.. Jeg har virkeligt svært ved at gå ud af sengen om morgenen, jeg er begyndt at RULLE ud af sengen, for jeg kan simpelthen ikke anderledes
hehe gør jeg oss selvjeg ruller altid ud for andet er umuligt uden hofterne går a led eller andetog jeg har endda ikk bækkenløsning eller noget hmm
tasse skriver: jeg prøver oss a ta den med ro men det er ikk noget der går så godt,, hvis bar han venter 3 uger så er jeg i 37+0 og så må han meget gerne komme, for min vægt er ved a være godt slidende på mig, 25kg er meget sys jeg€sys jeg mangler så mange ting, men nu er alt babytøjet og sengetøjet vasket så det er da hvertfald en ting mindre
jeg prøver oss a ta den med ro men det er ikk noget der går så godt,, hvis bar han venter 3 uger så er jeg i 37+0 og så må han meget gerne komme, for min vægt er ved a være godt slidende på mig, 25kg er meget sys jeg€sys jeg mangler så mange ting, men nu er alt babytøjet og sengetøjet vasket så det er da hvertfald en ting mindre
Da jeg ventede min søn sagde vægten +25 kg i uge 32... men da jeg fødte i uge 39 hed den stadigvæk +25...
De første 16,2 kg røg i løbet af de 12 dage vi var indlagt efter fødslen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128