hvornår faldt jeres mave ned (sank)??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

luckas-mor

Livas mor skriver:

Skønt, så har du jo heller ikke så langt igen! Og tillykke med den lille dreng i skal have. Jeg blev selv mor til lille Liva for 2 måneder siden i morgen faktisk

der er alligevel 6 uger til termin, men har hehe tiden haft på fornemmeren han kommer før tid, og igår blev min mor næsten overbevist om det samme da hun så min mave:I)
og mange tak, og tillykke med din lille datter:p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Hihi det samme her !!! Hihi

har her til aften igen haft lidt plukveer og nu gør det da også ondt (self!!) når jeg er på toilet,, hihi

Anmeld

3. januar 2010

luckas-mor

TbCp skriver:

Min mave sank aldrig, jeg fødte i uge 35+2. Det endte så også med akut kejsersnit da hun aldrig kom helt ned i bækkenet..... ved ik helt om det har noget at sige i forhold til om maven falder?!

tror jeg det har ved det ikke, men min lillemand har jo ligget nede i 3-4 uger efterhånden, men jeg sys bar det er tidligt troede først maven faldt 2-3 uger før fødsel

Anmeld

3. januar 2010

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

har her til aften igen haft lidt plukveer og nu gør det da også ondt (self!!) når jeg er på toilet,, hihi

Haha Jamen for pokker, hvor er det sjovt det hele stemmer overens med mine "gener" og min gravilitet Hihihi.. Ja, det har gjort ondt på mig nogle gange efterhånden Jeg har ikke haft de dumme plukveer i dag, men kan godt mærke jeg var i bilka i 1 time for meget i dag.. (Vi var der 1 time ) Så nu slapper vi af i sofaen med computeren på den store mave og hygger med Baby.dk

Anmeld

4. januar 2010

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Haha Jamen for pokker, hvor er det sjovt det hele stemmer overens med mine "gener" og min gravilitet Hihihi.. Ja, det har gjort ondt på mig nogle gange efterhånden Jeg har ikke haft de dumme plukveer i dag, men kan godt mærke jeg var i bilka i 1 time for meget i dag.. (Vi var der 1 time ) Så nu slapper vi af i sofaen med computeren på den store mave og hygger med Baby.dk

ja jeg var slet ikk aktiv før kl 7 igår aftes jeg orkede det bar ikk lige
derefter vaskede jeg møbler af på juniors værelse, badekar, hylder m.m og lavede pusleplads klar oven på hehe
så blev klokken alligevel 23.30 inden jeg kom i seng men mens jeg gjorde de ting nev og stak det godt men jeg ku jo ikk bli ved a sidde og glo hehe

Anmeld

4. januar 2010

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

ja jeg var slet ikk aktiv før kl 7 igår aftes jeg orkede det bar ikk lige
derefter vaskede jeg møbler af på juniors værelse, badekar, hylder m.m og lavede pusleplads klar oven på hehe
så blev klokken alligevel 23.30 inden jeg kom i seng men mens jeg gjorde de ting nev og stak det godt men jeg ku jo ikk bli ved a sidde og glo hehe

Hihi nej det er jo det Men tror alligevel man skal slappe noget af, hvis nu der skulle ske noget Der er jo nogle uger igen jo

Men det er da super dejligt, er du så ikke snart færdig med det hele efterhånden?

Anmeld

4. januar 2010

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Hihi nej det er jo det Men tror alligevel man skal slappe noget af, hvis nu der skulle ske noget Der er jo nogle uger igen jo

Men det er da super dejligt, er du så ikke snart færdig med det hele efterhånden?

jeg prøver oss a ta den med ro men det er ikk noget der går så godt,, hvis bar han venter 3 uger så er jeg i 37+0 og så må han meget gerne komme, for min vægt er ved a være godt slidende på mig, 25kg er meget sys jeg

sys jeg mangler så mange ting, men nu er alt babytøjet og sengetøjet vasket så det er da hvertfald en ting mindre

Anmeld

4. januar 2010

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

jeg prøver oss a ta den med ro men det er ikk noget der går så godt,, hvis bar han venter 3 uger så er jeg i 37+0 og så må han meget gerne komme, for min vægt er ved a være godt slidende på mig, 25kg er meget sys jeg

sys jeg mangler så mange ting, men nu er alt babytøjet og sengetøjet vasket så det er da hvertfald en ting mindre

Ja, kan godt forstå du føler dig tung med +25 kilo, jeg føler mig også tung med mine +18 kilo Men ja, uge 37+ er en okay uge. Hvad er lillemanden blevet skønnet til?

Kan manden ikke hjælpe til, så det ikke bliver for hårdt for dig?

Anmeld

4. januar 2010

luckas-mor

Sabrina17 skriver:

Ja, kan godt forstå du føler dig tung med +25 kilo, jeg føler mig også tung med mine +18 kilo Men ja, uge 37+ er en okay uge. Hvad er lillemanden blevet skønnet til?

Kan manden ikke hjælpe til, så det ikke bliver for hårdt for dig?

ja jeg er slidt rigtig godt i mine ben, eller det er jeg så i forvejen men vægten gør det bestemmt ikk bedre

det må være omkring 2½kg han er nu..han ligger i den lidt høje ende,,

jo han ville da nok gerne hjælpe men han mener jo det sagtens kan vente, men hva'nu hvis det sker inden for de næste 3 uger?? ejs jeg gør det selv for så ved jeg at det er klart til han kommer haha

Anmeld

4. januar 2010

MorTilSnartFire <3

tasse skriver:

ja jeg er slidt rigtig godt i mine ben, eller det er jeg så i forvejen men vægten gør det bestemmt ikk bedre

det må være omkring 2½kg han er nu..han ligger i den lidt høje ende,,

jo han ville da nok gerne hjælpe men han mener jo det sagtens kan vente, men hva'nu hvis det sker inden for de næste 3 uger?? ejs jeg gør det selv for så ved jeg at det er klart til han kommer haha

Haha, det samme her.. Det eneste kæresten laver herhjemme mht. børneklar, er at slæbe de større ting for mig Hihi...

Er det den høje ende? Min blev skønnet til 1,5 kilo i uge 31 (30+5) og fik at vide det var helt perfekt, men måske lidt i den lave ende.. Så er det vel heller ikke perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.