Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej piger.. ja som overskriften lyder.. hvornår sank jeres mave eller faldt ned??min mave er faldet lidt omkring 31+her den sidste uge er den faldet rigtig meget og lillemanden sætter rigtig og presser i mit bækken, er det normalt? jeg er i 33+6 idag søndag efter hva scanningerne har sagthvis man regner efter sidste mens første dag ville jeg være i 35+6 idag..knus natascha men den efterhånden store mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tasse skriver: hej piger.. ja som overskriften lyder.. hvornår sank jeres mave eller faldt ned??min mave er faldet lidt omkring 31+her den sidste uge er den faldet rigtig meget og lillemanden sætter rigtig og presser i mit bækken, er det normalt? jeg er i 33+6 idag søndag efter hva scanningerne har sagthvis man regner efter sidste mens første dag ville jeg være i 35+6 idag..knus natascha men den efterhånden store mave
Min mave sank i uge 29 vidst nok. Men jeg har haft et emne oppe omkring det, jeg fik rigtig mange svar, du kunne prøve at gå ind at kigge hvad de har svaret Min trykker også meget og jeg fik at vide jeg skulle holde øje med plukveer og hvor regelmæssige de ville blive og så videre Jeg er 31+4 efter scanning, men er 33+4 efter beregning af første mens dag
Sabrina17 skriver: Min mave sank i uge 29 vidst nok. Men jeg har haft et emne oppe omkring det, jeg fik rigtig mange svar, du kunne prøve at gå ind at kigge hvad de har svaret Min trykker også meget og jeg fik at vide jeg skulle holde øje med plukveer og hvor regelmæssige de ville blive og så videre Jeg er 31+4 efter scanning, men er 33+4 efter beregning af første mens dag
jeg har også haft rigtig voldsomme plukveer og sov ikk i 2døgn lige før nytår og prøved a ta tid men jeg var bar så træt og efter en halv time gik der en go pause og så kom de bar urregeælmæssigt dereftermen det er oss fordi den er sunket ekstra meget på det sidste så selv min mor ku se det efter to dage sagde hun til mig a hold da op jeg var sunket rigtig meget
tasse skriver: jeg har også haft rigtig voldsomme plukveer og sov ikk i 2døgn lige før nytår og prøved a ta tid men jeg var bar så træt og efter en halv time gik der en go pause og så kom de bar urregeælmæssigt dereftermen det er oss fordi den er sunket ekstra meget på det sidste så selv min mor ku se det efter to dage sagde hun til mig a hold da op jeg var sunket rigtig meget
Det er lidt sjovt, for det var præcis det samme med mig Både med plukveer som lige var ved at blive regelmæssige, men min mor kommenterede også min mave
Sabrina17 skriver: Det er lidt sjovt, for det var præcis det samme med mig Både med plukveer som lige var ved at blive regelmæssige, men min mor kommenterede også min mave
ja må man sige,, :p
lillemanden ligge ross bar og rigtig presser nu og losser mig i ribbenene, og kan ikk sove om natten mer fordi jeg ikk ved hvorn jeg ska ligge..glæder mig bar til han kommer ud til os i stedet for a lave ''ballade'' derinde hehe,,
Min gjorde det egentlig aldrig, pludselig var jeg 40 uger henne og dagen efter min termin gik vandet.. Så min mave blev fsktisk det samme sted under hele graviditeten!
Knus Rikke
Livas mor skriver: Min gjorde det egentlig aldrig, pludselig var jeg 40 uger henne og dagen efter min termin gik vandet.. Så min mave blev fsktisk det samme sted under hele graviditeten! Knus Rikke
øjs, det kan jeg ikke prale med må man sige.. min er faldet rigtig meget bare de sidste 2-3dage..
tasse skriver: øjs, det kan jeg ikke prale med må man sige.. min er faldet rigtig meget bare de sidste 2-3dage..
Skønt, så har du jo heller ikke så langt igen! Og tillykke med den lille dreng i skal have. Jeg blev selv mor til lille Liva for 2 måneder siden i morgen faktisk
tasse skriver: ja må man sige,, :p lillemanden ligge ross bar og rigtig presser nu og losser mig i ribbenene, og kan ikk sove om natten mer fordi jeg ikk ved hvorn jeg ska ligge..glæder mig bar til han kommer ud til os i stedet for a lave ''ballade'' derinde hehe,,
Hihi det samme her !!! Hihi
Min mave sank aldrig, jeg fødte i uge 35+2. Det endte så også med akut kejsersnit da hun aldrig kom helt ned i bækkenet..... ved ik helt om det har noget at sige i forhold til om maven falder?!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128