Hvor mange er vi tilbage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

Kruse90

vi prøver også stadig endnu.

mens stopper snart. Og så skal vi igang med 9 månede:O
Så her må der gerne snart ske noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

FrkC

Jeg er oss med her endnu

Jeg smed pillerne i dec 08, så det må jo være et år præcist

Lige nu går jeg og venter på mens, og aner ik hvor den bliver af !! Er ik helt sikker på hvornår den sku komme, men sys der er gået temmelig lang tid nu

Anmeld

4. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er stadig med her. Smed pillerne i præcis for15 måneder siden i dag, og havde en biokemisk graviditet i Nov. 09.  Synes efterhånden det hele er ved at være tæmmelig håbløst.

Håber så inderligt, at jeg fik lavet mig en lille nytårscocktail, da jeg havde ÆL lige deromkring. Så vil jeg kunne teste positiv på min fars fødselsdag, og have gode chancer for at have termin på min svigermors fødselsdag. Det ville være SÅ hyggeligt!!!

Skal til Gyn. for anden gang på onsdag omkring videre udredning. Håber hun sender mig videre i systemet. Ellers får jeg min læge til at henvise mig til en fertilitetsklinik.

Anmeld

4. januar 2010

Kløver

Jeg er her desværre endnu, syne sogså jeg kun hører om folk der bliver gravide for tiden i hele min omgangskreds, håber det snart sker for os også og for alle jer andre i denne kategori

Anmeld

5. januar 2010

Filuka

Sujan skriver:

Jamen vi har prøvet siden 1 juni 2009. Har haft en stabil cyklus. min mens skulle være på vej. Den er et par dage forsinket denne gang men synes jeg kan mærke den er på vej. Vi blev gravide for 4 år siden da vi lige var begyndt at se hinanden, så vi valgte abort. Jeg var på p-piller. Vi troede derfor at det ville ske med det samme vi besluttede os for at prøve. Men sådan skulle det åbenbart ikke være. Jeg har fået froset min livmoder for et par år siden, så ved ikke om der er sket noget der eller ved aborten der gør at det er svært for os nu?? Men da det er lykkes for os før tror jeg ikke lægen vil gøre noget hvis jeg kontakter hende. Så vi fortsætter bare og håber på det snart sker.

Vi har også ca prøvet siden juni 2009 - og har en formodning om at jeg nåede at være ca 4 uger henne for et par måneder siden - men så tabte det. finge for at der snart et gevinst for os og alle Jer andre som prøver. 2010 bliver babyboom-år

Anmeld

6. januar 2010

gittn

Vi prøver også endnu.. Vi er igang med 11 md. Men føler mig lidt mærkelig i kroppen, måske er jeg gravid nu.. Men det tænker jeg hver månede.

Håber vi alle snart bliver gravide

Anmeld

7. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Her prøver vi endnu for 6-7 måned,
hvis man kan tælle det sådan, har nemlig
kun haft 4 cyklusser siden jeg stoppede
på pillen i juni 2009..

Men vi prøver og håber på jeg ikke
har PCO..

Anmeld

7. januar 2010

emmemus

Hej alle I som prøver, jeg er ny herinde. Vi besluttede i julen, at vi vil prøve at få barn nr 2, så vi har ikke været igang så længe. Har i forvejen en skøn datter på 4 år. Dengang gik det så stærkt at vi nærmest ikke nåede at blinke med øjnene og min mand er overbevist om at det samme bliver tilfældet denne gang (ja hans tillid til egne evner fejler intet), selv er jeg mere skeptisk, bliver trods alt 39 i år, så det ville jo være skønt, hvis der ikke gik for lang tid....

Held og lykke til Jer alle.

Anmeld

11. januar 2010

nikoline

tja... det er åbenbart her man skal hænge ud lidt endnu... det er nu alligevel dejligt at vide at andre er i samme båd, selvom jeg selvfølgelig håber for alle...

jeg vil gerne tilslutte mig den der med babyboom i 2010 og ligeledes den med kroppen og hjernen... jeg har det også underligt i kroppen, og tænker NU må den være der... men igen... det tænker jeg hver måned...

jeg synes jeg læser om mange der har pco. er det kun et læge tjek der kan afsløre det? for det ville da være rart at vide om man selv var blandt dem.

Anmeld

12. januar 2010

Bas

Vi prøver også stadig. Det har vi gjort i 8 måneder, håber der snart sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.