Hej
Jeg er ny herinde, men vi prøver også at blive gravide, håber på positiv test her den 12 jan.
Vi var gravide i 14 uge, for knap 2 år siden, men det blev opdaget til nakkefoldsskanning, at jeg var gravid uden foster (vindæg), så jeg blev opereret med det samme og så gik der er måned, så blev jeg meget syg og det viste sig at de havde glemt noget første gang, de opererede, så jeg måtte opereres igen, jamen så kunne vi kome vidre, vi skulle godt nok sætte det i bero 3 måneder, for lige at give min krop ro
Der gik en lille uge og jeg blødte stadigvæk, så til akut skanning igen og tro så fanden om de ikke havde glemt mere, STORE IDIOTER, hvordan fanden kan de det, jeg måtte ikke komme under narkose igen, da 3 gange på 1 1/2 måned, det var farligt, så jeg fik piller, som skulle give mig en form for presse veer, så jeg selv kunne støde/føde resten ud
Vi var knuste, hvordan fanden kunne man "glemme" noget og pillerne, var ikke en garanti for at det ville være slutningen, men det var det heldigvis, vi var til kontrol skanning, alt så efter omstædighederne godt ud, jeg skulle være på antibiotika 14 dages tid og vores projekt baby, blev sat i bero 1 års tid (lægernes besked)
Der stødte en masse til i de efterfølgende måneder, med en bakterier, som de ikke kunne få bugt med, det gjorde at min livmoder hals, var helt opløst, så det ville ikke kunne holde til en graviditet, så vi måtte vente yderligere 1/2 år.
Nu er alt i skønneste orden og vi har fået go fra lægen, så vi gik igang med at prøve okt 09 og håber på at "vores" ØNSKE barn melder sin ankomst på testen her den 12 jan. føelses mæssigt har dette været det hårdeste i mit liv, fuck det er ubeskriveligt, alle andre blev gravide, fik børn og flere børn i et væk, og vi kunne bare kigge på, så vi håber........
Det blev lidt langt fra mig, men lige lidt tanker herfra mange knus far NIna