Hvor mange er vi tilbage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

anhj

Jeg er også forholdsvis ny her.

Vi har en dejlig dreng på fire år, og har nu været i gang med babyprojekt siden august 2009, hvor jeg fik taget min spiral ud.

Bokser lidt med uregelmæssige menstruationer, men  for at det lykkes os (og alle I andre) at blive gravide inden længe.

Er i øvrigt 36 år, og er nervøs for, om min alder får nogen betydning for den ønskede graviditet.

Knus anhj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

-Milla-

Vi har været i gang siden September 09. Smed pillerne midt i Juli og havde de to første gange mens med 5 ugers mellemrum. Herefter har jeg ikke haft mens. siden.

Har været til tjek hos gynækolog, som sagde at det indvendigt så fint ud. Desværre har nogle af mine blodprøver vist et forhøjet LH hormon, så det er det, som påvirker min ægløsning og manglende mens. Får besked her i Januar om de sidste blodprøver og derefter må vi se hvad der så skal ske.

Håber der kommer et babyboom herinde i 2010!

Anmeld

3. januar 2010

otlitrom

Vi er også stadig med.. Vi har været i gang i to år, præcis denne måned... Så nu håber jeg inderligt at det snart sker. Som Tjuhl, lavede vi også en "lille aftale" om, at dette ville blive vores år.. Vi prøver at holde modet oppe, men 2 års kamp sluger håbet og fylder ud med modløshed.. Men vi kæmper videre!!

Held og lykke til os alle!

Anmeld

3. januar 2010

herlin

Jeg er også rimelig ny her på siden, stoppede med p-piller i oktober 09.  Vi har Viktor på 3 år, og jeg havde for 1 ½ år siden en missed abortion det tog lidt modet fra mig, og har taget tid at komme over.

Nu prøver vi igen  og håber selvfølgelig at det går hurtigt, så jeg for at der er to steger når jeg skal teste omkring 12 jan.

Held og lykke til jer alle!

Anmeld

3. januar 2010

Jordbærpigen

Jeg er også stadig tilhænger i denne gruppe. Vi prøver stadig og har prøvet siden slutningen af april 2009. Min cyklus lever dog sit eget liv og er ikke blevet stabil endnu efter jeg stoppede med p-pillerne..

Anmeld

3. januar 2010

FrkT

Ja vi prøver også stadig - på 10. måned (siden marts 2009). Håber virkelig også at 2010 er ÅRET for os, det synes jeg godt det må være. Og det samme for alle jer andre der har prøvet længe. 2010 skal virkelig være et kæmpe babyboom år herinde

Anmeld

3. januar 2010

6800

Vi er også med endnu, har være igang i 5-6 måneder....håber der snart sker noget

Anmeld

3. januar 2010

NoName

fingre for jer alle sammen...

Anmeld

3. januar 2010

Blyb

Jeg er også med i denne gruppe..

Fik taget min spiral ud for en lille måned tid siden, da det viste sig jeg var gravid. Desværre aborterede jeg og er nu i gang med en metrotoxan behandling, for at få det sidste fra aborten ud.

Desværre lyder beskeden fra lægen, at vi først må forsøge os igen om 3 mdr. når stoffet fra behandlingen er helt ude af kroppen.. øv!

Tillykke til alle de heldige med 2 streger

Anmeld

3. januar 2010

Cecilie1988

Vi har prøvet i ca et havt år. Blev gravid i juli månede 2009, men mistede det desværre hurtigt igen.

Men vi forsøger igen, men da jeg har Pcso ved vi aldrig hvordan min cyklus er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.