Sujan skriver:
Jamen vi har prøvet siden 1 juni 2009. Har haft en stabil cyklus. min mens skulle være på vej. Den er et par dage forsinket denne gang men synes jeg kan mærke den er på vej. Vi blev gravide for 4 år siden da vi lige var begyndt at se hinanden, så vi valgte abort. Jeg var på p-piller. Vi troede derfor at det ville ske med det samme vi besluttede os for at prøve. Men sådan skulle det åbenbart ikke være. Jeg har fået froset min livmoder for et par år siden, så ved ikke om der er sket noget der eller ved aborten der gør at det er svært for os nu?? Men da det er lykkes for os før tror jeg ikke lægen vil gøre noget hvis jeg kontakter hende. Så vi fortsætter bare og håber på det snart sker.
Jeg kan da godt forstå i havde forventninger om at det ville gå stærkt...
Vi har nogen venner hvor lidt det samme skete, de var 5 mdr om det da de ønskede det, så ikke så længe, men længere tid end de havde regnet med...
Hvis du er nervøs for om der er noget galt pga af ting der er sket tidligere synes jeg da sagtens du kan kontakte lægen, måske en almindelig undersøgelse kan give svar, eller lægen måske vil værre villig til at sende dig videre. Jeg synes i hvert fald du skal kontakte lægen når du er bange for om der kan være noget galt, det er ikke tanker man skal gå for længe med, tror jeg nemlig også kan påvirke det hele.
Jeg har desværre PCO, dog i mild grad, påvirker kun at jeg ikke modner æg, så det får vi hjælp til, og håber insemination er det der skal til...
Jeg synes den værste tid er efter ægløsning, hvor man ikke kan gøre så meget andet end at vente på mens eller testdag...synes faktisk det er ulidelige 14 dage...
Anmeld