Hvad er jeres drømme/ønsker for 2010?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

At Fnugget bliver og bliver en skøn baby. At jeg fortsætter med at mit arbejde kører godt + at jeg får mig en god barselsvikar.

Derudover ønsker jeg at vi forbliver (7-9-13) raske Og vi får en rigtig god vikinge sæson...

OG vores førstesal bliver færdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Uh, der er så meget.

At jeg, min familie og alle jeg kender får et fantastisk år.(Ikke mere modgang og ulykke)

At jeg bliver mor i 2010

At jeg får råd til mit drømmebryllup til Juli

At min studietid bliver bedre end sidste år, og eksamensperioden går rigtig godt.

At min dejlige hund fortsat trives, og at jeg finder et større sted at bo sammen med manden og hunden.

Det er mine primære ønsker. Der er mange, men de burde kunne opfyldes.

Anmeld

5. januar 2010

Moderator

Susan1978 skriver:

drømmer om at kunne bære en flot kjole til min søsters bryllup til maj..

Hvad skulle hindre, at sådan en skæppe skøn sild som dig, skulle bære en flot kjole?

Anmeld

5. januar 2010

Susan1978

Zafir skriver:

Hvad skulle hindre, at sådan en skæppe skøn sild som dig, skulle bære en flot kjole?

du er nu så sød.. men det er vist længe siden du har set mig.. eller øhh nææ du så mig jo i sept.. hmmm men en kjole på mig nu... naaahh ziffer.. der skal lige strammes lidt op hist og her..   men jeg kæmper..

Anmeld

5. januar 2010

Moderator

Susan1978 skriver:

du er nu så sød.. men det er vist længe siden du har set mig.. eller øhh nææ du så mig jo i sept.. hmmm men en kjole på mig nu... naaahh ziffer.. der skal lige strammes lidt op hist og her..   men jeg kæmper..

Det skal du da helt sikkert nok nå Du er jo skøn!!! og lækker!!

Anmeld

6. januar 2010

Sakris

Her vil jeg da også gerne være med :-)

Vi er gået igang med projekt baby, og jeg ønsker for at det vil lykkes i 2010. Samtidig håber jeg på at få lavet et godt speciale og at min familie og venner er lykkelige. 

Anmeld

7. januar 2010

Sofiedk

Jeg ønsker mig at alting kommer til at gå godt med vores flytning til større hus.

At jeg kan finde noget arbejde efter endt studie her til juni.

Og selvfølgelig det største ønske af dem alle - at vores behandling lykkes og jeg ender op med et vidunder af en ønskebaby i 2010

Anmeld

7. januar 2010

Koen.

Jeg ønsker mig:
+ at min forlovede og jeg forsat er ved godt helbred.
+ At prinsessen kommer sund og velskabt ud til april.
+ At vi for sat dato på vores bryllup inden alt for længe.

Lige lidt ønsker herfra

Tanja 25 + 5

Anmeld

7. januar 2010

Orkide86

Jeg ønsker at min datter blir ved med at være rask og sund og håber hun har det godt

Så håber jeg på at mit og kærestens forhold blir bedere, da det virkelig hænger i laser lige nu..

Anmeld

7. januar 2010

LotteGabriella

Malene84 skriver:

Hey piger,

Tænkte at det kunne være lidt skægt, at skrive ned hvad man ønsker sig for dette nye år - med henblik på at kigge tilbage på det senere.

For mig personligt ønsker jeg at blive færdig med min uddannelse i juni. Jeg skal føde mine 2 drenge i starten af maj - og håber selvfølgelig på en god fødsel og velskabte børn -  håber samtidig jeg kan klare det hele uden at lægge for meget pres på mig selv. Min kæreste er nyuddannet og ønsker for ham, at han får et job han kan blive rigtig glad for. Min lillebror skal til Afghanistan til august, og jeg håber bare at alt må gå ham godt dernede. Dette ville være så lækkert hvis min mor kunne få et job igen - hermed mine ønsker for det nye år

Mit STØRSTE ønske er at få et arbejde, og det skulle helst ha' været i går Hvis ikke herover, så på Sjælland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.