Hvad er jeres drømme/ønsker for 2010?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.667 visninger
39 svar
0 synes godt om
1. januar 2010

Malene84

Hey piger,

Tænkte at det kunne være lidt skægt, at skrive ned hvad man ønsker sig for dette nye år - med henblik på at kigge tilbage på det senere.

For mig personligt ønsker jeg at blive færdig med min uddannelse i juni. Jeg skal føde mine 2 drenge i starten af maj - og håber selvfølgelig på en god fødsel og velskabte børn -  håber samtidig jeg kan klare det hele uden at lægge for meget pres på mig selv. Min kæreste er nyuddannet og ønsker for ham, at han får et job han kan blive rigtig glad for. Min lillebror skal til Afghanistan til august, og jeg håber bare at alt må gå ham godt dernede. Dette ville være så lækkert hvis min mor kunne få et job igen - hermed mine ønsker for det nye år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

LinLin

Kort og godt(Ud over (fortsat glad og sund familie!): Ønsker mig et barn mere i 2010! :-)

Anmeld

1. januar 2010

Honningblomst

Jeg ønsker at det er de samme mennesker der går ind i et nyt år næste år, som de har gjort i år....sunde og raske, som nu.

Jeg fortsætter hvor jeg slap....masser af lykke, sex og sjove stunder...

knus..

Anmeld

1. januar 2010

Susan1978

drømmer om at kunne bære en flot kjole til min søsters bryllup til maj..

Anmeld

1. januar 2010

Sofia

Jeg drømmer om at blive gravid og få et barn i 2010. Det ville være fantastisk.

Anmeld

1. januar 2010

Stumpen

Susan1978 skriver:

drømmer om at kunne bære en flot kjole til min søsters bryllup til maj..

Vi kan kæmpe sammen

Min drøm er at få et job efter endt barsel samt fortsat at tabe mig.. Ikke nødvendigvis nå mit mål, men komme tættere på det..

Anmeld

1. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Ønsker mig: Astrid falder godt til i dagplejen (starter her i jan), Finder mig en sød fyr , Alle i fam. fortsat har det godt, at der snart kommer en løsning på om jeg ska søge arbejde eller kan komme videre med uddannelsen.

Og et ønske som er gået i opfyldelse: Vi skal flytte til marts, tilbage til min barndomsby- hvor Astrid starter i dagpleje her til jan

Anmeld

1. januar 2010

Corn

Jeg ønsker mig en god sommer med mine drenge, endnu en dejlig fødsel, en skøn orlov med masser af tid til mine børn og så håber jeg på en fantastisk 30-års fødselsdag til december.

Realistisk set, så håber jeg så også, at vi ikke mister for mange af vores børns "older", men da flere af dem hænger på det sidste, så må vores held med 9 år uden begravelser desværre snart have en ende...

Majken 14+0

Anmeld

1. januar 2010

oo

Jeg ønsker mig et barn - faktisk slog vi hånd på at vi VIL være forældre i 2010 igår ved midnat

jeg ønsker naturligvis også at alle dem jeg holder af får et rigtig godt år. Min ene søster skal giftes til sommer (jeg er den eneste der ved det, da de - ligesom os - vil have et stille bryllup) og de starter projekt baby til oktober, og jeg ønsker af hele mit hjerte at de får nemt ved at reproducere sig. Min anden søster starter projekt lillebror/lillesøster til foråret og jeg håber at de er heldige at få et raskt foster, der IKKE lider af Huntingtons, så hun ikke skal igennem den store smerte det er at miste et barn -og så håber jeg at vi alle tre skal på barsel samtidig, så vi rigtig kan få sladret og spist kage sammen (selvom jeg tror min mor tager orlov fra sit arbejde hvis hun får 3 børnebørn på eet år - hun skal jo strikke så meget at hun ikke kan have et fuldtidsjob )

Anmeld

1. januar 2010

TbCp

Jeg ønsker at finde "mit kald". 

Jeg ønsker en rask familie - især at min mor kan nøjes med at få fjernet det modermærke lægerne ikke kan lide og at der ikke sker mere på det punkt!

Og så ønsker jeg at vi kan gå igennem 2010 fri for sorger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.