Hvad er jeres drømme/ønsker for 2010?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

Becks

Jeg har mange ønsker for 2010
Jeg ønsker:

At jeg kan få en baby

At der kan komme bare lidt kontrol på min PCO

At jeg vil danne lidt fler ægløsninger mod den ene i 2009

At jeg finder drømmemanden

At jeg taber mig mere

At mine venner og familie vil acceptere, at jeg har valgt og blive alene mor (Hvis ikke drømmemanden viser sig inden 2010 er omme)

At min veninde vil finde manden i sit liv, så hun kan slippe ham hun har nu

At min gudsøn´s AB medicin vil hjælpe

At min gudsøn vil begynde og spise, så han kan tage på i vægt og vokse (Vejer kun 9 kg og er 81 cm og er 22 mdr)

At jeg har modet til og fortælle min mor, hvilken dårlig barndom jeg har haft

At min far og papmor vil få et bedre år uden så megen sygdom

At min 12 årige nevø vil få et godt år, på den special skole han går på, at han vil få det bedre psykisk og at vi vil få en skøn ferie sammen i Tyrkiet om 6 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

pigebaby19

Mit er at få noget mere motion, spise sundere, og blive gravid i 2010

Anmeld

3. januar 2010

Malene84

Sikke en masse ønsker vi har - blir skægt at høre, i slutningen af 2010, om de er gået i opfyldelse

Anmeld

3. januar 2010

4kløver

En lille en til  men det bliver nok i 2011 kan ikke få børn nok

Anmeld

3. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg ønsker mig alle i familien er sunde og raske i 2010, uden flere sygdomme!!! Jeg ønsker mig en hurtig og nem fødsel i feb.- marts og at jeg føder en sund og rask baby dreng Jeg ønsker mig derefter at min kæreste gennemfører sin uddannelse med glans til april og han derefter får et super job som kok og vi måske kan begynde at kigge efter noget andet at bo i, måske hus?  

Ellers vil jeg bare ønske for os alle her på Baby.dk at vi får ET FANTASTISK ÅR med masse af glæde

fra Sabrina - som har mange ønsker, men ikke svære at få opfyldt

Anmeld

3. januar 2010

FrkT

Jeg har kun TO ønsker, men til gengæld store ønsker.

1. ønske er at vi får den drømmebaby vi har ønsket så længe.

2. ønske er at vi finder et godt sted at bo hvor vi kan beholde vores skønne dyr.

Anmeld

5. januar 2010

grinbidderen

hejsa.. mine ønsker for 2010 er!

at min søn bliver helt rask at han ikke skal blive ved at rede sig den ene sygdom efter den anden.

ar min mor får det beder og ikke går bort.

at kæresten og jeg får et beder parforhold så vi ikke ender med at gå fra hinanden..

at jeg kunne tabe mig nogen kg mere end jeg nu gjorde i julen, hvor mange ander tager på.

at jeg evt, kunne blive gravid med nr.2.

Anmeld

5. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Heh den er nem, jeg ønsker at jeg for tabt mig og når ned i den vægt jeg vil til sommer og den største drøm af alle at jeg bliver gravid her i år 2010 og hvis det ikke er for meget og forlange så må det gerne være snart så jeg kan nå og føde en smuk lille, sund og velskabt baby her i 2010.! <3

Anmeld

5. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

MaleneS skriver:

Heh den er nem, jeg ønsker at jeg for tabt mig og når ned i den vægt jeg vil til sommer og den største drøm af alle at jeg bliver gravid her i år 2010 og hvis det ikke er for meget og forlange så må det gerne være snart så jeg kan nå og føde en smuk lille, sund og velskabt baby her i 2010.! <3

Nåh jo også at mig og kæresten for et godt arbejde og fortsat et fantastisk forhold <3

Anmeld

5. januar 2010

wamse

Mine ønsker for 2010:

• at jeg og mine børn har det godt
  • at min søn får en fantastisk konfirmation
  • at jeg får lov til at have min far lidt tid endnu ind i 2010
  • at min studiestart går godt
  • og sidst men ikke mindst - en sød fyr til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.