Hvad er jeres drømme/ønsker for 2010?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2010

lion

Jeg ønsker først og fremmest at min mor får et godt år uden for meget sygdom.

At jeg ikk skal vente alt for længe på min dejlige dreng, har termin 19 feb. At hans barnedåb kommer til at gå godt og at han er sund og rask, og at min søster barn hun venter også er sund og rask.

At alle i familie er sunde og raske hele året.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

Lise

- Jeg ønsker at føde en smuk og rask dreng i marts ved en god fødsel uden efterfølgende komplikationer (som sidst).

- Jeg ønsker at Simon bliver en stolt og glad storebror

- Jeg ønsker gode forandringer på job/uddannelses-fronten.

- Jeg ønsker at alle jeg holder af må få et godt og lykkeligt år.

Anmeld

1. januar 2010

stine_olesen

meget simpelt, håber virkelig jeg får et arbejdet, hvilket som helst arbejde så jeg kan komme lidt ud og tjene til føden.

Næst størtse ønske for i år at vi får penge til at lave den tilbygning så vi ikke skal kravle rundt på hinanden

At vores dreng får en god opvækst i 2010

Anmeld

1. januar 2010

Diana...

tabe 15 kg inden august. og have en lille bebs mere.

Anmeld

1. januar 2010

Tvilling

Ønsker mig et sundt og velskabt barn til juni 2010.

At 2010 bliver sygdoms frit for mig og mine kære.

At svigermor klare kemo samt operation.

Anmeld

1. januar 2010

Vidunderligeunger

godt initiativ

jeg ønsker mig at gøre mine enkeltfag færdige med nogle gode karakterer og ikke behøver sygeeksamen (skal føde sidst i maj/først i juni)... så ønsker jeg selvfølgelig at min lille blob derinde er sund og rask og velskabt. At jeg får arbejdet min jalousi længere væk og at alle omkring mig får det godt...

ville også gerne jeg kunne finde nogle gode bekendtskaber/veninder på ca. samme  alder i samme situation

Anmeld

1. januar 2010

MORJESPERSEN

Jeg ønsker alt godt for vores to dejlige piger, at de vil nyde farmand går  hjemme med dem de næste 6 uger og at de får en god starte på dp. Jeg ønsker manden og jeg finder vores kærlighedliv frem igen så vi kan lave en lille bror eller lille søster i slutning af dette år, at min udd. forløber godt og at den knude jeg har opdaget i mit venstre bryst ikke er noget, skal tage mig sammen og komme til lægen, men er bange for dommen...

Og så ønsker jeg at alle dem jeg har kær må få et godt år med alt det de ønsker sig

Anmeld

1. januar 2010

Josesmor

Jeg ønsker mig mest af alt at jeg bliver gravid, så vi kan få vores drømme barn.

Jeg ønsker at der kommer ro i familien og at vi alle trives.

Jeg ønsker at jeg bliver glad for den nye start på den nye afdeling med gamle og nye kollegaer.

Jeg ønsker at manden og jeg vil forblive forelsket og lykkelige

Anmeld

1. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Ønsker for Frederic - et sundt liv, at vi bliver fri for mærkelige og langtrukne sygdoms forløb.

At Frederic fortsat må tage fint på og ikke dykke i vægt.

At hans astma medicin stadig vil have den gode virkning den har, efter vi i dec started op.

At vi til næste kontrol også der må finde ud af hvad han evt ikke kan tåle af mad. 

At vi må finde det hus vi så meget længtes efter, skal ud at kigge på et mere her næste weekend. Først hus og så projekt lillebror/søster...

At mine 45 min i fuld narkose her den 21 jan, må forløbe godt og at tommeltot kommer til virke bare lidt bedre - og ikke hopper ud bare ved at åbne en liter mælk.

At træne mere i motions center og få min krop tilbage, havde en drøm at det skulle være inden jeg fylder 30, hvilket jeg gør om 6 dage.

At det må gå godt for alle.

Anmeld

1. januar 2010

ønskebørn74

Jeg har kun et ønske... Et barn, så op på hesten og tabe nogle kg er min mantra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.