Nytårsaften menu....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2009

LotteN

Eva skriver:

Jamen, jamen, jamen...han er en fra min klasse på semi...skiftede klasse i sep og ja så var han i den klasse, så snakkede vi en del og der var bare noget og efter første gang vi var sammen sagde det bare bang....han er godt nok 10 år yngre end mig, men altså, det har vi valgt ikke at tænke på, det betyder intet for vi passer perfekt sammen... og ikke alt bliver jo som man regner med, det her var i hvert fald en kæmpe overraskelse...

Han har mødt alle tre drenge, da vi er i studiegruppe sammen og det jo er det perfekte påskud og han er glade for dem og de for ham...eneste problem er at han så gerne vil have børn...,men den må jeg jo se på hvis det bliver mig og ham altid...håber jeg...

Knus Eva

Det var da bare en super dejlig julenyhed lige og få med... hvor er jeg dog glad på dine vegne.

Den alder er da fuldstændig lige meget, det er jo bare et tal - så længe i to bare har det godt sammen og det bare klinker, såer det jo det vigtigste...

Og børnene - ja, den tid den "sorg". Ej, det skal i nu nok finde ud af - en fra eller til

Men mange gange tillykke med den store kærlighed og mange gange glædelig jul...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2009

Honningblomst

DianaMoar skriver:

Ihh det lyder altså bare rigtig godt for dig og lyder som om du lykkelig 

Og ja der er nemlig mange andre steder 

Jamen, det er jeg bestemt også...rigtig meget endda... livet er skønt, eller faktisk helt fantastisk...

Anmeld

24. december 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

Det var da bare en super dejlig julenyhed lige og få med... hvor er jeg dog glad på dine vegne.

Den alder er da fuldstændig lige meget, det er jo bare et tal - så længe i to bare har det godt sammen og det bare klinker, såer det jo det vigtigste...

Og børnene - ja, den tid den "sorg". Ej, det skal i nu nok finde ud af - en fra eller til

Men mange gange tillykke med den store kærlighed og mange gange glædelig jul...

Åh altså...tak for de søde ord....hvor er du sød... og ja, en fra eller til..

Rigtig glædelig jul til dig og dine også..

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.