Nytårsaften menu....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.063 visninger
42 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Honningblomst

Hej piger...

Kunne godt tænke mig at høre hvad I skal spise nytårsaften....jeg skal holde en romantisk aften med min kæreste....(vildt at skrive) og vi skal finde ud af hvad vi skal have at spise....så kom med idéer... tak...

Knus Eva med tandpine...øvøvøvøv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

lonemus

Eva skriver:

Hej piger...

Kunne godt tænke mig at høre hvad I skal spise nytårsaften....jeg skal holde en romantisk aften med min kæreste....(vildt at skrive) og vi skal finde ud af hvad vi skal have at spise....så kom med idéer... tak...

Knus Eva med tandpine...øvøvøvøv

Vi skal have:

Forret: Rejecocktail.

Hovedret: Indbagt mørbrad med salat, hvidløgsflutes og flødekartofler.

Dessert: Islagkage.

Tillykke med to-somheden

Anmeld

22. december 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Vi skal have:

Tillykke med to-somheden

Tak... og nammenam...det lyder virkelig lækkert det I skal have at spise... tak for inspiration...

Anmeld

22. december 2009

Anja

Vores menu er:

Kartoffel-porresuppe med ristede bacontern

Oksemørbrad med ovnbagte rodfrugter og salat

Vanilieparfait med ristede mandler

Anmeld

22. december 2009

heaven

her står den på:

Anettes fiskefad; Salat og laks i små stykker blandes godt i et fad, sådan lidt lasagne-agtig med et lag salat, et lag fisk osv. På toppen ligges en bane rejer (på langs af fadet), dernæst en bane sort kaviar, dernæst en bane krebsehaler, dernæst en bane rød kaviar... du kan lave mange baner eller få, alt efter hvor brede du laver dem... dertil flutes og den rigtige fiskedressing - prøv det, det er SUPER..

Grillet dyrryg, grillet forskellige grøntsager- snittet fint og i et stykke bagepapir og madsnor om, bagekartofler og whiskysovs fra karolines (4%)

Ovnbagte pære med smeltet after-eight ovenpå og så en skive is til.

velbekom - og hvornår skal vi høre lidt flere detaljer om den unge

mand??? eller er der et indlæg jeg har misset??

Jannie

Anmeld

22. december 2009

Mum33

Vi står kun for desserten. Holder altid nytår med tre hold venner, så menuen er delt ud.

Vi skal have grand-marnier-souffle  Der er kok iblandt vennerne, og mændene vil jo ikke står tilbage for ham, så der er lidt konkurrence på det plan.

Godt nytår.  

Anmeld

22. december 2009

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
lonemus skriver:

Vi skal have:

Tillykke med to-somheden

Uhm lyder rigtig lækkert. Har heller ikke fastlagt menu endnu, men den mørbrad kunne da godt være et rigtig godt bud. Har du eventuelt en opskrift?

Anmeld

22. december 2009

Honningblomst

heaven skriver:

her står den på:

Anettes fiskefad; Salat og laks i små stykker blandes godt i et fad, sådan lidt lasagne-agtig med et lag salat, et lag fisk osv. På toppen ligges en bane rejer (på langs af fadet), dernæst en bane sort kaviar, dernæst en bane krebsehaler, dernæst en bane rød kaviar... du kan lave mange baner eller få, alt efter hvor brede du laver dem... dertil flutes og den rigtige fiskedressing - prøv det, det er SUPER..

Grillet dyrryg, grillet forskellige grøntsager- snittet fint og i et stykke bagepapir og madsnor om, bagekartofler og whiskysovs fra karolines (4%)

Ovnbagte pære med smeltet after-eight ovenpå og så en skive is til.

velbekom - og hvornår skal vi høre lidt flere detaljer om den unge

mand??? eller er der et indlæg jeg har misset??

Jannie

Ej, det lyder godt nok bare lækkert...især forretten....namnam....

Jamen, hvad vil du vide...

Anmeld

22. december 2009

82Miraklet

Vi skal have...

Forret; Ovnstegte kæmperejer i olie og hvisløg med flytes til..

Hovedret; Raklette.... med alt hvad dertil hører...

Dessert; Vi er ikke helt enige endnu... Valgtet står på Chokoladetrøffel is eller pærebellehelene....

Velbekommen og Godt Nytår.

Anmeld

22. december 2009

heaven

Eva skriver:

Ej, det lyder godt nok bare lækkert...især forretten....namnam....

Jamen, hvad vil du vide...

- kan virkelig virkelig anbefale den forret - det smager pissegodt rent ud sagt, og så er det meget let i det, synes jeg!!! særligt ovenpå alt juleræset......

hvad vil jeg vide?? jamen hvor gammel er han, hvor længe har det stået på, hvor har du mødt ham, hvad laver han, har han mødt børnene...........? osv osv.... og hvor er det super for dig

Jannie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.