Nytårsaften menu....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2009

Tvilling

heaven skriver:

her står den på:

Anettes fiskefad; Salat og laks i små stykker blandes godt i et fad, sådan lidt lasagne-agtig med et lag salat, et lag fisk osv. På toppen ligges en bane rejer (på langs af fadet), dernæst en bane sort kaviar, dernæst en bane krebsehaler, dernæst en bane rød kaviar... du kan lave mange baner eller få, alt efter hvor brede du laver dem... dertil flutes og den rigtige fiskedressing - prøv det, det er SUPER..

Grillet dyrryg, grillet forskellige grøntsager- snittet fint og i et stykke bagepapir og madsnor om, bagekartofler og whiskysovs fra karolines (4%)

Ovnbagte pære med smeltet after-eight ovenpå og så en skive is til.

velbekom - og hvornår skal vi høre lidt flere detaljer om den unge

mand??? eller er der et indlæg jeg har misset??

Jannie

Den der forret... Lyder for lækker!!

Er det blandet salat?

Er det laks der er kogt eller stegt først og så i tern??

Jeg skal nemlig have forret med og kunne godt trænge til inspiration.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Eva skriver:

Hej piger...

Kunne godt tænke mig at høre hvad I skal spise nytårsaften....jeg skal holde en romantisk aften med min kæreste....(vildt at skrive) og vi skal finde ud af hvad vi skal have at spise....så kom med idéer... tak...

Knus Eva med tandpine...øvøvøvøv

Vi bliver kun fire så vi skal have plankelaks og evt. advokado med fyld af rejer, advokado og creme fraiche til forret...

Victor skal dog "kun" have laks med kartoffelmos

Anmeld

22. december 2009

Ox.

Hej Eva!

Hos os står den på:

Kogt hamburryg, grønlangkål, aspargeskartofler, brunede kartofler, blomkål, kogte gulerødder, aspargessovs og til min kære far, kålpølser

Anmeld

22. december 2009

heaven

Den der forret... Lyder for lækker!!

Er det blandet salat?

Er det laks der er kogt eller stegt først og så i tern??

Jeg skal nemlig have forret med og kunne godt trænge til inspiration.

hej hej

Du kan ROLIGT prøve forretten, den er rigtig lækker

ja, vi plejer at bage nogle laksestykker i ovnen, køle af og så skæres i fine små stykker. Google evt anettes lakseforret.... - jeg havde glemt der også skal asparges i...

Af salat pjeler vi bare at bruge ice berg, det fungerer fint... Jeg kan ikke lide dressingen der er på opskriften, jeg er mere til alm fiske dressing - kan købes i f.eks føtex.

Bon appetit

Jannie

Anmeld

23. december 2009

Diana...

Eva skriver:

Den forret må jeg virkelig prøve...

Åh, hvor er du sød.. jeg er også helt oppe i skyerne....mærkeligt, skræmmende og helt fantastisk...

Jamen, jeg har kendt ham(ikke som kæreste) siden sep, går i min nye klasse på semi, så han læser også til pædagog.. han har ikke selv børn, men har mødt mine, men bare som en fra min studiegruppe, så de ved intet og der skal lige gået noget tid, skal lige være helt sikker. Vi har i morgen været kærester i en måned og det skulle slet, slet ikke have været, men det blev det bare med et brag....så fantastisk. Det der er "værst" eller var er at han er yngre end mig...en del faktisk, men det tænker jeg ikke over mere og gider heller ikke spekulere på.. så han bliver 25 år dagen efter jeg blev 35 år... men han er fanme nammenam....uhhmmmm...

Knus Eva...

Ihh det lyder fantastisk. Hvad så med der hjemme når det bliver sagt til ungerne skal de så ud af soveværelset 

Anmeld

23. december 2009

LMM

Eva skriver:

Hej piger...

Kunne godt tænke mig at høre hvad I skal spise nytårsaften....jeg skal holde en romantisk aften med min kæreste....(vildt at skrive) og vi skal finde ud af hvad vi skal have at spise....så kom med idéer... tak...

Hej, vi tager nogle venner i sommerhus, hvor vi vi skal lave god mad og bare hygge, vi elsker alle og lave mad så det er nok det vi skal bruge dagen og aftenen på

Forret: Tunmousse på salatbund, med rejer, citron, brød og hjem. rød dressing

Hovederet: oksefile (på 3,5 kg hi hi) med whiskeysovs, både kartofler i ovn, med brød og hvidløgssmør.

dessert: nøddeskald med bla. frugt stykker, to slags is, råcreme og chokolade.

God jul og godt nytår

Anmeld

23. december 2009

Louise mortil4

vi bliver 10 voksne her hjemme og så vores 4 unger.

Forret : tarteletter.

Hovedret :indbagt mørbrad svøbt i butterdej, med en fars og grøntsager. Ovnbagte rodfrugter, bagte kartofler og selvfølgelig en god sovs.

Dessert : Små vafffel skåle med frugt salat og vaniliecreme, drysset med chololade.

Natmad : Hjemme lavet suppe selvfølgelig med flyts.

Anmeld

23. december 2009

LotteN

Eva skriver:

Hej piger...

hov Eva, der er da vidst noget jeg er gået glip af der - kæreste, må jeg lige høre mere om det ??

Anmeld

23. december 2009

Honningblomst

DianaMoar skriver:

Ihh det lyder fantastisk. Hvad så med der hjemme når det bliver sagt til ungerne skal de så ud af soveværelset 

Nej, da... har mødt en mand der har samme indstilling som mig....og når den dag kommer at børnene ved det, så udvider vi sengen med endnu en madras...

Anmeld

23. december 2009

Honningblomst

LotteN skriver:

hov Eva, der er da vidst noget jeg er gået glip af der - kæreste, må jeg lige høre mere om det ??

Jamen, hvad vil du vide....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.