Man ved at man er MOR når :

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2009

JustAnotherName

Hehe.... Da jeg fik min første var jeg også kommet hjemmefra, og opdagede, at jeg kun havde fået barberet det ENE ben   

En anden gang var jeg virkelig tæt på, at hælde MME i min kaffe 

Og for ikke mange uger siden skulle jeg give vores yngste en hagesmæk på.
Farmand sad med hende på skødet, og i et kort øjeblik glemte jeg lidt, hvad det var, at jeg var igang med, så jeg slog hagesmækken ud nedenunder hans hage   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Ja, hvor har du ret.
Især de sidste to kunne jeg virkelig genkende mig selv!

Så sent som for nogle timer siden, tog jeg Celina ind.
Jeg har været alene med begge børn i mere end et døgn nu, og lige for tiden får jeg bare MINUS søvn - så jeg er efterhånden godt og grundig træt og opbrugt, hvilket gør mig en lille smule....grrr!!
Celina har stort set ikke sovet hele dagen, så jeg grumlede lidt uldent, da jeg gik ud for at tage hende ind. Men så blev jeg mødt af dét her berømte umiddelbare dejlige store baby-smil ....smelte, smelte...
Og øjeblikket efter, da hun får armen ud af flyverdragten, så VINKER HUN for allerførste gang nogensinde til mig og GRINER selv af det. Og jeg er bare helt oppe og ringe af begejstring, og slet ikke det mindste vrissen alligevel 

Nåååårh....  Ja så kan man lidt igen

Anmeld

25. december 2009

Barbamama

Trinehw skriver:

ha ha så gode, især den med mobilos haha jeg lyser også altid med den for at tjekke hende

SKAL altså lige se hende inden jeg sover. He he he.

Anmeld

25. december 2009

Barbamama

Dansker i England skriver:

Jeg gik faktisk ud i sidste uge med make-up på kun det ene øje - opdagede det først da jeg kom hjem. Det er kun en mor, der gør det

Ha ha ha ha. Er færdig af grin!!!!!

Anmeld

25. december 2009

Dansker i England

michella80 skriver:

Ha ha ha ha. Er færdig af grin!!!!!

Ja, det var lidt pinligt

Anmeld

25. december 2009

Bondepigen

Uuuha, jeg har da osse gjort mange mor-ting.

f.eks. kender jeg godt den med at køre frem og tilbage med indkøbsvognen. Jeg har altid nynnet meget, men nu nynner jeg hele tiden og mest børnesange...osse når jeg er ude og handle alene...

En dag i zoo med min søster, bror og børn skulle jeg give Emma noget at drikke fra sutteflasken. Nogle gange drejede hun hovedet væk, men jeg tilbød altid med det samme igen... Så da hun drejede hovedet væk tilbød jeg igen som jeg plejede... Det var først da Ove grinende spurgte hvad jeg lavede, at det gik op for mig, at det var ham jeg havde tilbudt flasken 2 gange...

...og så alle de gange jeg har været ved at tørre ham om munden...altså hvad sker der lige med en, når man bliver mor...hahaha.

Anmeld

25. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

bondepigen skriver:

Uuuha, jeg har da osse gjort mange mor-ting.

f.eks. kender jeg godt den med at køre frem og tilbage med indkøbsvognen. Jeg har altid nynnet meget, men nu nynner jeg hele tiden og mest børnesange...osse når jeg er ude og handle alene...

En dag i zoo med min søster, bror og børn skulle jeg give Emma noget at drikke fra sutteflasken. Nogle gange drejede hun hovedet væk, men jeg tilbød altid med det samme igen... Så da hun drejede hovedet væk tilbød jeg igen som jeg plejede... Det var først da Ove grinende spurgte hvad jeg lavede, at det gik op for mig, at det var ham jeg havde tilbudt flasken 2 gange...

...og så alle de gange jeg har været ved at tørre ham om munden...altså hvad sker der lige med en, når man bliver mor...hahaha.

hihi  

Anmeld

25. december 2009

Bondepigen

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hihi  

Ja grin du bare, men du har helt sikkert også nogle ting i vente...  

Anmeld

25. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

bondepigen skriver:

Ja grin du bare, men du har helt sikkert også nogle ting i vente...  

hih ja griner lidt , men på den gode måde

ja er jeg ikke i tvivl om.. bare igår blev jeg taget i at sidde og snakke baby sprog, til min fætter på 15år, og han stod bare og kiggede på mig, og spurgte så, hvad laver du cille?? heheh

Anmeld

25. december 2009

Bondepigen

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hih ja griner lidt , men på den gode måde

ja er jeg ikke i tvivl om.. bare igår blev jeg taget i at sidde og snakke baby sprog, til min fætter på 15år, og han stod bare og kiggede på mig, og spurgte så, hvad laver du cille?? heheh

Hihi, ja det er helt skørt, hvad man kan finde på.

Ved godt du grinede på den gode måde, tog det skam osse sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.