Man ved at man er MOR når :

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2009

Miamaja

Uha, jeg ved godt hvornaar jeg folte, at jeg var mor indeni. det var da jeg kikkede paa min guldklump og folte en overvaeldende trang til at beskytte ham og vaere ved hans side altid, og at intet paa denne jord var vigtigere for mig end ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

BOBS

man ved man er blevet mor når:

HYLER når man ser sporløs

hører sig selv sige:ja jeg var træt af alle de råd jeg fik da jeg var gravid men én ting kan jeg i hvert fald give videre.......

man forsvarer sig/angriber som en såret hunløve

Anmeld

21. december 2009

Mumto3

Skouboe skriver:

Når man står i køen i Fakta uden børn og uden at tænke over det, kører man indkøbsvognen frem og tilbage...

Uha, den har jeg også lavet RIGTIG mange gange!!!! Jeg har stort set haft en barnevogn i hænderne uafbrudt i 6 år (3 børn med 2 års mellemrum) og jeg er bare SÅ vant til at rokke med vognen, at jeg kan slet ikke finde ud af IKKKE at rokke med indkøbsvognen

Anmeld

22. december 2009

JustAnotherName

Miamaja skriver:

Uha, jeg ved godt hvornaar jeg folte, at jeg var mor indeni. det var da jeg kikkede paa min guldklump og folte en overvaeldende trang til at beskytte ham og vaere ved hans side altid, og at intet paa denne jord var vigtigere for mig end ham

Ja, sådan tror jeg også alle mødre genkender   
Uanset hvor mange sygedage, søvnløse nætter, og opdragelses-prøver vi bliver sat på, så er de jo vores elskede små ynglinge, som vi vil vogte og beskytte med alt i os, og elske ubetinget uanset hvad!

....men disse udtalelses-punkter var nu også mere ment med glimt i øjet og et ordentlig drys mor-humor   

Anmeld

22. december 2009

JustAnotherName

man ved man er blevet mor når:

HYLER når man ser sporløs

hører sig selv sige:ja jeg var træt af alle de råd jeg fik da jeg var gravid men én ting kan jeg i hvert fald give videre.......

man forsvarer sig/angriber som en såret hunløve

Gud fader ja ...følelserne er da bare fin-justeret og top-tunede.
Aldrig før har jeg vrælet så meget i mit liv ...og så let   

Og ja, jeg er nok også blevet lidt hurtigere til at fare op og hvæse kløer

Og du har egentlig nok ret i, at man som gravid selv, fik tudet ørerne fulde af diverse råd, som man ikke havde bedt om....
Og nu, hvor man selv er mor, så kommer man så nemt til selv at "belære" og øse ud af sine oplevelser og erfaringer. Hehe.
Sikke en fantastisk dobbeltmoral!
Total "Mommy know-it-all" - du spør' bare    Haha.

Anmeld

22. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Haha genial tråd. Har ikke været mor så lang tid, så kan ikke helt endnu nikke genkendene til det, men det skal nok komme  . glæder mig til at opleve alle disse mor ting heh

Anmeld

22. december 2009

JustAnotherName

Man ved at man er (TRÆT) mor når man :

Har siddet med sin baby i udstakte arme og med opgivende røst i stemmen har spurgt " HVAD ER DET DU VIL HAVE ????"   

Anmeld

22. december 2009

Dansker i England

Man ved at man er mor, når man pludselig kan hele "De små synger" udenad

Når ens aftenritualer hovedsageligt består af at rense flasker og finde babymad til natten

Når det er vigtigere at have pusletasken end sin egen taske med ud at købe ind

Anmeld

22. december 2009

LinLin

Mebach skriver:

...når man opdager at man står UDENFOR børnehaven/vuggestuen, EFTER aflevering med de der blå plastfutter på fødderne...

...når man af bare træthed, prøver at låse hoveddøren op, ved at trykke på fjernbetjeningen til bilen, samtidig med at man peger på døren...

...når man ved hvor ONDT det gør at jokke på en legoklods...

Hehe... Det med futterne gjorde jeg i sidste uge

Anmeld

22. december 2009

frk andreasen

Skouboe skriver:

Når man står i køen i Fakta uden børn og uden at tænke over det, kører man indkøbsvognen frem og tilbage...

ha ha den var go det kan jeg også komme til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.