Man ved at man er MOR når :

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2009

Barbamama

når man siger: Hvor er du DYGTIG mindst 10 gange om dagen

Når man panikker fordi man ikke kan finde en stofble til gylp selvom man har sørget for at der mindst er spredt 4 rundt om i huset.

Når der ligger legetøj overalt på gulvet.

Når man op til jul (hvor der er lukket i 3 dage) STORindkøber af NAN, mos og bleer). Man skulle jo nødig udgå. He he. (Min kæreste sagde: Har du været i Tyskland (ha ha ha)

Når man lige pludselig opdager at man dufter af sit barn og savner det helt vildt selvom det faldt i søvn for 5minutter siden

Når man inden man går i seng står og lyser på sit barn med sin mobil for lige at se det inden man sover

Når ens hjerte smelter når ens lille prut smiler det største smil til en om morgenen selvom klokken kun er 5.30. Så er det ligemeget at man er træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

JustAnotherName

Når man panikker fordi man ikke kan finde en stofble til gylp selvom man har sørget for at der mindst er spredt 4 rundt om i huset.

Når man op til jul (hvor der er lukket i 3 dage) STORindkøber af NAN, mos og bleer). Man skulle jo nødig udgå. He he. (Min kæreste sagde: Har du været i Tyskland (ha ha ha)

Når man lige pludselig opdager at man dufter af sit barn og savner det helt vildt selvom det faldt i søvn for 5minutter siden

Når man inden man går i seng står og lyser på sit barn med sin mobil for lige at se det inden man sover

Når ens hjerte smelter når ens lille prut smiler det største smil til en om morgenen selvom klokken kun er 5.30. Så er det ligemeget at man er træt

Ja, hvor har du ret.
Især de sidste to kunne jeg virkelig genkende mig selv!

Så sent som for nogle timer siden, tog jeg Celina ind.
Jeg har været alene med begge børn i mere end et døgn nu, og lige for tiden får jeg bare MINUS søvn - så jeg er efterhånden godt og grundig træt og opbrugt, hvilket gør mig en lille smule....grrr!!
Celina har stort set ikke sovet hele dagen, så jeg grumlede lidt uldent, da jeg gik ud for at tage hende ind. Men så blev jeg mødt af dét her berømte umiddelbare dejlige store baby-smil ....smelte, smelte...
Og øjeblikket efter, da hun får armen ud af flyverdragten, så VINKER HUN for allerførste gang nogensinde til mig og GRINER selv af det. Og jeg er bare helt oppe og ringe af begejstring, og slet ikke det mindste vrissen alligevel 

Anmeld

22. december 2009

LinLin

RikkeØ skriver:

Skæg tråd, men søde mødre, det er jo sådan i SKAL være:

* er tålmodig, altid samtaler anerkendende og aldrig bliver vred (på den forkerte måde)

* sætter en ære i at holde orden (ja, hun får det faktisk fysisk dårligt ved synet at rod eller nullermænd)

* altid kan se bunden af vasketøjskurven (vaskerummet er hendes kontor) 

* altid sætter sine egne behov til sidst (hvis hun da har nogen)

* altid laver sund og inspirerende mad (fra bunden og gerne sammen med børnene)

* går hjemme med sine børn, til de er minimum tre år (og nyder det)

* aldrig bliver stresset (for hun har styr på ALTING)

* undersøger nøje markedet for at finde de rigtige udstyrs-, tøj- og skomærker eller syr og strikker det selv

* benytter sine barsler til at gå til babysvømning, babyrytmik, babybio, babyyoga, babycoaching, babysalmesang, babyjogging, babycafé og babysitter også gerne andre baby’er (fordi hun er sprængfyldt med energi, selv trods meget lidt søvn).

* mener, at ligestilling er et fy-ord på niveau med karrierekvinde, take-away og tømmermænd

HAHAHA!! - ja det burde vi alle stræbe efter

Anmeld

22. december 2009

mama09

michella80 skriver:

ha ha så gode, især den med mobilos haha jeg lyser også altid med den for at tjekke hende

Anmeld

22. december 2009

Iliasmor

hahaha skide gode alle samn, ka kun nikke gendkende heheh;-)

Anmeld

22. december 2009

Siber

at når man går ud af døren, kommer i tanke om man ikke har børstet tænder eller har set sig selv i spejlet, og ikke kan husk om man stadigvæk har nattøj på!

Anmeld

22. december 2009

Sees

Man ved man er blevet mor, når man spørg sin lillesøster om de der smarte pandebånd er blevet moderne, og hun så siger "Ja, det har de været i et halvt år!"

(Den kommentar fik jeg lige i søndags )

Anmeld

22. december 2009

Dansker i England

Siber skriver:

at når man går ud af døren, kommer i tanke om man ikke har børstet tænder eller har set sig selv i spejlet, og ikke kan husk om man stadigvæk har nattøj på!

Jeg gik faktisk ud i sidste uge med make-up på kun det ene øje - opdagede det først da jeg kom hjem. Det er kun en mor, der gør det

Anmeld

22. december 2009

UngMor83

Man ved at man er mor når:

* man har ordnet aftensmad til 4 børn og man så selv får halvkold mad. (sker næsten hver aften her) Man vænner sig til det. Man brænder i det mindste ikk kæften. *G*

* Når man FØRST tænker på MME og bleer og skumklude, INDEN man tænker på de øvrige varer man skal handle. SELVOM det er HEEEELT nede i den anden ende af butikken, så stormer man derhen først.

* Når man frivilligt balancerer på kanten af dobbeltsengen for at guldklumpen kan "være der".

* Når man kan skifte en lorteble med lukkede øjne. (har prøvet med bind for øjnene. Det var et væddemål, tog ca 1,5min) *S*

* Når man tager sig selv i at spise en (ækel) mælkesnitte i fakte, for det er hva barnet plejer at godte sig med under indkøbet.

* Når man har skiftetøj til SIG SELV i pusletasken pga. man har en savle/gylpebaby.

* Når man er nødt til at google sine drenges (knap 6 og 7år) mærkelige ord og vendinger for at forstå hva de siger.

Anmeld

22. december 2009

JustAnotherName

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.