gravid efter p pillestop.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2009

Mka

Jeg håber virkelig for dig, men den burde jo være posetiv-

Kender følelsen af at gå og håbe og håbe. Men ens mens er bare ikke til at holde styr på efter de p piller, da jeg stoppede med mine for ca et år siden, er det først de sidste 3 mens der har været nogenlunde lige lange. nogle gange sprang den også over.

alt for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

mullesmith2

Mka skriver:

Jeg håber virkelig for dig, men den burde jo være posetiv-

Kender følelsen af at gå og håbe og håbe. Men ens mens er bare ikke til at holde styr på efter de p piller, da jeg stoppede med mine for ca et år siden, er det først de sidste 3 mens der har været nogenlunde lige lange. nogle gange sprang den også over.

alt for dig

Min første mens efter p piller var også helt utilregnelig der gik 7 uger efter jeg skulle have haft den, før den kom. Men nu er det ved at stabilisere sig 

Anmeld

25. december 2009

MichellaMalou

der kan os gå op til 14 dage før du kan se noget.. kan være du udvilker det der hcg langsomt det gjorder jeg dengang

Anmeld

25. december 2009

mullesmith2

Chella skriver:

der kan os gå op til 14 dage før du kan se noget.. kan være du udvilker det der hcg langsomt det gjorder jeg dengang

Ja jeg ved godt der er nogen der gør det, men det er ik så mange procent af kvinder der gør det, så tror ik det er det, Må bare håbe mens snart kommer så jeg kan komme videre  ellerbare en positiv test...

Anmeld

25. december 2009

MichellaMalou

helst det sidste men krydser fingere for den er der kunne da være fedt

Anmeld

25. december 2009

mullesmith2

frk.Quaade skriver:

helst det sidste men krydser fingere for den er der kunne da være fedt

ja det kunne være meeeega fedt hihi

Anmeld

25. december 2009

MichellaMalou

mullesmith2 skriver:

ja det kunne være meeeega fedt hihi

krydser alt hvad der krydses kan for den er der

Anmeld

25. december 2009

mullesmith2

frk.Quaade skriver:

krydser alt hvad der krydses kan for den er der

Mange tak

Anmeld

26. december 2009

mullesmith2

Så er det dag 30 i denne cyklus... der er stadig ingen mens. Det er foruroligende eftersom testen i forgårs var negativ. Jeg ved bare den er det igen hvis jeg tester idag også. Bliver så trist med alle de negative tests. Kan den mens ikke bare se af at indfinde sig nu så man kan komme videre. Julekram herfra Og godt nytår

Anmeld

26. december 2009

LouiseNielsen

Med Nicklas blev jeg gravid ved et uheld på p-piller....

Med denne graviditet tog jeg den sidste pille d 10 maj og testede positivt d 3 august!

For at du snart kan stå med en positiv test i hånden!

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.