gravid efter p pillestop.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2009

mullesmith2

Hej alle tak for svar. Jeg har stadig ikke fået mens endnu. jeg venter lige lidt med at teste endnu for det er ik længere siden  end igår at testen var negativ, hvor jeg lige kom til at teste. Men der er jo håb endnu.  Jeg tror ik helt der er noget for så ville de fleste jo kunne teste positiv på den forventede mensdag som jeg havde igår. Mens Kommer nok også her inden for et par dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Bare mig..

Hej.
Jeg blev gravid selv om jeg tog p-piller. - Endda uden at glemme nogen! Jeg var på p-piller i 4 år, da jeg blev gravid.

Jeg krydser for jer

Anmeld

22. december 2009

Troldemor

Jeg blev gravid 3 måneder efter p-pillestop og det samme gjorde en af mine kollegaer, så det er vist meget normalt

fingre for at du snart står med en positiv test

Rikke 21+6

Anmeld

22. december 2009

Betina&Mathias

Smed pillerne 4.dec. 08 og testede positiv 31.januar 09... Så i andet forsøg :-)

Anmeld

22. december 2009

Jeamou

Jeg smed p-pillerne i maj 09 og testede positiv i oktober 09

Anmeld

22. december 2009

Svenne

Jeg smed p-pillerne i august og har ikke haft mens siden. Så det må man vidst sige, der var i første forsøg

Anmeld

22. december 2009

LinLin

mullesmith2 skriver:

Hey alle skønne kvinder.

Jeg ville lige høre om i kan fortælle mig hvor lang tid i har gået efter p pille stop før i blev gravide?

Jeg er selv på andet måned efter p pille stop. håber den er her denne gang  mens skal helst (ikke) komme idag. Kram

1. gang: efter 9 mdr... Men hans far var i hæren og derfor kun hjemme i weekenderne ;-)

2. gang: efter 3 mdr (holdt ikke øje med hvornår jeg havde ægløsning, før sidste md - og der var den der så ;-) ...)

Anmeld

22. december 2009

Sujan

for 4 år siden blev jeg gravid på p-piller. Nu smed jeg pillerne i juni og er stadig ikke blevet gravid

Anmeld

22. december 2009

Mor til L&S

mullesmith2 skriver:

Hey alle skønne kvinder.

Jeg ville lige høre om i kan fortælle mig hvor lang tid i har gået efter p pille stop før i blev gravide?

Jeg er selv på andet måned efter p pille stop. håber den er her denne gang  mens skal helst (ikke) komme idag. Kram

Hej

Jamen jeg smed pillerne i juni 09 og blev gravid 1 mdr efter i juli 09

God jul

Rollo 26+0

Anmeld

22. december 2009

mullesmith2

hej, jeg har desværre tror jeg gået og haft lidt mens smerter idag, dog er  der ikke mens endnu, men jeg tror det er på vej inden længe. jeg gider næsten ikke teste, for jeg tror desværrer ik den er der denne gang. Men næste gang så er den der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.