Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle tak for svar. Jeg har stadig ikke fået mens endnu. jeg venter lige lidt med at teste endnu for det er ik længere siden end igår at testen var negativ, hvor jeg lige kom til at teste. Men der er jo håb endnu. Jeg tror ik helt der er noget for så ville de fleste jo kunne teste positiv på den forventede mensdag som jeg havde igår. Mens Kommer nok også her inden for et par dage.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej.Jeg blev gravid selv om jeg tog p-piller. - Endda uden at glemme nogen! Jeg var på p-piller i 4 år, da jeg blev gravid.
Jeg krydser for jer
Jeg blev gravid 3 måneder efter p-pillestop og det samme gjorde en af mine kollegaer, så det er vist meget normalt
fingre for at du snart står med en positiv test
Rikke 21+6
Smed pillerne 4.dec. 08 og testede positiv 31.januar 09... Så i andet forsøg :-)
Jeg smed p-pillerne i maj 09 og testede positiv i oktober 09
mullesmith2 skriver: Hey alle skønne kvinder. Jeg ville lige høre om i kan fortælle mig hvor lang tid i har gået efter p pille stop før i blev gravide? Jeg er selv på andet måned efter p pille stop. håber den er her denne gang mens skal helst (ikke) komme idag. Kram
Hey alle skønne kvinder.
Jeg ville lige høre om i kan fortælle mig hvor lang tid i har gået efter p pille stop før i blev gravide?
Jeg er selv på andet måned efter p pille stop. håber den er her denne gang mens skal helst (ikke) komme idag. Kram
1. gang: efter 9 mdr... Men hans far var i hæren og derfor kun hjemme i weekenderne ;-)
2. gang: efter 3 mdr (holdt ikke øje med hvornår jeg havde ægløsning, før sidste md - og der var den der så ;-) ...)
for 4 år siden blev jeg gravid på p-piller. Nu smed jeg pillerne i juni og er stadig ikke blevet gravid
Hej
Jamen jeg smed pillerne i juni 09 og blev gravid 1 mdr efter i juli 09
God jul
Rollo 26+0
hej, jeg har desværre tror jeg gået og haft lidt mens smerter idag, dog er der ikke mens endnu, men jeg tror det er på vej inden længe. jeg gider næsten ikke teste, for jeg tror desværrer ik den er der denne gang. Men næste gang så er den der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128